Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam posiadam BMW E36 sedan 92 rok silnik M50. Samochód został ściągnięty z Niemiec i ma niby przejechane 200tys. Moim problemem jest to, iż jak go kupiłem miał objawy zamulonego początku gazu, wymieniłem świece filtr powietrza i trochę jakby się polepszyło. Teraz jest znowu jakiś taki mułowaty, jak mu wcisnę na postoju gaz w podłogę to musi chwilę się zastanowić czy się wkręcać czy gasnąc bo jak wciskam gaz do podłogi to tak jakby najpierw przygasał i dopiero potem się zaczyna wkręcać i idzie aż do odcięcia. Na zimnym silniku jak ruszam to potrafi go zamulić ze prawie zdycha i muszę wcisnąć sprzęgło i dać mu gazu bo inaczej zgaśnie. Podczas jakiegoś szybkiego ruszania zaczyna iść nagle łapię muła i zaraz znowu zaczyna normalnie się bujać. Odłączałem przepływomierz i silnik pracuje dalej dopiero jak podłączam go z powrotem to silnik lekko się przydławi i zaraz wskakuje już na swoje obroty. Przy ostrym katowaniu nie zawsze ale czasem czuję smród jajka tak jak od samochodów na gazie a ja nie miałem i nie mam gazu jeżdżę na benzynie. Ostatnio patrzyłem filtr paliwowy i jest z 92 roku czyli od nowości jakby nie był wymieniany. Może to jego jest wina. Dodając parę razy gazu do końca na postoju lekko mi strzelił tak jakby nie przepalił mieszanki. Wykręciłem świece i były koloru czarno miedziane. Co to może być. Czy ten silnik tak się wkręca że najpierw pomyśli potem dopiero wchodzi na obroty czy powinien od razu iść. Niżej jest link z analizatora spalin może coś tu jest nie tak może ktoś się zna na tym. Z góry dziękuję za pomoc.

 

http://img34.picoodle.com/img/img34/4/2/27/f_RotationofBm_ba911df.jpg

Edytowane przez dj_mlody12
Opublikowano
ja mam m50 2.0i i powiem Tobie że idzie od samego początku, znaczy się wkręca się od razu na obroty,a i u Ciebie nie powinno być takiego objawu, mogę Tobie powiedzieć jedynie to że raczej nie jest normalne, co może być przyczyną to niech powie ktoś bardziej obeznany w tym temacie
Opublikowano (edytowane)

Badanie sp norma

CO: 1-3,5%

HC: 150 - 600

CO2: 14 - 16 %

O2: 0,1 - 0,3 %

 

to sa normy bez katalizatorów-u ciebie ok

Edytowane przez martur
Opublikowano
Kolego Martur nie bardzo zrozumiałem o co Ci chodzi ale widzę że moje chyba dość mocno się różnią od tych co Ty napisałeś. A kolego Nasa czy Ty dasz rady zrobić stójkę swoja bez problemu czy nie za bardzo to wychodzi w tych modelach.???
Opublikowano
lol jak filtr paliwa nie był od nowości wymieniany to ja już dawno bym to zrobił .. kiedyś też tak miałem w starym aucie aż w końcu nie chciał zapalać... filtr był tak zapchany
Opublikowano
...dasz rady zrobić stójkę swoja bez problemu czy nie za bardzo to wychodzi w tych modelach.???

 

Da sie zrobic stojke bez problemu. Ja wprawdzie mam M52b20 ale na kapciach 225 robie bez zadnego klopotu. Na 195 albo 205 to juz chyba nie musze pisac

Opublikowano
No widzicie a u mnie nie da się zrobić stójki znaczy raz da się raz nie. Mam opony zimowe 195/60/15. Zachowuje się tak jakby jej brakowało mocy. Na zimnym jak przy gazuję to dławi się. Jaki filtr paliwa polecacie?? I co jeszcze można by sprawdzić żeby tego wszystkiego się pozbyć????
Opublikowano
Witam dziś wymieniłem filtr paliwa na Boscha. Nic nie dało dalej zachowuje się tak jak było. Jeszcze jedna wada to ze jak przekręcę zapłon i pompka pompuje paliwo to przez chwile słychać zgrzytanie takie z okolic silnika. A czy ktoś może się jeszcze wypowiedzieć czy zwykła BMW E36 sedanem z silnikiem M50 da rade zrobić stójkę bez problemu.?? I gdzie dalej szukać winny lekko zamulonego samochodu a i jeszcze dziś odłączyłem sondę lambdę i po dodawaniu gazu lekko strzeliło.
Opublikowano
Dwa dni temu wykręciłem świece i były prawie czarne wyczyściłem je i wkręciłem z powrotem dziś mierzyłem sprężanie i wyszło prawie wszędzie po 16 na dwóch było 15 z kawałkiem . Ale co do świec były czarne tak jakby cos nie spalała i zarzucało świece. Świece zmieniałem jakieś 20 parę tyś km temu. I czy wina mogła by w nich tkwić bo wszystkie są tak samo czarne tak jakby coś z mieszanką było nie tak, świece mam NGK z podwójną elektrodą takie jak BMW przyjechało z Niemiec i miało oryginalne BMW świece. Co może być przyczyną tego dziś na zimnym silniku dodałem gazu do podłogi to lekko strzeliło.
Opublikowano
Witam czyściłem przepływomierz i pękł mi drucik i musze kupić nowy co jest ważne w przepływomierzu. Posiadam SIEMENS 5wk9 0071730033 czy ten cały numer musi się zgadzać czy wystarczy jak będzie SIEMENS 5wk9 a ten dalszy numer inny??? Czy można zamiast Siemensa wsadzić Boscha????
Opublikowano
Koledzy czy nikt nie wie jak to jest z tym przepływomierzem ??? Bo muszę kupić szybko nowy bo samochód nie ma obrotów i jak odpalę go i puszczę nogę z gazu to gaśnie i nie mam jak jeździć. Jak to jest musi się zgadzać cały ciąg tych cyferek???
Opublikowano
Ja wymieniałem u siebie Bosha i miełem podobne obiawy co ty.Ciąg kodu u mnie musiał się zgadzać cały,mimo że kostki były takie same.
Opublikowano
A czy ktoś może mi wytłumaczyć czy jak przepływomierza jest uszkodzony to nie będzie miał samochód obrotów czy powinien przejść w tryb awaryjny i obroty siakie takie mieć u mnie gaśnie. Czy to normalne???
Opublikowano
Witam dziś wymieniłem przepływomierz i dalej jest przymulony samochód byłem dziś u niby mechanika i z czytał błędy znaczy był tylko jeden przepływomierza wykasował. Pali mi się lampka Air Bag ale on nie dał rady skasować i nie dał rady odpalić LiveDate czy coś takiego i nie był w stanie powiedzieć czy cos jeszcze nie działa. Znajomy powiedział ze cos brakuje temu silnikowi mówił ze coś może z vanosem, że niby silnik z wanosem powinien chodzić elegancko że bez wanosa ma prawo się przydyławic a z wanosem nie. Jutro chyba dalej trzeba szukać komputera żeby zobaczyć co i jak.
Opublikowano

Bzdura ja mam M50 2.0 bez Vanosa i jest wszytko ok. Mialem podobne problemy i co sie okazalo - pierdola!!!. Sprawdz plyn w chlodnicu czy masz wystasrczajaca ilosc, ja mialem malo i sie zapowietrzal falowaly mu obroty, dusil sie, nie wkrecal na obroty itp. odpowietyrzylem go zresetowalem komputer i jest wszytko OK

a przepływomierz musisz kupić taki sam jak miałeś bo jak masz na siemensie to wszystko masz na siemensie.

http://www.rookers.pl

Ulica to nie tor wyścigowy, tutaj nie ma znaczenia kto będzie pierwszy ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.