Skocz do zawartości

[e39] 535 vs. 540 - osiągi / koszty?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Od niedawna zacząłem poszukiania,

tym razem chcę kupić benzynę,

zastanawiam się który silnik będzie dobry pod (LPG)

w rachubę wchodzą 2.8 , 2.5, 3.5 , i 4.4

wiadomo jak to przy V-kach że silniki sa droższe w utrzymaniu, jak i gazownia wychodzi drożej,

ale czy sa jeszcze różnice w cenach hamulców, zawieszenia, tłumików?

i jakie? (przykłady - jeżeli można)

 

z tego co przeczytałem to własnie 4.4 zdecydowanie odbiega w częsciach od całej reszty?

jak to wyglada w praktyce?

i nie chcę żeby ktoś mi tutaj zaraz wypisywał o gazie że to profanacja albo czy mnie stac czy nie stac na to a tamto, jezweli można to konkrety,

Opublikowano
i kierując się tym nie kupisz nic, bo akurat w tych wersjach oferty będą nieciekawe czy kupisz to co będzie i już? Strasznie gdybliwe są te tematy
PawełH
Opublikowano
i kierując się tym nie kupisz nic, bo akurat w tych wersjach oferty będą nieciekawe czy kupisz to co będzie i już? Strasznie gdybliwe są te tematy

 

nie kupie to co będzie, bo mi się nie pali i nie spieszy,

może i temat gdybatorski,

Opublikowano
540 mają inne niektóre elementy zawieszenia co znaczy droższe lecz przyjemnosc jazdy i posiadania v8 kosztuje :P

 

no tak

ale czy tak samo wyższe koszty ma np. 3.5 która także jest V8:)

Opublikowano

Witam,

Jestem szczesliwym posiadaczem V8 3.5 wiec chyba moge sie wypowiedziec. Robilem pare rzeczy w zawieszeniu (amortyzatory przod, dwa wahacze, laczniki i jakies gumki), wymienialem termostat, klocki i jak szukalem czesci, to jest generalnie podzial na te do R6 i do V8. Te do V8 sa srednio 2xdrozsze. Dla przykladu amortyzator BILSTEIN B6 troche ponad 650 zl za szt. Termostat w serwisie 240 zl, a do 520 cos kolo 120zl. Zawieszenie M-Technik to opcja i chyba nie kazde 4.4 musi je miec.

Pozdrawiam

Opublikowano
ej bez przesady.. tragedii nie ma.. logiczne ze V8 jest drozsze bo jest go dwa razy wiecej prawie :D a czesci no jak czesci.. to kosztuje 50zl.. a tu 100.. no to halo.. a rzeczy takie jak pompa abs czy tam nie wiem jakas elektronika to droga bedzie i tu i tu..
E39 540iA ... Kocham i Szanuję... :)
Opublikowano

generlanie trochę poczytałem i mnie to zbytnio nie przeraża:)

zalezy co się ładnego trafi,

choć początek roku,i jakoś nie widze ciekawych ofert,

ale jak mówiłem mi się nie pali, bo pośpiech złym doradcą,

kolega ma 530i v8 w e34 i podoba mi się jak to auto chodzi,

ma nastukane prawie 400 tyś km, w tym około 180 tyś na gazie i nie widać żadnych dolegliowści, faktem jest że wszystko wymieniane jest na bieząco,

dlatego Vki biore też pod uwagę,

Opublikowano

nastepny temat o niczym :mad2:

blondynka czy brunetka itd/

moze temat marzyciela??? :shock:

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano
nastepny temat o niczym :mad2:

blondynka czy brunetka itd/

moze temat marzyciela??? :shock:

 

kolejny nic nie wnoszący post :lol: a ma już ich 739 :lol:

ukryty geniusz? :shock:

Opublikowano
Jest tak jaki piszą koledzy powyżej - zawieszenie jest zupełnie inne i średnio 2x droższe, wiem bo ostatnio coś tam wymieniałem i przeglądałem razem ze znajomym katalogi i jest dokładnie tak jak w poście powyżej - podział na R6 i V8. Amory też zdecydowanie droższe - ja za komplet Bilsteinów dałem 1100zł więc widać różnicę. Reszta czyli więcej świec oleju, płynu to przy tym groszowe różnice. Gazu też pewnie będzie paliła +- 16-20l. No ale przyjemność z jazdy nieporównywalna. Ja też się będę za jakiś czas oglądał za V8 :cool2:
Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.