Skocz do zawartości

krzysGTA

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Osiągnięcia krzysGTA

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. witam no cóż jak w CCC. Cena Czyni Cuda. Okazja cenowa Postaram się Wam wyjaśnic o co chodzi z tym całym procederem z tzw pojazdami specjalnymi . Samochód który zakupiłeś został wyrejestrowany w Niemczech jako osobowy i dopiero później stał się "ciężarówką" a jak to już postaram sie wyjaśnić. Wielu z Was napewno czytało na allegro ogłoszenia typu " przeróbka aut na LKW " za 2500-3000 zł itp. W przypadku twojego auta wyglądało to najprawdopodobniej tak. Pojechał polaczek po auto i kupił je jako OSOBOWE przyjechał do Polski albo po drodze podjechał do " zaprzyjaźnionej" niemieckiej stacji kontroli pojazdu. Tam wydano dokument stwierdzający przeróbke auta na LkW ( ciężarówka, pojazd specjalny ) Z tym dokumentem udał się ktoś do najbliższego, niemieckiego wydziału komunikacji celem wydania tablic exportowych. i co wtedy się dzieje bo to jest najważniejsze. Urząd wydaje nowy dowód ( stary brief zabiera) jednocześnie na podstawie dokumentów ze stacji zmieniając klasyfikację samochodu z osobówki na ciężarówke. I tak o to piękne bmw jedzie do polski jako auto które tylko teoretycznie zwolnione jest z akcyzy. W PL przechodzi tzw pierwszy przegląd w kolejnej zaprzyjaźnionej placówce :D Inni idą jeszcze dalej . Z racji tego że sprzedają ciężarówke wmawiają że można sobie jeszcze Vat odliczyć :duh: . Wcześniej czy później napewno któś zostanie przywołany do zapłacenia tej akcyzy + odsetki. Dziwi mnie tylko jedna rzecz . Kupowałeś samochód w komisie tzw przygotowany do rejestracji. Dostałes także do ręki przegląd techniczny gdzie na pierwszej stronie wyraźnie, grubymi literami jest napisane "SAMOCHÓD CIĘŻAROWY , LUB SPECJANY " . Nie wzbudziło to Twojego zdziwienia ?? moim zdaniem ten samochód wogóle nie powinien byc zarejestrowany. Skoro na fakturze wpisano " osobowy" a przegląd techniczny stwierdza co innego. Ale to juz inna sprawa W moim przekonaniu po rozmowie z poborcą z izby celnej w Katowicach jak sie sprawa rypnie akcyzę zapłaci importer bo on jest do tego prawnie zobowiązany. Choć w pierwszej kolejności zgłoszą się do Ciebie bo na Twoje nazwisko jeest pierwsza rejestracja w PL. Pokażesz wtedy fakturę zakupu i powinni odstąpić. Przynajmniej takie stanowisko jest w okręgu podlegającym pod Katowice. Osobiście bym podjechał na stację i przekwalifikował ten samochód na osobowy. pzdr Krzysiek
  2. kolego a jeździleś E39 na 19" kołach że się tak dosadnie wypowiadasz ??. Pomijając niższy komfort i dużo większe ryzyko związane z uszkodzeniem felgi bezpieczeństwo nie cierpi na tym w żaden sposób. Podejrzewam że Twój tok rozumowania odnosi się głównie do szerokości opony a z tym się wiąże szarpaniem auta po koleinach. Ja ma opony 245/35 i nie odczuwam tego tak bardzo więc troche mnie dziwi Twoja wypowiedź . Każde auta na szerokich oponach się tak zachowuje bez względu czy to jest rozmiar 17, 18" czy 19" . Takie moje zdanie. pzdr Krzysiek kolego ....nie jednym autem jezdzilem i jezdze nie tylko BMW....widze ze niektorych tylko wyglad zadawala a o innych sprawach nie wspomne...pisalem ze nadaje sie na autobany a nie na nasze dziury..sa samochody co maja 19 seryjnie ale to calkiem inne zawieszenie a nie seryjne E-39 pytanie było bardzo proste : Czy jeździleś E39 na kołach 19" ?? Osoba zakładająca ten temat wyraźnie skierowała go do osób co takie koła mają w E39 Ja akurat mam więc piszę jak jest w rzeczywistości. Nasza dyskusja traci wątek :lol: pzdr KK
  3. kolego a jeździleś E39 na 19" kołach że się tak dosadnie wypowiadasz ??. Pomijając niższy komfort i dużo większe ryzyko związane z uszkodzeniem felgi bezpieczeństwo nie cierpi na tym w żaden sposób. Podejrzewam że Twój tok rozumowania odnosi się głównie do szerokości opony a z tym się wiąże szarpaniem auta po koleinach. Ja ma opony 245/35 i nie odczuwam tego tak bardzo więc troche mnie dziwi Twoja wypowiedź . Każde auta na szerokich oponach się tak zachowuje bez względu czy to jest rozmiar 17, 18" czy 19" . Takie moje zdanie. pzdr Krzysiek
  4. witam Da się :D O ile zawieszenie jest odpowiednio dostrojone. Jednak auto jeździ dość twardo ale nie jest tragicznie/ Za to wygląd super :8) http://images26.fotosik.pl/163/47ae8f80e528cb74med.jpg pzdr KK
  5. witam nie popełnij błędu i nie kupuj 730d. Bardzo dobrze wiem co pisze bo jednocześnie posiadałem 730d i 740d z 2000r. Silnik 4.0 V8 Biturbo jest niesamowity. Jego kultura, dźwięk pracy, osiągi rewelacja. Ogromny moment obrotowy dostępny od samego dołu daje fantastyczne doznania na drodze. Ku wielkiemu zdziwieniu wielu osób napiszę że jeździło mi się nim znaczniej przyjemniej niż 4,4 V8 M62. 730d głośny, mułowaty w bezpośredniej konfrontacji z 740d Jeśli spalanie nie ma dla Ciebie decydującego znaczenia bierz 740d. Jesli auto było serwisowane o jakiś dziwnych usterkach nie może być mowy. Każde auto może sie popsuć. Napisze tak . Pierwsza jazda próbna 740d w 100% rozwieje Twoje wątpliwości. Co do awaryjności to nie potwierdzam. Zarówno 730d i 740d nie stwarzały mi najmniejszych problemów. Jak ktoś naleje jakieś ścieki do baku to każde auto odmówi posłuszeństwa. Moim zdaniem 740d posiada bardzo dobrą jednostke napędową z dopracowanym systemem zasilania. Trzeba przestrzegać pewnych zasad w użytkowaniu ale to jak z każdym nowoczesnym dieslem. p.s. Tą zieloną 740d znam . Także jestem z Częstochowy. Jest to auto mojej ciotki.
  6. witaj Drogi kolege wstaw lepiej auto do jakiegoś dobrego warsztatu co naprawiają diesle zamiast sam stawiać diagnozy. Miałem już dużo samochodów z nowoczesnym dieslem i wiele objawów które wskazywały na całkowitą awarię turbiny okazały się drobną usterka do zrobienia za 300 zł. BMW 740d nie jest jakimś statkiem kosmicznym więc każdy dobry warsztat ( zazyczaj szukaj BOSCH) sobie naprawde z tym poradzi diagnozując w jeden dzień usterkę. Sam posiadam 740d więc wiem co piszę. Powodzenia pzdr Krzysiek
  7. krzysGTA

    brak ogrzewania

    dokładnie tak jest. Ciepło zaczyna się dopiero od ok 3-4 tys obrotów . Poniżej tych obrotów znów robi się zimno .Gdzie szukać tej pompki ?? pzdr Krzysiek
  8. krzysGTA

    brak ogrzewania

    witam Całkowity brak ogrzewania. Nawet po ustawieniu na maxa leci ze wszystkich nawiewów chłód. silnik oczywiście rozgrzany. Czasami załapie ciepło ale dzieje się to 1 na 10 wyjazdów. Gdzie szukać , co rozbierać ? Nie miałem wcześniej tego problemu więc materia ta jest mi obca w poszukiwaniach :D pzdr Krzysiek
  9. witam Po zapoznaniu się z archiwum widzę że temat generalnie znany. Ale w zasadzie każdy post dotyczył konkretnego przypadku.Mój problem polega na tym że kończą mi się pomysły :) . Auto wchodzi w drgania przy prędkościach 80-100. Przy hamowaniu spoko. Na szarpakach teoretycznie zawieszenie nie pokazuje żadnych luzów . Felgi proste. Średnica otworu w feldze OK, Felgi wyważane 2 razy. Mam tu pytanie czy drgania moga byż spowodowany nawet najmniejszym luzem na górnych wachaczach ? Ktoś powiedział że może łożyska kół :) ?? Wszystkie sugestie mile widziane. Auto to 730d pzdr Krzysiek
  10. jak jesteś poważnie zainteresowany tym autem to zadzwoń do mnie i tyle . Tel 604 409 216 Po co takie podchody :D pzdr KK
  11. oglądałem to auta na żywo. Skrzynia biegów tragedia, brak wstecznego. Moim zdaniem auto po lekkiej kolizji przodem ale nic strasznego. Nie pamiętam czy rzeczywiście ma ksenony. W zderzaku sprysków brak. Co do koloru tapicerki mnie osobiście się podoba. 730d jeździ naprawde super. Miałem juz pare takich aut więc wiem co pisze i zdecydowanie polecam. Duży moment obrotowy daje swoje. Auta idzie od samego dołu. Oczywiście nie ma co porównywać z 7 4,4 V8 ale różnice w spalaniu dają mu ogromną przewage. Nie każdy chce mieć przecież LPG z różnych powodów. Co do tych wypowiedzi o awaryjności 730d to bym nie brał ich tak poważnie pod uwagę. Wręcz powiem że jest to auto bezawaryjne jak się o nie dba i myśli jeżdząc nim . Tyle ode mnie pzdr Krzysiek p.s. mam 730d z 2000r na sprzedaz że tak skromnie się pochwalę :D www.PewneAuta.republika.pl
  12. zapraszam na moją strone : http://www.PewneAuta.republika.pl Oferta sprzedaży 740d pojawi sie w czwartek. Aktualnie na stronie jest już wystawiona 730d więc zapraszam. Auto świeżo sprowadzone z niemiec . Stan perfekcyjny zresztą jak wszystkie moje BMW :P . Cena około 49 tys zł. Rok prod 2000. mój numer 604 409 216. J pzdr Krzysiek
  13. witam aktualnie posiadam 730d oraz 740d . Oba z 2000r. i oba na sprzedaż :D . Zapraszam do Częstochowy, można się przejechac i jedną i drugą. Od siebie dodam że 740d to straszny killer. Zdecydowanie lepiej mi się nią jeździ niż 740 4,4 V8 ale to moje prywatne zdanie. 730d nie nazwałbym mułowatym samochodem. Zaskakuje dynamiką. Spalania 740d na trasie niewyobrażalnie niskie. W sobote wracałem nią z niemiec. Trasa 1300 km. Prędkości 140-200 + korki. srednie spalanie 8,4 !!!!!!!Naprawde go gniotłem. To auto ma taki potencjał momentu że szok. 730d Vs 740d koszty serwisu podobne, wiem bo serwisuje wszystkie swoje BMW więc nie traktuj tego jako czynnik decydujący przy zakupie. pzdr Krzysiek
  14. krzysGTA

    miechanizm zmiany biegów

    witam mam taki problem. Z chwilą gdy przełączam z D na R nie zawsze załącza mi się wsteczny. Gdy już gałka znajduję się na R i delikatnie popchnę ją do przodu dosłownie o 0,5 mm bieg wskakuje. Podobna sytuacja przy zmianie na N. Czy da się jakoś wyregulować ten mechanizm ? Auto 730d 99r. pozdrawiam Krzysiek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.