Skocz do zawartości

jakie kupić bmw na początek?


malutki

Rekomendowane odpowiedzi

a 316 czy 318 tez 150 pojdziesz jesli chcesz

Hehe pojść pójdą, ale ile czasu im to zajmuje. Dla mnie samochód bezpieczny to taki dzięki któremu manewr wyprzedania trwa jak najkrócej, a co jak co, ale w Polsce bez sprawnego wyprzedzania można dostać nerwicy na trasie, a tak jadę komfortowo bo jak chce wyprzedzać to wyprzedzam, a nie martwię się zdążę czy nie, to takie moje skromne zdanie.

Kamil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hehe pojść pójdą, ale ile czasu im to zajmuje. Dla mnie samochód bezpieczny to taki dzięki któremu manewr wyprzedania trwa jak najkrócej, a co jak co, ale w Polsce bez sprawnego wyprzedzania można dostać nerwicy na trasie, a tak jadę komfortowo bo jak chce wyprzedzać to wyprzedzam, a nie martwię się zdążę czy nie, to takie moje skromne zdanie.

 

swoja wypowiedzia proponujesz mlodemu niedoswiadczonemu kierowcy wiekszy motor bardzo madre :duh:

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sledzilem wszystkich postow ale Malutki - nie masz prawka jeszcze a 102 konie w tylnym napedem juz Ci za malo? Ja mam prawko 7 lat i 316 potrafi mnie nieraz zaskoczyc wiec proponuje Ci zacznij od jakiegos Fiata Uno Fire 1,0 a nie od BMW bo jak Ty juz szukasz 320 to wybacz ale z takim podejsciem niedlugo bedziesz sie cieszyl BMW a daj Bog bys nie pozegnal sie ze zdrowiem... Bez urazy ale widze ze karmia Cie tu tekstami "lepiej szybko wsiadac do mocnych samochodow" wiec ja zrzuce Cie z tej chmurki na ktorej teraz pewnie sobie dryfujesz, chlopak Ty jeszcze jezdzic NIE UMIESZ... Zlap podstawy na przednim napedzie a za BMW wez sie pozniej, albo faktycznie kup duzego fiata i tym sie pobaw przed BMW... A jak juz koniecznie chcesz miec BMW zeby sie pokazac przed kolegami to pamietaj ze nigdy Twoje umiejetnosci nie beda na tyle dobre by to auto Cie nie zabilo... BMW lepiej jezdzic z glowa a nie z jajami :) Wez to sobie do serca i nie miej urazy, pozdrawiam!

:clap:

Nie zgodzę się tylko z jednym-żebyś zaczynał od Fiata Uno.Czemu?Biorąc pod uwagę chociażby bezpieczneństwo-Uno to puszka.Jeśli już koniecznie na początek chcesz BMW to 316 ew 318.

106 koników w 1,6 to niby mało,ale np. Golf 1,6 ma 75KM.Pokonasz VW bez problemu,przyspieszenie masz lepsze.

Chcesz szpanować autem z silnikiem 2,5 nie umiejąc nim jeździć(bo z całym szacunkiem ale tak jak napisał Sendra-Ty jeszcze NIE UMIESZ jeździć)?Będziesz tylko ruszał z piskiem opon(no chyba że będzie mokro-wtedy też Cie może obrócić i ze szpanu nici :norty: ) Jak się nauczysz,będziesz miał wprawe to wtedy możesz myślec nad kupnem czegoś mocniejszego(pomijając to że potem 316 może nawet Ci dać przyjemność z jazdy).316 nie jest słabym autem i spokojnie będziesz mógł wyprzedzać,150 także polecisz i to w komfortowych warunkach.

Kup 316 poczekaj aż wpadniesz w pierwszy poślizg i jeśli wyjdziesz pomyśl,że skoro 1,6 wpadasz w poślizg,to co by było(przy braku umiejętności) gdybyś miał 2,5.

Do BMW musisz sie nauczyć szacunku.

Pozdrawiam ;)

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz sie produkowalem wyzej odnosnie silnika. i skutkow braku umiejetnosci. potrzebny ci silnik do odejscia? i dlatego kupisz auto z wielkim motorem ktorego ubezpiecznie zje cie zywcem i ktorego eksploatacja pozwoli ci na jazde raz w tyg pod dyskoteke oddalona 10 km od domu. no chyba ze kasiasty jestes ale wtedy po co sie pchac w e36? wiele osob dobrze mowi (niektorzy radza inaczej) daruj sobie duzy motor. jak koniecznie chcesz bmw to 316

 

nie no...gdybym byl kasiasty to kupilbym cos nowszego...a ile KM ma 318?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz sie produkowalem wyzej odnosnie silnika. i skutkow braku umiejetnosci. potrzebny ci silnik do odejscia? i dlatego kupisz auto z wielkim motorem ktorego ubezpiecznie zje cie zywcem i ktorego eksploatacja pozwoli ci na jazde raz w tyg pod dyskoteke oddalona 10 km od domu. no chyba ze kasiasty jestes ale wtedy po co sie pchac w e36? wiele osob dobrze mowi (niektorzy radza inaczej) daruj sobie duzy motor. jak koniecznie chcesz bmw to 316

 

nie no...gdybym byl kasiasty to kupilbym cos nowszego...a ile KM ma 318?

kolo 114km

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swoja wypowiedzia proponujesz mlodemu niedoswiadczonemu kierowcy wiekszy motor bardzo madre :duh:

Hehe na początku mu doradzałem, ale jak napisał, że mocne auto potrzebne mu tylko dla szpanu to coś innego napisałem, a to co zacytowałeś to poprostu napisałem dlaczego kupiłem auto z mocnym silnikiem, a też nie jestem jakimś mistrzem kierownicy z milionami kilometrów na koncie bo mam prawo jazdy od prawie 4 lat i przejechałem kolo 200 kkm więc dużo jeszcze przedemną, ale jakoś sobie radzę i wcale mocny samochód nie sprawia dużych problemów trzeba tylko trochę pokory, trzymanie nerwów na wodzy, trening, trening i jeszcze raz trening.

Pozdrawiam,

Kamil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz sie produkowalem wyzej odnosnie silnika. i skutkow braku umiejetnosci. potrzebny ci silnik do odejscia? i dlatego kupisz auto z wielkim motorem ktorego ubezpiecznie zje cie zywcem i ktorego eksploatacja pozwoli ci na jazde raz w tyg pod dyskoteke oddalona 10 km od domu. no chyba ze kasiasty jestes ale wtedy po co sie pchac w e36? wiele osob dobrze mowi (niektorzy radza inaczej) daruj sobie duzy motor. jak koniecznie chcesz bmw to 316

 

nie no...gdybym byl kasiasty to kupilbym cos nowszego...a ile KM ma 318?

kolo 114km

 

a jak sie gaz zalozy w 318 to o ile moc sie zmniejszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy czy 318i czy 318is. Pierwszy ma 115KM drugi 140KM :) W coupe masz tylko is o ile kojarze... A co do fiata to bardziej chodzilo mi o silnik niz o sama konstrukcje bo fakt ze Uno to puszka... Zalezy jaki gaz zalozysz, 2 generacja czy sekwencja. Jesli wrzucisz 2 generacje z BLOSem lub sekwencje to utrata mocy bedzie symboliczna,,, Edytowane przez Sendra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche zejdzie zalezy jak instalka ,najlepiej wtrysk sekwencyjny ,inni ci beda doradzac 2 generacje plus blos ,wyjscie moze jakies jest ale nie zawsze najlepszy gaz to sekwencja ale iini zaras tez sie wypowiedza

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy czy 318i czy 318is. Pierwszy ma 115KM drugi 140KM :) W coupe masz tylko is o ile kojarze... A co do fiata to bardziej chodzilo mi o silnik niz o sama konstrukcje bo fakt ze Uno to puszka... Zalezy jaki gaz zalozysz, 2 generacja czy sekwencja. Jesli wrzucisz 2 generacje z BLOSem lub sekwencje to utrata mocy bedzie symboliczna,,,

 

Ja to się nie orientuje...jakie różnice cenowe są tych instalacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem BMW to tylni naped. Przeskok z mocnego przednionapedowca na slabszy tylni i tak moze przyspozyc problemow. Trzeba to wyczuc i poznac samochod a wtedy jest lepiej bo wiesz kiedy mozesz sie spodziewac uslizgu. BMW na suchym prowadzi sie bajecznie, ale na mokrym czy nie daj Bog zmrozonym asfalcie zaczyna sie wyzsza szkola jazdy... Pamietaj ze kontrolowanych poslizgow nie ucza na kursie, trzeba to poznac na wlasnej skorze a nie ma nic gorszego jak niekontrolowany poslizg, czujesz wtedy totalna bezradnosc. Ja w zeszlym tygodniu minalem sie z slupem o 15-20 cm bo wpadnem na lod na gow***nej drozce osiedlowej, przy 60-80 km/h nie byloby co zbierac... Nie polecam takich wrazen dlatego sugeruje ostroznie z moca... Sekwencja od 3000zl wzwyz, choc niektorzy pisza ze i za 2200zl zalozysz, 2 generacja okolo 1800zl+BLOS jakies 300zl... Moze jakbys wybral 2 generacje i BLOS byloby taniej bo w sumie BLOS jest zamiast miksera ktory i tak musieliby Ci zalozyc... Edytowane przez Sendra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem 316 z motorem po remoncie od samego dołu w cuda nie wierze jeżdżąc na ekonomizerze zszedłem min do 9 litrów. teraz mam 320 i lubi wypić najniżej zszedłem do 11 jak przycisne odpowiednio 15/17 tak że względy ekonomiczne po stronie 316, chociaż motoru m40 nawet wrogowi nie życze. A na początek nie ma co grac kozaka 2 litry już jedzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem BMW to tylni naped. Przeskok z mocnego przednionapedowca na slabszy tylni i tak moze przyspozyc problemow. Trzeba to wyczuc i poznac samochod a wtedy jest lepiej bo wiesz kiedy mozesz sie spodziewac uslizgu. BMW na suchym prowadzi sie bajecznie, ale na mokrym czy nie daj Bog zmrozonym asfalcie zaczyna sie wyzsza szkola jazdy... Pamietaj ze kontrolowanych poslizgow nie ucza na kursie, trzeba to poznac na wlasnej skorze a nie ma nic gorszego jak niekontrolowany poslizg, czujesz wtedy totalna bezradnosc. Ja w zeszlym tygodniu minalem sie z slupem o 15-20 cm bo wpadnem na lod na gow***nej drozce osiedlowej, przy 60-80 km/h nie byloby co zbierac... Nie polecam takich wrazen dlatego sugeruje ostroznie z moca... Sekwencja od 3000zl wzwyz, choc niektorzy pisza ze i za 2200zl zalozysz, 2 generacja okolo 1800zl+BLOS jakies 300zl... Moze jakbys wybral 2 generacje i BLOS byloby taniej bo w sumie BLOS jest zamiast miksera ktory i tak musieliby Ci zalozyc...

 

 

no to ceny nie są jeszcze takie straszne. A co do poślizgów to juz czytałem ze trzeba zimą po jakims placyku poćwiczyc.No ale i tak chociaż bedzie sie umiało bete wyprowadzic z poslizgu na placu,to na drodze jest całkiem inaczej...wszystko się szybciej dzieje i w ogóle jest trudniej. A jak sądzisz...myślisz ze gdyby twoją betą jechał jakis nowicjusz, uderzyłby w ten słup??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślisz ze gdyby twoją betą jechał jakis nowicjusz, uderzyłby w ten słup??

 

Trudno powiedziec, ja siebie mam za nowicjusza, wole tak myslec niz obrastac w piorka. Pierwszy nieplanowany poslizg wyratowalem (5 rano bylo pusto na rondzie m.in. dlatego nic sie nie stalo) a bylo to na mokrej nawierzchni. Jak wiem ze tyl mi ucieknie nie mam problemu z zalozeniem kontry i wyprowadzeniem pojazdu, a w zeszlym tygodniu wpadlem na lod, sadze ze w takich warunkach nawet schumacher nic by nie zdzialal bo co z tego ze wiesz co robic jak auto zupelnie sie nie slucha, po prostu mialem farta ze ABS w ostatniej chwili zlapal nieco przyczepnosci i odbilem bo juz w glowie obliczalem straty... Trenowanie na placu napewno sie przydaje, roznica jednak jest w tym ze na placu masz miejsce, na drodze go nie masz, i drugie, najwazniejsze, na placu planujesz poslizg, na drodze on Cie zaskakuje, dlatego warto duzo "trenowac" zeby wyrobic sobie nawyki, choc i tak twierdze ze przy totalnie nieplanowanym poslizgu auto jedzie jak chce niezaleznie kto siedzi za kolkiem, wtedy karty rozdaje kostucha, albo Cie chce albo jeszcze nie :) Dlatego majac na wzgledzie te wszystkie "razy" napisalem ze nawet 316 potrafi zaskoczyc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest zlota zasada jazdy kazdym samochodem :) Nie taki diabel straszny, bo moze opisalem Ci BMW jako bestie ktora Cie polknie i nawet jej sie nie odbije. To wdzieczne samochody, dajace mnostwo radosci z jazdy, i da sie je oswoic, ale zawsze trzeba miec na wzgledzie ze potrafia wywinac numer, sam jestem ciekaw jakby mi sie prowadzilo 320, ale jak tak mysle, jezdze po miescie srednio 80km/h (wiem za duzo bo powinno byc 50), w trasie bez problemu lecialem 140km/h po zakopiance ale zeby nie kusic losu nie sprawdzalem "ile wiecej moze" a uwierz mi ze mogla jeszcze sporo... Wiec ze wzgledow czysto praktycznych jezdze 316 bo spelnia ona moje potrzeby wpelni. Kiedys napewno bedzie cos mocniejszego ale przygode z BMW radzilbym zaczac od tego modelu. Zeby nie bylo, nie jestem starym piernikiem, mam 24 lata a prawo jazdy robilem w wieku 17 lat i wiem jak sie wtedy jezdzi :) Edytowane przez Sendra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Masz racje...czyli "przepisem" na bezpieczną jazde BEEMKĄ jest szczególna ostrożność i przystosowanie prędkości do warunków.

 

KAZDYM samochodem trzeba zachowac szczegolna ostroznosc i predkosc do warunkow. bez znaczenia czy bmw czy inne auto, czy rwd czy fwd czy awd.

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zawsze , w modelu e46 z DSC system kontroluje poślizg i nie ma bata żeby wypaść z toru chyba że już sie będzie ponad prawami fizyki , ja moją wpadam z taką prędkoscią w zakręty ew gaz w podłogę na nich że np Audi / miałem 1.8T / bym dawno wyleciał z niego - a w BMW nie , system nie pozwala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie zawsze , w modelu e46 z DSC system kontroluje poślizg i nie ma bata żeby wypaść z toru chyba że już sie będzie ponad prawami fizyki , ja moją wpadam z taką prędkoscią w zakręty ew gaz w podłogę na nich że np Audi / miałem 1.8T / bym dawno wyleciał z niego - a w BMW nie , system nie pozwala

 

i dlatego nie ma wypadkow z udzialem bmw e46 poniewaz przyklejone sa ZAWSZE do drogi... pisz tak dalej, ktos wyprobuje i niestety jemu akurat zakret sie nie uda.

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jako użytkownik uczący sie jeździć eLką powiem tak , Sam bardzo chciałbym mieć jako pierwszą fure bmk'e najlepiej 316 :) ale po jeździe pandą z silnikiem chyba 1.1 albo coś w ten kolor , już taki pewny nie jestem i zaczynam rozważac aby coś kupić mniejszego i słabszego bo nabrałem dystansu do mocy i prętkości :) . Ale jak rodzice stwierdzą ,ze można kupić 3 to będe happy ale już wiem ,że będe jeździć nie pewnie nie znajac samochodu ;/ :) wiec rada dla kolegi , najpier pojeździj chwile elką a potem pomyś :)

pozdrawiam

 

ps PANDA TO ZŁO :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.