Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 335
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam ,po dołożeniu nie działa mi multifunkcja jednonabojowa w moim e39 523 przed lift z 10.1998 przejścia z fioletowego zasilającego i z ibus są bo sprawdzeń miernikiem w poduszce ,biały z żółtym ibus przejście jest ,tak samo fioletowy zasilający jednak multifunkcja nie działa a w tym samym czasie rozkodowuje się kluczyk , gdy odłączę przewody od multi da się go z powrotem zakodować , a gdy sie podłączy ibus i zasilający znowu się rozkodowuje , zauważyłem jeszcze ze ustawiając zegarek on działa wolno i przeskakuje nie o minutę tylko przykładowo o klika np. trzy , zdarza się ze też nie wyświetla na nim godzina gdy multi jest podłączona , czy ktos moglby pomóc co mogło pójśc nie tak . Dodam jeszcze że na początku dałem za grube kable z radia zasilający i ibus potem zmieniłem na cienkie i do kasetki mostkami podłączyłem i dalej to samo .
Opublikowano

Widzę że jest trochę kombinacji.

Miałem kiedyś Vectre B DTI i tam każda wersja nawet bez tempomatu miała już w kierownicy wtyczkę. Wystarczyło zmienić przełącznik zespolony, podpiąć wtyczkę i tempomat działał.


Czy w E39 525D jest dużo grzebania?

Mam kierownicę (wiadomo bez multifunkcji) czteroramienną, że tak powiem z kwadratową poduszką.

Trzeba dokładać jakieś przewody do komputera lub sterownika?

I niektórzy piszą poduszka jedno lub dwunabojowa, jak to rozpoznać i czy każdą da się podłączyć?

Opublikowano
Moja becia jest z 05/1999 i wszystko gra, wiec w Twojej po lifcie tym bardziej, a być może będzie jeszcze mniej pracy...


pozdrawiam


thenygoos


P.S. Poduszkę masz na pewno 2-stopniową/2-nabojową

 

Miałem kiedyś Vectre B DTI i tam każda wersja nawet bez tempomatu miała już w kierownicy wtyczkę. Wystarczyło zmienić przełącznik zespolony, podpiąć wtyczkę i tempomat działał.


Czy w E39 525D 2002r jest dużo grzebania?

Mam kierownicę (wiadomo bez multifunkcji) czteroramienną, że tak powiem z kwadratową poduszką.

Trzeba dokładać jakieś przewody do komputera lub sterownika?

I niektórzy piszą poduszka jedno lub dwunabojowa, jak to rozpoznać i czy każdą da się podłączyć?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jednonabojowa

IMG-20220813-042531.jpg

Dwunabojowa

IMG-20220813-042558.jpg

Ile grzebania? Standard. Trzeba dołożyć 3 przewody.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Jednonabojowa

IMG-20220813-042531.jpg

Dwunabojowa

IMG-20220813-042558.jpg

Ile grzebania? Standard. Trzeba dołożyć 3 przewody.

Dzięki za zdjęcia. Ale zmieniając nawet rodzaje poduszek zapewne trzeba skasować błąd bo pewnie komp wykąpie jakąś niezgodność

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rób na odpietym aku i nie będzie błędu.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Rób na odpietym aku i nie będzie błędu.

I obojętnie który rodzaj poduszki podłącze zmieniając z jednej na druga i będzie ok?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak masz jedno nabojową to szukaj jednonabojowej, jak dwu to dwu. Niektórzy zmieniają z jedno nabojowej na dwu i podpinają tylko jeden ładunek :duh: (tu chodzi o twoje bezpieczeństwo i kogoś kto to auto kupi w przyszłości) oczywiście można dołożyć instalację i zakodować w miejsce jedno nabojowej dwunabojową. Przejście z dwunabojowej na jednonabojową jest łatwiejsze. Sterowniki airbag lubią się wysypać przy próbie kodowania i wtedy trzeba go wymienić lub wgać mu wsad programatorem na stole.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Jak masz jedno nabojową to szukaj jednonabojowej, jak dwu to dwu. Niektórzy zmieniają z jedno nabojowej na dwu i podpinają tylko jeden ładunek :duh: (tu chodzi o twoje bezpieczeństwo i kogoś kto to auto kupi w przyszłości) oczywiście można dołożyć instalację i zakodować w miejsce jedno nabojowej dwunabojową. Przejście z dwunabojowej na jednonabojową jest łatwiejsze. Sterowniki airbag lubią się wysypać przy próbie kodowania i wtedy trzeba go wymienić lub wgać mu wsad programatorem na stole.

Dzięki wielkie "szumrak"



O taaką odpowiedź mi chodziło.

Siadaj, pięć z plusem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.