Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem! 735i e32.


marcin735i

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich miłośników BMW. Mam problem z BMW e32 735i 1988r. oczywiście bez GAZU. Problem tkwi w odpalaniu.

A mianowicie!

Raz odpala na dotyk raz nie. Przeważnie na zimnym silniku (jak jest mróz) odpala na dotyk, ale po 15-20 min po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu, musze już długo kręcić. Byłem na komputerze, błędów nie wykazało, sprawdziłem sonde lambde, wymieniłem kable WN na NGK z czujnikiem na 6 kablu. Nowe świece BOSCHA, przepływka działa bardzo dobrze. Czujnik temperatury jest dobry. Dodam że stało się to rok temu gdy były silne mrozy.... Mam wrażenie jak by paliwo cofało się do baku...Co może być tego przyczyną ( może pompa paliwa ? ) Lub jakiś czujnik. Pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie było mierzone na listwie. A czy idzie wymienić sam zawór zwrotny paliwa na pompie??? Na nową pompe akurat teraz nie mam pieniędzy ( 700zł )... Dziwi mnie jednak to że na mroźie wczoraj rano odpala na dotyk, a jak chwilke odstoi to jest lipa(trzeba dłużej kręcić 6 sek )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci ze w BMW to jestem slaby, auto mam dopiero od tygodnia. A mierzyles moze jak dlugo cisnienie jest utrzymywane po wylaczeniu zaplonu?? Bo moze za szybko ucieka co by wskazywalo na zawor zwrotny w pompie. Warto by to bylo zmierzyc zanim zaczniesz cos robic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może to nie jest przyczyna paliwa tylko samego stanu techniczego silnika! może nieszczelny dolot ... sprawdź podciśnienie i ciśnienie sprężania ! może któryś wtryskiwacz leje i zalewa świece....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc temu robiłem całą górę, planowanie głowicy, docieranie gniazd zaworowych, wszystkie uszczelki kolektorów ssących, wydechowych są nowe. Byłem w serwisie BMW STANDO serwis w Psarach, na kompie powiedzieli że pierwszy wtryskiwacz był zawieszony. Zrobiona regulacja zaworów i przepływki. Sprężanie też jest dobre...Kąt wyprzedzania zapłonu działa dobrze, zapłon też ustawiony jest dobrze. Moc i przyspieszenie też jest OK. Czy może to być wina tej pompy paliwa? Bo mam już przebieg 400tys km... Ogólnie silnik chodzi jak powinien, tak mi powiedzieli w serwisie BMW. W STANDO powiedzieli że te silniki robią 900tys jak się umiejętnie eksploatuje. Myśle że 400tys to połowe jego życia. Edytowane przez marcin735i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odebrałem moje E32 Z STANDO SERVICE BMW Silnik chodził naprawde jak zegarek naprawde chodził równo :dance: po 2 tygodniowym jezdzeniu troszke znów zaczoł nierówno pracowac na biegu jałowym. Czuje lekkie trzęsienie silnikiem na wolnych obrotach, jak lekko wcisne pedał gazu 1000 obr. chodzi równo. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa, sprawdzałem je 3 szt. na każdych chodzi tak samo......A jak sprawdzić to podciśnienie (idzie samemu) czy trzeba do speca!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki problem z odpalaniem i powodem były za małe luzy zaworowe,możliwe że jak miałeś zdejmowaną głowice to po montażu siadła troche i trzeba przeregulować zawory.

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie, niestety muszę się podłączyć. Od wczoraj palenie mojego wozu znacznie się pogorszyło. Muszę go dłużej/długo/ kręcić zanim zapali. Dotychczas palił od strzała. Teraz jest tak: po nocy - mega długie kręcenie i w końcu zapala, to zapalanie samo w sobie i praca jest bez zarzutu - tylko to długie kręcenie. Ciepły rozruch - też dłuższe kręcenie (ale krótsze, niż rano) i pali. Obstawiam problem z podawaniem paliwa. Czy jest możliwość cofania się paliwa do baku? (wpadł mi w oko zawór zwrotny - gdzie jest, jak się go wymienia?) Czy może pompa daje za słabe ciśnienie (jakie są ew. tego objawy?) Wygląda tak, jakby poprostu przez chwilę tego paliwa nie dostawał... Nie mam doswiadczenia w układach zasilanie paliwem. Co obstawiacie? Mówię o paleniu na benzynie, silnik m30, lpg II-ga gen.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam pierwszą regulacje zaworów robiłem odrazu po załorzeniu głowicy w Ostrowie Wlkp.potem pojechałem do Servisu BMW w Psarach. Jestem przekonany ze tam zaworki ustawili mi dobrze i narazie tego Nietykam. :D

Naprawde z ręka na sercu polecam Stando Service BMW w Psarach pod Wroclawiem.Panowie znaja się na zeczy. :norty:

Chętnie bym ich odwiedził z tą moją usterką ale narazie brak funduszy :(

Na mojego gusta stawiam na pompe paliwa zawór zwrotny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest mozliwosc cofania się paliwa do baku.

Tez mozliwe ze twoja pompa daje słabe cisnienie ale nie koniescznie choc mam podobny problem a cisnienie mam prawidłowe.Musisz wszystko sprawdzid bo tak inaczej tego sie nieda zdjagnozowac. przyczyn moze byc kilka i trzeba je wyeliminowac. :roll2: Kupię uzywke pompe paliwa Bosch z Niemiec wymienie ja i zobacze. A nóż będzie OK :norty:

Pozdrawiam Koneserów BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem wczesniej e32 730i...silnik wlasciwie identyczny i mialem prawie identyczny problem,a mianowicie czasem odpalala super,czasem odpalala ciezko a czasem odpalila i zgasla a potem 10 minut meczenia rozrusznika az odpalila.W koncu juz prawie codzienny problem.Wymienilem swiece...nic,wymienilem taki zaworek zwrotny...nic,nawet pompe wymienilem bo moja troszke bzyczala...nic.Wreszcie koles sciagnal kopulke z aparatu zaplonowego i okazalo sie,ze jest tam taki lekki czarny nalot w srodku,po wyczyszczeniu benzynka przez nastepne 4 lata palila jak nowka codziennie i zawsze.jesli nie czysciles tej czesci stawiam na to...powodzenia zycze i pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.