Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WItam.Mam zamiar kupic BMW serii 7 E38 w dieslu, ale mam dylemat czy kupic 730D czy 740D. Ktory silnik jest lepszy mniej awaryjny. Nie chodzi mi o spalanie tylko o silnik, osiagi, awaryjnosc, elastycznosc silnika, kultura pracy itp.Bardzo bede wdzieczny za porady:)
Opublikowano

740d jeździlem i musze powiedziec ze super

:twisted:

Opublikowano
Przebieg tego trzeciego jest moim zdaniem niewiarygodny. Ja też bym chyba wybrał 730kę, bo pierwsze 740ki miały bardzo "problemowe" diesle, w których gdy coś sie psuło, to kosztowało już prawdziwe pieniądze...
Opublikowano
Mowisz ze 740D to problemowe silniki. A mocno??Bo prawde mowiac podoba mi sie ten silnik ale go niestety nie znam. A duzo rozni sie silnik 40D a 30D w mocy dynamice itp??
Opublikowano

w mocy , 740d ma 245 kucyków i to jest biturbo a 730 chyba 193 !! roznica jest i dosc duża na korzysc 740d ale spokojnie Ci wystarczy 3.0 , to przecież nie jest auto do szaleństw ,

 

wez taka która bedzie w najlepszym stanie i bedzie Ci odpowiadac wyposarzeniem

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Ok:)Prosze osob posiadajacych modele 730D i 740D o to aby sie wypowiedzieli na temat tych modeli:)

obliczyc mozesz sobie sam :

1 turbina wiecej

2 pompowtryski wiecej

reszta jest w miarę podobna(osprzet i reszta) a prawdopodobieństwo padnięcia turbina jest 100/100, jedno co sie nie zmienia ze 4.0 będzie mniej obciążany jak 3.0,Osobiście wybrał bym V8,z ekonomicznego punktu może 3.0 pali 1l mniej , ale to nie jest wyrocznia wszystko jest ustosunkowane temperamentem Nogi.

Opublikowano

witam

 

nie popełnij błędu i nie kupuj 730d. Bardzo dobrze wiem co pisze bo jednocześnie posiadałem 730d i 740d z 2000r. Silnik 4.0 V8 Biturbo jest niesamowity. Jego kultura, dźwięk pracy, osiągi rewelacja. Ogromny moment obrotowy dostępny od samego dołu daje fantastyczne doznania na drodze. Ku wielkiemu zdziwieniu wielu osób napiszę że jeździło mi się nim znaczniej przyjemniej niż 4,4 V8 M62.

 

730d głośny, mułowaty w bezpośredniej konfrontacji z 740d

 

Jeśli spalanie nie ma dla Ciebie decydującego znaczenia bierz 740d. Jesli auto było serwisowane o jakiś dziwnych usterkach nie może być mowy. Każde auto może sie popsuć. Napisze tak . Pierwsza jazda próbna 740d w 100% rozwieje Twoje wątpliwości.

 

 

Co do awaryjności to nie potwierdzam. Zarówno 730d i 740d nie stwarzały mi najmniejszych problemów. Jak ktoś naleje jakieś ścieki do baku to każde auto odmówi posłuszeństwa. Moim zdaniem 740d posiada bardzo dobrą jednostke napędową z dopracowanym systemem zasilania. Trzeba przestrzegać pewnych zasad w użytkowaniu ale to jak z każdym nowoczesnym dieslem.

 

p.s.

Tą zieloną 740d znam . Także jestem z Częstochowy. Jest to auto mojej ciotki.

Opublikowano
ż

Co do awaryjności to nie potwierdzam. Zarówno 730d i 740d nie stwarzały mi najmniejszych problemów. Moim zdaniem 740d posiada bardzo dobrą jednostke napędową z dopracowanym systemem zasilania. Trzeba przestrzegać pewnych zasad w użytkowaniu ale to jak z każdym nowoczesnym dieslem.

 

p.s.

Tą zieloną 740d znam . Także jestem z Częstochowy. Jest to auto mojej ciotki.

Otóż w tej czarnej 740ce na zdjęciu liczników widać komunikat o za niskim stanie płynu chłodzącego. Ktoś kto jeździ BMW wie, że jest to jeden z najgroźniejszych komunikatów bo to, czego nasze silniki najbardziej nie lubią, to przegrzanie. A komunikat, który sie tam wyświetla, sygnalizuje niebezpieczeństwo tego właśnie problemu.

Ponadto na niemieckim forum sporo piszą o różnych problemach z dieslowskimi silnikami i porównując liczbę wyprodukowanych benzyn i diesli, ilość problemów w dieslach jest nieporównywalnie wysoka. Na tym niemieckim forum jest nawet jeden desperat, który ze względu na dodatkowe wyposażenie autka, wymienił padniętego 4-ro litrowego diesla na 4,4 benzynę.

Ale wracając do porad; jeżeli ta zielona ma udokumentowany przebieg i jest własnością ciotki kolegi z forum, to nie ma się co zastanawiać, tylko pakować się i jazda do Częstochowy...

Opublikowano
To czyli mowisz ze jak DIesel w 7 to tylko 40D. Acha to dobrze wiedziec :D teraz trzeba kase pozbierac i kupowac:)
Opublikowano
ja tam latam 750 w benzynie i w ogóle nie narzekam :twisted2:

aneta jak byś nie zauważyła to temat dotyczy 730d VS 740d

Opublikowano

Witam

mnie też sie nie podoba przebieg w tej trzeciej. Jest rzecza niewiarygodną żeby ktoś kupił 7 i jeździł nią 15tys. rocznie....akurat. Ma pewnie dobrze powyżej 500tys. Pierwsza-ładna:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.