Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Chciałem u siebie wymienic kierownice ze sportowej na zwykla 4 ramienna.Czy wystarczy kupic sama oryginalna kierownica i poprostu ją zalozyc ściągając ten osprzet od sportowej czy potrzebne sa do tego jakies naby czy cos takiego.

Opublikowano
Zdejmujesz kierownicę razem z nabą i zakładasz oryginalną bez niczego (oryginalna ma nabę w sobie, że tak powiem :lol: ) Jedna sruba i po kłopocie
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
a ta oryginalna kierownica gdzie ma guziczki do sygnału dzwiekowe.

Na ramionach

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
No nie do konca. Ostatnio zdzraylo mi sie zamieniac tasme od air-bagu z modelu e32 do e34 i okazalo sie ze sa inne. Kazalem echanikowa przegwalcic owa tasme, i okazalo sie ze dziala i owszem ale tylko przez miesiac, a poza tym wydaje irytujacy pisk przy obracaniu kierownica.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.