Skocz do zawartości

cos szarpnelo i autko zgaslo podczas jazdy i kaplica..POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dzis wracalem z pracy i juz prawie pod domem skrecalem w uliczke zredukowalem i chce dodawac gazu i autko lekko pociaglo jeszcze i nagle szarplo tak jak by nagle paliwa brak i zgasl silnik. Zastanawialem sie czy probowac odpalac czy nie ale odpalalem i nic nie chce zapalic. Boje sie ze to moze byc rozrzad, mogl szczelic albo cos. Niestety autko stoi ponad 100m od domu i jeszcze nie zagladalem, czekam na brata az mnie podcholije na podworko wtedy obadam.

Wstepnie co moglo sie popsuc?? Jak myslicie??

Opublikowano
Jesli jechałeś na niskim stanie paliwa to pompa paliwa mogla zassac powietrze, miałem juz 2 razy taki przypadek, raz wchodzac w ostry zakret jadac po pieknej polskiej dziurawej drodze, a raz nawet przy gwałtownym hamowaniu auto mi zgasło i nie moglem odpalic, musiałem je do mechanika zaholowac. Pozniej okazało sie, ze pompa padnieta.
Opublikowano
Jesli jechałeś na niskim stanie paliwa to pompa paliwa mogla zassac powietrze, miałem juz 2 razy taki przypadek, raz wchodzac w ostry zakret jadac po pieknej polskiej dziurawej drodze, a raz nawet przy gwałtownym hamowaniu auto mi zgasło i nie moglem odpalic, musiałem je do mechanika zaholowac. Pozniej okazało sie, ze pompa padnieta.

 

 

a moze cos w tym jest bo przed wejsciem w ten zakret galtownie przychamowalem bo byl uskok bo laczyla sie kosta z asfaltem.. ale jak wyjezdzalem z pracy jakies ok 10 km przed tym moim zdazeniem to zatankowalem pol baku...paliwo raczej trefne nie moze byc bo ciagle tam tankuje paliwo BP. :mad2:

Opublikowano
Jesli jechałeś na niskim stanie paliwa to pompa paliwa mogla zassac powietrze, miałem juz 2 razy taki przypadek, raz wchodzac w ostry zakret jadac po pieknej polskiej dziurawej drodze, a raz nawet przy gwałtownym hamowaniu auto mi zgasło i nie moglem odpalic, musiałem je do mechanika zaholowac. Pozniej okazało sie, ze pompa padnieta.

 

Hmmm kolego ale ty masz jeździsz DIESLEM a kolega ma 1,8 M40 czyli benzynę. Nawet jak pompa dostanie powietrza to nie powinno być problemów z ponownym uruchomieniem auta - benzynowego się nie odpowietrza.

 

Chyba masz wskaźnik paliwa i widzisz ile go jest???

 

Żeby się dowiedzieć co jest grane - musisz i tak auto mieć na podwórku. Sprawdź w pierwszej kolejności stan paliwa, czy pompka podaje, potem sprawdź pasek rozrządu i zobacz czy zgadzają się położenia na kole zębatym i obudowie z położeniem tłoków (czy pasek Ci nie przeskoczył).

 

Jeśli nie masz pewności, że pasek jest poprawnie założony i nie jest pęknięty - nie próbuj odpalać samochodu.

 

Poza tym często jak się zerwie pasek to słychać jak tłok uderza o zawory - jeśli u Ciebie nie było żadnych trzasków to jest szansa, że pasek cały.

Opublikowano
a jak sie pase zerwie to glosno slychac zderzenie tloka z zaworem?? bo ja nic nie slyszalem tak jak by paliwo sie skonczylo i silnik zgasl... :cry2:
Opublikowano
aaa wlasnie zaluzmy ze to zerwal sie pasek to drogi jest koszt naprawy tak mniej wiecej?? Bo patrze na silniki na allegro i ceny miedzy 1.8i a 1.8is to roznica ok 400zl i tak mysle jak koszt naprawy bylby wysoki to moze swam na 18is bylby w podobnej cenie albo ciut wiekrzy tylko pytanie czy podejdzie... :mad2: :cry2:
Opublikowano
Jesli jechałeś na niskim stanie paliwa to pompa paliwa mogla zassac powietrze, miałem juz 2 razy taki przypadek, raz wchodzac w ostry zakret jadac po pieknej polskiej dziurawej drodze, a raz nawet przy gwałtownym hamowaniu auto mi zgasło i nie moglem odpalic, musiałem je do mechanika zaholowac. Pozniej okazało sie, ze pompa padnieta.

 

Hmmm kolego ale ty masz jeździsz DIESLEM a kolega ma 1,8 M40 czyli benzynę. Nawet jak pompa dostanie powietrza to nie powinno być problemów z ponownym uruchomieniem auta - benzynowego się nie odpowietrza.

 

Faktycznie, przepraszam :D nie zauważyłem, że kolega żaba w zakladce "Moje BMW" przy 525 TD ma słowo "było" wiec rzeczywiście pospieszyłem się z tym niesieniem pomocy ;)

Opublikowano
aaa wlasnie zaluzmy ze to zerwal sie pasek to drogi jest koszt naprawy tak mniej wiecej?? Bo patrze na silniki na allegro i ceny miedzy 1.8i a 1.8is to roznica ok 400zl i tak mysle jak koszt naprawy bylby wysoki to moze swam na 18is bylby w podobnej cenie albo ciut wiekrzy tylko pytanie czy podejdzie... :mad2: :cry2:

 

Rób Swapa na IS'a

za silnik zapłacisz góra 2000zł w stanie bdb

 

silnik podchodzi bez problemu, zmieniasz tylko (nie jestem pewien czy do konca) Kompa, wiązkę i jedziesz dalej.dyfer, zawias, hamulce..wszystko zostaje, licznik też...

Opublikowano

oki panowie juz sprawdzilem...zaholowalem auto pod dom rozkrecilem obudowe rozrzadu i pasek jest caly ale troche kopulka zmeczora...zalozylem spowrotem wszystko i akrecilem i po dluzszym kreceniu autko z trudem odpalilo i przez chwile kulalo jakby na ktorys gar, zgasilem je i jeszcze raz za 2 min odpalilem i na dotyk odpalilo i juz normalnie chodzi...

 

wie ktos co to moglo sie stac??????

Opublikowano
moze pada ci kgtórys z czujników np czujnik obrotów wału korbowego

 

w sumie podobny bjaw mialem kiedys w calibrze i to wlasnie czujnik polozenia walu korbowego byl walniety..tylko ze w tedy auto na poczatku przerywali i potem gaslo i jak odczekalem ok godz to z trudem zapalalo....a tutaj nagle zgaslo ..

Opublikowano

Rób Swapa na IS'a

za silnik zapłacisz góra 2000zł w stanie bdb

 

silnik podchodzi bez problemu, zmieniasz tylko (nie jestem pewien czy do konca) Kompa, wiązkę i jedziesz dalej.dyfer, zawias, hamulce..wszystko zostaje, licznik też...

 

Oj bono bono, swapomaniaku :twisted2: :twisted2:

 

Remontuj choćbyś nie wiem co miał z rozrządem ;)

Opublikowano

Miałem ten sam problem z tym samym modelem. Proponuję sprawdzić działanie pompy paliwa, ściągnij tylną kanapę (takie dwa zaczepy od dołu) i masz do niej dostęp, weź kumpla niech się nachyli i nasłuchuje buczenia gdy będziesz przekręcał kluczyk na zapłon. Jeżeli dźwięk występuje to pompka ok, jak nie to zdejmij zasilanie i sprawdź napięcie, zdejmij przewód paliwowy i sprwadź czy leci paliwo ( tylko podczas przękręcania kluczyka bo jak zdejmiesz przewód to i tak trochę poleci, radze przygotować trochę szmatek ;) Wymiana pompy to pestka jeśli odkręcisz plastikową nakrętkę, napier.... młotkiem zgodnie ze wskazówkami zegara (jeśli dobrze pamiętam). jeśli z pompą wporządku to może być jeszcze czujnik położenia wału, jak sprwadzić? tego nie wiem, ale wymiana to też nie problem poszukaj tylko zdjęcia z jego położeniem (podpowiem że jest z przodu silnika i nisko). U mnie przyczyną awarii był pęknięty pasek, kiedy ostatnio wymieniałeś pasek?

Miałem trochę szczęścia w nieszczęściu, bo pogieło mi tylko jeden zawór cena za sztukę to ok. 80 zeta podobnie pasek warto pzry okazji wymienić wałek orginał w salonie to 1300 zeta, zamiennik jakieś 250 ze zniżkami.

Następnym razem napewno kupisz coś na łańcuchu ;)

Opublikowano
Być morze kolego Ojciec Chrzestny odwiedził twoją stajcie benzynową .No i pobłogosławił tam paliwo. :twisted2:
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano

tez wsumie stawiam na pompke aliwa bo kiedys odcinala raz przy 4tys raz przy 6tys ale jaka zalalemm takiego bajeru co niby czysci to jest juz oki...

 

tak samo autko dzis normalnie odpalilo i elegancko chodzi..:/

Opublikowano

Rób Swapa na IS'a

za silnik zapłacisz góra 2000zł w stanie bdb

 

silnik podchodzi bez problemu, zmieniasz tylko (nie jestem pewien czy do konca) Kompa, wiązkę i jedziesz dalej.dyfer, zawias, hamulce..wszystko zostaje, licznik też...

 

Oj bono bono, swapomaniaku :twisted2: :twisted2:

 

Remontuj choćbyś nie wiem co miał z rozrządem ;)

 

ja dopiero nim zostane jak m50 albo m52 będzie u mnie pod machą :twisted2: :twisted2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.