Skocz do zawartości

Jakie 730D czy 740D


Pikut

Rekomendowane odpowiedzi

WItam.Mam zamiar kupic BMW serii 7 E38 w dieslu, ale mam dylemat czy kupic 730D czy 740D. Ktory silnik jest lepszy mniej awaryjny. Nie chodzi mi o spalanie tylko o silnik, osiagi, awaryjnosc, elastycznosc silnika, kultura pracy itp.Bardzo bede wdzieczny za porady:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam juz na uwadze 3 BAWARIE:)

 

Jedna to 730D

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4350731 Ta mi sie bardzo podoba :D

 

A druga to 740D

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4391737

 

i

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2814442

 

Powiedzcie co sadzicie o nich :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg tego trzeciego jest moim zdaniem niewiarygodny. Ja też bym chyba wybrał 730kę, bo pierwsze 740ki miały bardzo "problemowe" diesle, w których gdy coś sie psuło, to kosztowało już prawdziwe pieniądze...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mocy , 740d ma 245 kucyków i to jest biturbo a 730 chyba 193 !! roznica jest i dosc duża na korzysc 740d ale spokojnie Ci wystarczy 3.0 , to przecież nie jest auto do szaleństw ,

 

wez taka która bedzie w najlepszym stanie i bedzie Ci odpowiadac wyposarzeniem

Pozdrawiam,


Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok:)Prosze osob posiadajacych modele 730D i 740D o to aby sie wypowiedzieli na temat tych modeli:)

obliczyc mozesz sobie sam :

1 turbina wiecej

2 pompowtryski wiecej

reszta jest w miarę podobna(osprzet i reszta) a prawdopodobieństwo padnięcia turbina jest 100/100, jedno co sie nie zmienia ze 4.0 będzie mniej obciążany jak 3.0,Osobiście wybrał bym V8,z ekonomicznego punktu może 3.0 pali 1l mniej , ale to nie jest wyrocznia wszystko jest ustosunkowane temperamentem Nogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

nie popełnij błędu i nie kupuj 730d. Bardzo dobrze wiem co pisze bo jednocześnie posiadałem 730d i 740d z 2000r. Silnik 4.0 V8 Biturbo jest niesamowity. Jego kultura, dźwięk pracy, osiągi rewelacja. Ogromny moment obrotowy dostępny od samego dołu daje fantastyczne doznania na drodze. Ku wielkiemu zdziwieniu wielu osób napiszę że jeździło mi się nim znaczniej przyjemniej niż 4,4 V8 M62.

 

730d głośny, mułowaty w bezpośredniej konfrontacji z 740d

 

Jeśli spalanie nie ma dla Ciebie decydującego znaczenia bierz 740d. Jesli auto było serwisowane o jakiś dziwnych usterkach nie może być mowy. Każde auto może sie popsuć. Napisze tak . Pierwsza jazda próbna 740d w 100% rozwieje Twoje wątpliwości.

 

 

Co do awaryjności to nie potwierdzam. Zarówno 730d i 740d nie stwarzały mi najmniejszych problemów. Jak ktoś naleje jakieś ścieki do baku to każde auto odmówi posłuszeństwa. Moim zdaniem 740d posiada bardzo dobrą jednostke napędową z dopracowanym systemem zasilania. Trzeba przestrzegać pewnych zasad w użytkowaniu ale to jak z każdym nowoczesnym dieslem.

 

p.s.

Tą zieloną 740d znam . Także jestem z Częstochowy. Jest to auto mojej ciotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ż

Co do awaryjności to nie potwierdzam. Zarówno 730d i 740d nie stwarzały mi najmniejszych problemów. Moim zdaniem 740d posiada bardzo dobrą jednostke napędową z dopracowanym systemem zasilania. Trzeba przestrzegać pewnych zasad w użytkowaniu ale to jak z każdym nowoczesnym dieslem.

 

p.s.

Tą zieloną 740d znam . Także jestem z Częstochowy. Jest to auto mojej ciotki.

Otóż w tej czarnej 740ce na zdjęciu liczników widać komunikat o za niskim stanie płynu chłodzącego. Ktoś kto jeździ BMW wie, że jest to jeden z najgroźniejszych komunikatów bo to, czego nasze silniki najbardziej nie lubią, to przegrzanie. A komunikat, który sie tam wyświetla, sygnalizuje niebezpieczeństwo tego właśnie problemu.

Ponadto na niemieckim forum sporo piszą o różnych problemach z dieslowskimi silnikami i porównując liczbę wyprodukowanych benzyn i diesli, ilość problemów w dieslach jest nieporównywalnie wysoka. Na tym niemieckim forum jest nawet jeden desperat, który ze względu na dodatkowe wyposażenie autka, wymienił padniętego 4-ro litrowego diesla na 4,4 benzynę.

Ale wracając do porad; jeżeli ta zielona ma udokumentowany przebieg i jest własnością ciotki kolegi z forum, to nie ma się co zastanawiać, tylko pakować się i jazda do Częstochowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.