Skocz do zawartości

proszę użytkowników o opinie na temat e36 328i :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie nie róbcie z 328 nie wiadomo jakiego potwora do wszystkiego trzeba podchodzić z głową a bedzie dobrze ;)

 

Dobrze prawisz :mrgreen: Do dobrego czlowiek szybko sie przyzwyczaja i zaczyna brakowac wrazen i wtedy okazuje sie ze jednak tych konikow troszke za malo.

 

Rakieta z 2.8 to nie jest, jak dla mnie normalne auto do jazdy, ktore nie zamula,

człowiek sie przyzwyczaja do osiagow i po czasie te 7sek do 100 nie robi wrazenia,

dobrym sposobem jest odstawic auto na kilka dni, pozniej wsiadasz i znow jest fajnie

M3 by zgrzało :) moze kiedys.....

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
hmmm... tak po dluzszym zastanowieniui przejrzeniu kilku ofert moze najlepszym kompromisem miedzy M3 a 328 bedie ... e39 540 :shock: osiagi zblizone do M3, cena zblizona do 328 :8) co wy na to ?
A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć...
Opublikowano
witam ! niedługo zamierzam zmienić swoje leciwe wozidło (opel calibra 16v) ktora wbrew wszystkim opowiesciom o tych samochodach sluzyla mi dzielnie przez 3 lata :lol: na cos bardziej swiezego i moj wybor padl na model e36 z motorem 2.8, bedzie to moje pierwsze autko z napedem na tylna os czyli pierwsze BMW :) chcialem prosic posiadaczy tego konkretnego modelu o jakies szczegoly, byc moze podpowiedzi na co zwrocic uwage przy kupnie, co od razu wymienic po zakupie itd, i czy dobrym rozwiazaniem dla tego motoru bedzie zalozenie sekwencji Prins VSI II ?? mam zamiar kupic samochod z koncowych lat produkcji w najbogatszym mozliwym wyposazeniu i oczywiscie za granica, gdyz czesto tam bywam (Niemcy,Szwajcaria,Austria) oraz dowiedziec sie jesli ktos sie orientuje ile moze kosztowac dobre e36 z koncowych lat produkcji na zachodzie ?? i jak sie ma sprawa z pozniejszym tuningiem (tylko mechanicznym) podniesieniem mocy ?? jakie są orientacyjne koszty najprostszych modyfikacji (chiptuning, wydech itd.)i gdzie najbardziej profesjonalnie mi to wykonaja w okolicach Wroclawia a takze bardziej skomplikowanych, z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam wszystkich posiadaczy BMW :mrgreen:

 

 

 

piszesz o czip tuningu i takich tam.ale co ty chcesz tuningować auto z sekwencją???????????nie pojmuję.przecież to przeciwieństwo tuningu i mocy!!! :duh:

Opublikowano
Ale ja sie nie pytam jakie kto ma zdanie na temat gazownictwa tylko calkiem o co innego jesli juz, sluchaj nie takie auta po konkretniejszych modach widzialem i tez na gazie, co ktos mysli na temat gazowania to mnie nie interesuje prawde mowiac, bo to juz zaczyna podchodzic pod jakas obsesje, ' no co ty - do m3 gaz zakladasz ?, toz to herezja' a jak chce to nawet niech sobie cng zaklada, nic mi do tego na czym on jezdzi, jego sprawa
A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć...
Opublikowano
i jak kolego wrazenia po przesiadce z Caliny do 328 ?

Pierwsza przejażdżka bez większych wrażeń, nawet miałem wrażenie, ze Calibra lepiej się zbierała ze startu. Jednak stoper zweryfikował rzeczywistość:) Po prostu auto ma lepszą przyczepność przy starcie i lepsze wytłumienie więc nie czuć tak przyspieszenia jak w Calibrze. Ogólnie auto bardzo elastyczne i dynamiczne i jakościowo lepiej wykonane niż Calibra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.