Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po wymianie modułu LCM mam problem tzn. brak jakichkolwiek komunikatów na komputerze o np. przepalonej żarówce, braku płynu w spryskiwaczach itd. oraz brak gongów, po wcisnięciu prawego przycisku na liczniku gdy wszystko jest sprawne powinien wyswietlic sie napis " check control ok " a u mnie lipa nic się nie wyświetla. Zapaliła się natomiast kropka przy przebiegu dziennym tzw. manipulation point.

Co z tym zrobic, czy trzeba zaprogramować LCM, czy moze jest uszkodzony ?

Proszę o pomoc.

BMW E39 523iA LPG
Opublikowano

nie, u znajomego elektryka ma sprzet GUTMANN albo coś takiego, ale mozna to podobno zrobic tez KTS BOSCH. Znikną manipulation point i nie trzeba było przepisywac przebiegu oraz VIN.

Pozdrawiam

BMW E39 523iA LPG
Opublikowano
A jaki jest w takim układzie odczyt z LCM? Domyślam się, że tylko zniknął manipulation point, a dane w LCM dotyczące VIN/przebiegu dotyczą "dawcy" LCM-a???

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.