Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Tylko nie piszczeć bo szukałem i nie znalazłem takiego przypadku.

 

Wiec chodzi o szybe kierowcy, zamyka sie normalnie przy spokojnej jezdzie, lecz przy predkosciach powyzej 80 i dalej szyba przy zamykaniu odchyla mi sie do zewnatrz i nie trafia (do korytka) uszczelkę. Uwierzcie ze jest to strasznie irytujące gdy człowiek chce zamknąc szybe a tu swist i gwizd za głowa. Mysl ze przy jakiejs predkosci powstaje wieksze cisnienie i odciaga mi szybe na zewnatrz,ale dlaczego??? :idea: :shock: :jawdrop:

[E36] Pozdrawiam ------ Lux -----ZG

zdjęcia mojej betki :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=333362#333362

Opublikowano
a szyba orginalna bo jak nie to kicha i luz na mechanizmie w srodku wyrobione elementy . podnosnik (Pamietaj ze luz na podnosniku 2 mm to na koncu szyby 2 cm . )normalka wrzystko musi byc w super stanie . niestety taki urok bez ramkowych aut
Opublikowano
Tak szyba domyka mi sie do konca i nie zadawajcie głupiuch pytan w stylu a moze czujnik domkniecia itd. Szyba poprostu przy duzej predkosci zostaje zassana przez powietrze i przy zamykaniu odciaga ja na zewnatrz !!!!! Co to moze byc bo powinna wsunąc sie pod uszczelkę a wystaje za uszczelkę czyli jak stanie sie przed drzwiami to szyba powinna byc 2-3 mm pod uszczelką a w tym przypadku lezy mi na uszczelce na zewnatrz. ??????????????? CO TO MOZE BYĆĆĆĆĆ? :mad2:

[E36] Pozdrawiam ------ Lux -----ZG

zdjęcia mojej betki :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=333362#333362

Opublikowano
musisz poczytac posty dotyczace szyb , i bardzo skrupulatnie poprzednie posty ja ci napisalem najpierw wykasuj luzy poprzeczne i podlurzne a potem mozna dopiero regulowac Tam pod spodem drzwi sa takie dwie srubki na klucz ampul i tym reguluje sie pochylenie szyby wzgledem uszczelki ( czyli albo bardziej albo mniej przyciskamy szybe do uszczelki albo nie . ustaw je na srodku / powinno byc dobrze / a jak jest zle i regulacja i sie skonczy a nadal bedzie wystepowac ten sfekt to albo szyba jest nie orginalna albo caly mechanizm jest do smieci ( kupic nowy !!!) nie urzywke i przelorzyc silnik albo tylko plastiki w prowadnicach . przy tej robocie warto wyjac prowadnice szyby i cala wyczyscic razem z sowakiem . ALE UWAGA nie dokrecac za mocno szyby bo peknie i mozesz miec polemy z ustawieniem z powrotem jak nigdy tego nie robiles .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.