Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siemka wszystkim :) W mojej e34 silnik m20b20 rozprol sie katalizator od spodu przez chopki itd (przednia zawiecha od M5 :norty: ) No wiec na poczatku chcialem wsadzic strumniennice no ale zrezygnowalem teraz mam zamiar wspawania rurek. Ale sie zastanawiam jak to zrobic. Czy polaczyc te rurki w jedna duza czy dwie oryginalnej wielkosci ? Czekam na opinie i pomysly (musze wywalic tego kata bo mam przedmuchy) :cry:
Opublikowano
Ja bym nic nie kombinował tylko wstawił nowy katalizator.Bez katalizatora masz pare kucy wiecej co prawda ale popatrz ile z ciebie skorzysta środowisko jak bedziesz jednak jeździł z katalizatorem.Ale twój wybór :twisted:
BMW M-Power
Opublikowano
To jak jestes takim ekologiem to fundnij mi nowego kata :norty: Jak by nie byl tak poprzecierany i bym mial na nowego to bym nie kombinowal z rurami :roll:
Opublikowano
To jak jestes takim ekologiem to fundnij mi nowego kata :norty: Jak by nie byl tak poprzecierany i bym mial na nowego to bym nie kombinowal z rurami :roll:

 

Nie jestem jasnowidzem i niewiem czy cie stać czy nie.Ja tylko wyrażam swoją opinie.Ale skoro cię nie stać to znajdz może używany w dobrym stanie a jak nie to spawanko

BMW M-Power
Opublikowano
ja wywaliłem kata wstawiłem strumienice

To ja mam do Ciebie pytanko: Czy wpłynęło to w jakiś zauważalny sposób na pracę silnika, osiągi i głośność?

Opublikowano

Ja w swoim m20b20 tez wywalilem kata, wspawane dwie rurki tej samej grubosci (chyba FI55), nie lacz tego w jedna rure.

wzrost osiagow nie zauwazalny, glosnosc odrobine wzrosla, portwel przytyl o 400 PLN :D

Zalezy tez kto robi, u mnie troche spartaczyli i mam juz delikatne przedmuchy, musze jechac na poprawke, ale dobry fachowiec sobie z tym poradzi.

Pozdrawiam.

Opublikowano
jak Cię nie stać na katalizator to przesiądź się na autobus. Najpierw kupują BMW a potem nie mają na utrzymanie.

 

Czy to było do mnie? Bo jeżeli tak, to zły adres!

 

Poza tym problem kosztów katalizatora jest zbliżony niezależnie od marki, więc podobnie dotyczy właścicieli np. Fiatów Panda, a nawet bardziej, bo jest wyższy w stosunku do kosztu całego auta.

 

A zresztą nie tego dotyczy topic, więc jeżeli masz coś do powiedzenia na temat to śmiało, a jeżeli nie to powstrzymaj się od "mądrych" uwag!

Opublikowano

Jeśli chcesz wstawić strumienice lub rurki to dobrze byłoby przestroić elektronikę, żeby nie dawała wzbogaconej mieszanki( co potrzebne jest dla katalizatora) zyska na tym i ekologia i twoja kieszeń auto spali od 0,5 do 1l na setkę.

A jak krucho z kasą to LPG i katalizator nipotrzebny, a fachowcy zestroją instalację do braku katalizatora.

Kolejna sprawa, jak nie wydasz na katalizator to wydasz na przeglądzie :)

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
nie w kazdym aucie muszisz miec kata , co do zmian to silnik pracuje duzo lepjej , troche głosniej , inaczej zmienia biegi automat ale czy to zasługa strumienicy to nie wiem , kat był do wymiany zatkany i cos stukało wiec samo jego wyciecie napewno duzo zmieniło [/img]

http://img.userbars.pl/98/19415.gif


Sprzedam lampa kombi e39 prawy tył , poduszki pow.dzrzwi przednich- pytania na pw lub gg

Opublikowano
spalanie o minimalna czesc spadlo, silnik sie lepiej wkreca i ma lzej spaliny przebic, osiagi lepiej ale wyobrazajmy sobie za duzo, troszke glosniej na przykladzie mojego tds, w benzynie bedzie wyraznie glosniejszy, strumiennica to raczej bzdury i tylko ze troche ciszej, a i kata mozesz pchnac za 350-500zl
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Opublikowano
jak Cię nie stać na katalizator to przesiądź się na autobus. Najpierw kupują BMW a potem nie mają na utrzymanie.

Kolego - masz chyba problemy ze wzrokiem, czy ktos tu napisal, ze go nie stac na kata?

 

A mi chodzi o strumienicę i efekty jej działania.

Co do strumienicy to nie mam zadnych potwierdzonych informacji. Moze ktos byl z tym na hamownii. Ale mozna ja wstawic wlasnie ze wzgledu na przeglady

 

 

Jeśli chcesz wstawić strumienice lub rurki to dobrze byłoby przestroić elektronikę, żeby nie dawała wzbogaconej mieszanki( co potrzebne jest dla katalizatora) zyska na tym i ekologia i twoja kieszeń auto spali od 0,5 do 1l na setkę.

A jak krucho z kasą to LPG i katalizator nipotrzebny, a fachowcy zestroją instalację do braku katalizatora.

Kolejna sprawa, jak nie wydasz na katalizator to wydasz na przeglądzie

 

z tego co wiem mieszanka steruje lambda i oscyluje ona ciagle miedzy bogato a ubogo na PB, na LPG faktycznie mozna zestroic na ubogo, ale czy warto dla tych kilku zl psuc silnik?

Opublikowano

A ja sie wypowiem na temat sierry, bo w beemce tego nie przerabiałem:

Zapchany kat - lipnie chodził jak sie masz....

wywalony kat i wstawione rurki - różnica w osiągach nie zauważalna a za to hałas - straszny...

wywalone rurki i wstawiona strumienica: (ze względu na hałas): trochę ciszej niż na rurkach ale i tak nie tak przyjemnie jak na kacie....

 

Reasumując: hałas w starym fordzie był fajny... przez tydzień.. a wyjazd w góry mnie dobił kompletnie....

Dlatego polecam jednak katalizator... Bo podejrzewam że w bmw będzie podobnie.

 

Aha, ford był 2.0i coś ok. 110km.

PS. strumienica nie dała ŻADNEJ poprawy osiągów...

pozdr.

Auto Klinika nieautoryzowany serwis BMW - Warszawa Bialołęka: Danusi 6: 503 520 220 | 503 520 320 http://www.aklinika.pl
Opublikowano

Co do strumnienicy nie chcialem tego wstawiac bo koszt prawdziwej strumienicy to koszt ponad tys pln co i tak jest nieoplacalne, wiec bede wstawial dwie rurki o to tylko chcialem sie dowiedziec czy w jedna czy dwie :)

A co do sierry kumpel ma z takim silnikiem co opisales do tego wydech ,,wolny,, 2,5 cala i czy chodzi glosno ? NIE jak na wolny :)

Opublikowano

Moglo tak byc, ja nie odczuwam w BMW roznicy takiej aby mi to przeszkadzalo, wiadomo ze jest glosniej, ale nic nie buczy w sposob niepokojacy na dluzszych trasach

No coz w koncu BMW to nie Ford - wiadomo, wyciszenie auta tez inne.

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.