Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Zauważyłem ze od jakiegos czasu zaczyna mi ubywać oleju i to nawet sporo. Co trzeba bedzie wymienić? Wspomne ze mam przejechane 253tyś.

BMW i jest zabawa
Opublikowano
a ile ci tego oleju bierze (na ile km) i jak masz styl jazdy jak mam 214tyś km i na 15 tyś weźmie mi tak 3 setki max więdz jak masz tak jak ja to sie nie stresoj

DOKŁADNIE NIE POTRAFIE POWIEDZIEC ALE TAK MNIEJ WIECEJ 1L NA JAKIES 1TYŚ. KM JAK NA MOJE OKO TO DUŻO

BMW i jest zabawa
Opublikowano
A dymi? Jeśli tak to kiedy?
SPRAWDZAŁEM I JAK NA MOJE OKO TO NIE DYMI

 

Jesli nigdzie nic nie ucieka, to silnik raczej do remontu bo to juz jest mega ogromna ilosc

Opublikowano
A dymi? Jeśli tak to kiedy?
SPRAWDZAŁEM I JAK NA MOJE OKO TO NIE DYMI

 

Jesli nigdzie nic nie ucieka, to silnik raczej do remontu bo to juz jest mega ogromna ilosc

MIAŁEM WYCIEK ALE JUZ NAPRAWIŁEM I DALEJ UBYWA

BMW i jest zabawa
Opublikowano

Może olej przepalać i wtedy pozornie nie będzie dymić. Jeśli zadymi przy rozruchu po np. nocy to mogły paść uszczelniacze zaworowe. Piszę mogły, bo mogła też pęknąć prowadnica zaworowa. Przy takim dymieniu olej ścieka z głowicy i zbiera się w cylindrze. Jeśli zadymi przy przegazowaniu to olej przedostaje się przez pierścienie do komory spalania, a to już wiadomo.

Stań za samochodem i obserwuj, a kolega niech zasiądzie za sterami. Nie musi to być od razu chmura dymu jak w jakimś starym VW. Tak jak napisał bono20002 gdzieś ten olej musi mieć ujście.

Opublikowano
Właśnie słyszałem ze wymiana pierścieni moze pomoc ale podobno nie na długo?? Jaki może być koszt tych napraw??? Tak orientacyjnie
BMW i jest zabawa
Opublikowano
Właśnie słyszałem ze wymiana pierścieni moze pomoc ale podobno nie na długo?? Jaki może być koszt tych napraw??? Tak orientacyjnie

 

To raczej zle slyszalem :twisted:

 

Za pierscionki, uszczelniacze, planowanie glowicy, kompet uszczelek placilem miecha temu 1800zl, teraz motor gra jak nowy. Wczesniej aby wykluczyc zuzyte pierscienie jedz na pomiar cisnienia na cylidrach.

Opublikowano
Właśnie słyszałem ze wymiana pierścieni moze pomoc ale podobno nie na długo?? Jaki może być koszt tych napraw??? Tak orientacyjnie

 

To raczej zle slyszales :twisted:

 

Za pierscionki, uszczelniacze, planowanie glowicy, kompet uszczelek placilem miecha temu 1800zl, teraz motor gra jak nowy. Wczesniej aby wykluczyc zuzyte pierscienie jedz na pomiar cisnienia na cylidrach.

uuuuu czyli musze przyszykowac wieksza sume pieniędzy.

Posłucham rady i jeszcze dzisiaj pojade sprawdzic to ciśnienie

BMW i jest zabawa
Opublikowano

a tak wogle to co masz za olej i co ile go zmieniasz?

a wycieków pod autem nie widać?

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
a tak wogle to co masz za olej i co ile go zmieniasz?

a wycieków pod autem nie widać?

nie pamietam dokładnie wiem tylko ze castrol 10W40 połsyntetyk a wyciek miałem wczesniej juz naprawione

BMW i jest zabawa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.