Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Z góry przepraszam ale nie mam żadnej wiedzy na temat diesla ponieważ jest to mój pierwszy . Chciałbym się dowiedzieć podstawowych informacji na temat mojego silnika np. czy jest pasek czy łańcuch i co ile się wymienia , co ile km wymiana oleju , czy reguluje się zawory itp , chodzi mi o podstawową obsługę tego silnika .
Opublikowano

siema,

 

mam taka 2.0d

olej co 15 tyś - full syntetyk

jak ci korek mocno podskakuje od wlewu oleju, wymień filtr odmy,

jest tam łańcuszek więc nie musisz nic grzebać,

wazne jest wymieniać filtry przeciwpyłkowe zeby jeż się nie psuł,

po za tym dobre paliwo bo VP44 nie lubi badziewia

o filtrach paliwa i powietrza nie wspominam, zmienia sie to z klucza,

 

nie wstawiaj na zimnym, po długiej trasie niech pochodzi na parkingu,

i heja do przodu, dobre auto,

a jak masz problem z mocą : wpisz w wyszukiwarkę, napewno znajdzie się rozwiązanie,

 

jezeli rano pali ci sie kontrolka od ciśnienia oleju jakieś 3 sekundy - nie przejmuj sie TTTM,

 

pozdraiwam.

Opublikowano
no to ten w podszybiu płaski i długi , a to okragłe widzę pierwszy raz :mad2: może warto coś takiego kupić po 2 latach ?

 

od kabiny jest tylko ten w podszybiu długi,

a to co ZbigniewST pokazuje to filtr odmy,

u ciebie w wersji z CR jest separator cos już trochę innego...

zresztą było o tym na forum nei razi i nie dwa..;

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.