Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
cześć słuchajcie mam problem mianowicie kiedy mam szczelnie zakręcony korek od chłodnicy wzrasta wewnątrz delikatnie cisnienie i wywala mi gdzieś płyn z chłodnicy mam silnik m50 2,0 najechane 350,000km ale cisnienie na kazdym z cylindrów jest ok zero zużycia oleju i żadnych podejrzanych nalotów, żadnego płynu w oleju ani w spalinach, płyn tez jest czyściutki. mam zamontowany gaz. Druga wazna sprawa moja mała była obniżona ale wysłużył się amorek i ogólnie postanowiłem ją podnieść na seryjnym zawieszeniu. okazało się że cała zawiecha pochodzi od m3 i tylko takie częsci tam pasują, stabilizatory natomiast musiałem ściągać z Alpiny, mój mechanik po wszystkich pomiarach stwierdził też że cała rama jest szersza od seryjnej o 250mm. Czy ma ktoś podobny przypadek? moje bmw 320i m50 1991r 350,000km 150hp fele 16'' opony 225 na szerszej feldze
Opublikowano

To normalne w BMW że wytwarza się ciśnienie w układzie chłodzenia, tak ma być. Zakładam że odpowietrzyłeś wszystko, a jak wywala płyn chłodnicą to masz dziurawą chłodnicę.

 

Co do tego zawieszenia to nie chce mi się wierzyć że masz belkę szerszą. Jak miał być zawieszenie od m3 to amortyzatory i sprężyny (przednie) są inne niż w serii. mocowanie górne amortyzatora i siemerblok na dolnym wahaczu też, a co do drążka stabilizatora to z reguły powinien być krótki od stabilizatora do wahacza (standard), a jak masz amorki od m to może być zastosowany drążek od stabilizatora do amortyzatora i tyle.

Tuning is not a crime it's a way of life!!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
tak amorki mam inne niz w serii z tym sie zgadzam w stu procentach miałem początkowo krótsze -60 i postanowiłem założyć seryjne zeby ją podnieść przed zima po zdemontowaniu starych okazałosię ze nowe nijak nie chcą pasować i od tego zaczęło się piekło autko spędziło 2miesiące w warsztacie, powód szukanie odpowiednich części. dzięki za pomoc z chłszeniem zeczywiście pomogło uszczelnienie chłodnicy. A mam jeszcze pytanko czy komuś do 320 wchodzi 17 litrów płynu chłodzącego bo ja wymieniłem ostatnio na nowy i dwa razy musiałem jeżdzić do sklepu bo kupiłem tylko 10 litrów a to nie wystarczyło :-(
Opublikowano
do 32O powinno wchodzić 10,5 l płynu chłodzącego. Może ci gdzies ucieka, częsato się zdarza że chłodnica jest wadliwa lub zbiorniczek wyrównawczy na dole mocowania jest rozszczelniony.
Opublikowano
oj tak z tym rozszczelnionym zbiorniczkiem to ja się nawalczyłem - skończyło się na wymianie chłodnicy i jest pięknie, idealnie i wspaniale, płynu nie ubywa, nie przybywa, nic tylko jeździć. Żadna to pociecha dla ciebie ale tak nam się zdarza w buniach
Gregor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.