Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jestem nowy na forum posiadam bmwe46 i mam klopot pali mi sie zolta kontrolka tzn.check control(silniczek z wiatraczkiem zolta kontrolka)jezdze od mechanika do mechanika i nie potrafia zdiagnozowac dzieki z góry POZDRAWIAM!
Opublikowano
Podłącz auto pod komputer i odrazu bedziesz wiedział co jest przyczyną. Tak nikt nie powie Ci co jest przyczyną zapalania się tej lampki.
Opublikowano
to moze oznaczać wszystko związane z zasilaniem paliwa , np miałem tak w benzynie jak cewka zaczęła się konczyć , jedynie podpięcie pod komputer pokaże co jest nie tak
Opublikowano
probowali sie podlaczyc i kazdy mowi cos innego ale dzieki pozdrawiam

dobrze by było wiedzieć kody błędów i wykasować je , potem za kilka dni zaś odczytać , jak można mając sprzęt mówić co innego ? przecież coś im tak wskazuje chyba

Opublikowano
jedynie chyba pozostanie mi jechac so serwisu bmw mam nadzieje ze tam cos poradza.byl jakis blad skasowali ale dalej sie zapalila a nie wiedzieli co ten kod oznacza
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam niedawno też pisałem na ten temat tylko u mnie było tak że kontrolka raz sie zapalała i po np.2-3 dniach gasła.3 dni temu znowu mi sie zapaliła wiec postanowiłem pojechać na kompa i wyszło że:171 Dopasowanie składu mieszanki Górna granica multipl.

:jawdrop: w warsztacie nie umieli dokładnie odpowiedzieć w czym dokładnie leży problem tylko go skasowali.I tu moje pytanie co dokładnie jest tego przyczyna???? :mad2: Niechciał bym zaraz wszystkiego wymieniać.I prosze tylko o podpowiedz co dokładnie sie dzieje bo już mnie to w...... :evil:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ten sam problem.. Kontrolka silnika zapala się po przejechaniu ok 50 i zatrzymaniu z włączonym silnikiem.. Czyli kasuję usterkę (wszystko ok) do momentu aż pojadę w dłuższą trasę..

 

Jakieś propozycje?

Przy sprawdzaniu "online" lambda działa prawidłowo:-)

 

Carsoft 6.5 - Po niemiecku

nr usterki 171 (Kraftsoff versorgungs-system)

nr usterki 141 ( lambdaregelung regelanschlag)

Opublikowano
stawiam, że to świece - tez to przerabialem, wyswietlaja sie rozne bledy których nie bylo
Opublikowano
stawiam, że to świece - tez to przerabialem, wyswietlaja sie rozne bledy których nie bylo

 

Świece mam nówki i to takie po 40zł za sztukę NGK więc wydaje mi się że to nie w tym rzecz (Poza tym na starych świecach też taki był problem);/

 

Mimo wszystko dzieki za uwagę:-)

Opublikowano

w moim przypadku to nie swiece ja tez mam taki problem po przejechaniu około 50km sie zapala pojade na kompa skasuje i to samo :mad2: błąd 171 czy to moze byc przepływomierz?bo sondy są ok!proszę o pomoc

dzieki!!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam!

Mój przedmówca mnie zna z priv,pozwalam sobie Pawle wrzucić trochę tutaj odnośnie tego co ustaliliśmy dowidując się cóż to jest błąd 171-dopasowanie składu mieszanki górna granica--na kodzie błędów OBD2 oznaczony jest jako"Czujnik O2 (Bank 1) - mieszanka zbyt uboga"

Podpinam link do forum elektroda.pl gdzie również zadałem taki temat

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic947957.html

oraz do postu na innym forum BMW

http://motonews.pl/forum/?op=fvt&c=0&t=206148&f=29&orderby=desc#2878358

Opublikowano

przy sprawdzaniu kompem pojawił sie tylko jeden błąd 171(Dopasowanie składu mieszanki Górna granica)

Wydaje mi się że gdyby to pompa wyświetlił by błąd

Opublikowano
wielkie dzięki a czy 2 sondy mierzy się tak samo i powinny mieć takie same wartości.Jeszcze jedno mierząc kostka od lambdy ma być podłączona z tymi z nadwozia?i do tego przyłozyć kable miernika?
  • 2 lata później...
Opublikowano
czesc mam to samo.171 komp pokazal przeplywomierz,sondy,mieszanka paliwa.a mechanior polecil wymienic caly wydech.ale niewiem po co.bo konkretnie nie podal przyczyny.pozdrawiam!nie wiem tez co zrobic z tym co sprawdzic najpierw.bo nie caly wydech od razu.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jesli chodzi o diesla to może to być EGR,przepływomierz,nieszczelnosci dolotu

Jesli rozpatrywac benzyne to-przepływomierz,sondy lambda (lub któraś z nich),nieszczelnosci dolotu.

Przepływke mozna sprawdzic jadac na 4 biegu z pedałem na maxa wcisnietym powinien ekonomizer wychylic sie do konca skali.

Sondy przy dobrze nagrzanym aucie powinny miec napiecie od 0,9 do 1 V lub na live data pokazywać 100% ale do tego trzeba podpiac kompa.

W pierwszej fazie pracy ta druga sonda za katem nie pracuje na full bo jeszcze nie ma swojej temperatury-w niej to właśnie konstruktor zastosował grzałkę aby szybciej sie dogrzała do pełnej temperatury roboczej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.