Skocz do zawartości

Czy te felgi będą pasować do e32


Blaster

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie,,,

Ineresuje mnie czy te felgi zapasują bez żadnych dystansów do e32 i czy założenie takich felg będzie powodowało przekłamywanie licznika a jeśli tak to jakie??

http://www.allegro.pl/item292390620_alpina_2o_bmw_e38_alufelgi.html

Z odp z góry dzięki

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki rozmiar....

 

rozmiar rozstaw ET opona 1 opona 2

7,00JX15 5X120X72,5 20 205/65R15 225/60R15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasują kupuj śmiało:)

 

Będzie wyglądać odlotowo i podwoisz wartość auta!!! (żart) :mrgreen:

 

Niestety to powoli zaczyna być prawda :wink:

 

A co do dziur to chyba zaczne je łatać,,, a tak serio to na mieście w takich większych w nocy sadze czasem jakieś małe dżewko,,, tak żeby ośmieszyć te nasze służby drogowe:)

 

Mam jeszcze pytanko,,, czy licznik będzie mi mocno przekłamywał na takich kołach??

 

Najbardziej to poluje na 18 Alpina z szerokim rantem,, ale ich jak na lekarstwo i ceny też troche zaporowe :?

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mam jeszcze pytanko,,, czy licznik będzie mi mocno przekłamywał na takich kołach??

 

Sporo, a na dodatek autko zacznie ci więcej palić i to nawet do 2 litrów na 100 km. Miałem kiedyś założone 19stki, więc wiem, co mówię. Ponadto będziesz musiał pozaginać ranty nadkoli, bo ci poszarpią te śliczne oponki. I nauczyć sie jeździć z zaciśniętymi zębami...żeby sobie języka na dziurach nie odgryźć :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swoim dawnym aucie miałem założony taki kmplet

 

przód 8,5x17 et14 opony 235/45/17

tył 10x17 et28 opony 265/40/17

 

Był to myśle optymalny komplet do tego auta felga przednia chodziła jakieś 5 mm od amorka i pod nadkolem

a tył chodził 5mm od wachacza i 5mm od nadkola

 

mam nadzieje że z 18 lub 20 z alpiny będzie podobnie

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dochodzi kwestia spokojnego snu,bo to tylko kilka śrub, łatwy hajs cięgle nęci,a gówniarze tylko szukają okazji,więc wiele czynników jest za tym aby ich nie kupować,ale ten wygląd furki rekompensuje wszystko :norty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mowiac, przy naszych sciezkach nie zalozylbym 20'' na codzien do jazdy. Na ACS-ie mam 17'' i czasami jest niezla masakra, w E38 sa 16'' i jest w miare znosnie, w E23 mam 14'' i jest juz calkiem przyzwoicie :lol: .

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem na polskie "wyroby drogopodobne" optymalne rozwiązanie to R15 i opona o profilu 65.

Wiem, wiem wygląd masakra i takie tam, ale na orginalnych felgach E32 wyglada pięknie :cool2:

 

Szkoda auta, nie tylko rozwalisz sobie wachacze, amorki, spreżyny, ale także wytłuczesz auto, może nawet ci blacha gdzieś pęknąć, szyba może polecieć.

E32 jest sztywna, ale ma juz kilka latek, a wpadnięcie w otwarta studzienkę w takim obuwi, odcierpisz bardzo.

 

Jęsli koniecznie je chcesz, to zakladaj je tylko do:

- Lansu na mieście

- Na zloty

- Na tor ( choć moim zdaniem, org zawias + org felga = najlepsze prowadzenie)

 

Do jeżdzenia codzień do pracy to szczerzę odradzam.

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem na polskie "wyroby drogopodobne" optymalne rozwiązanie to R15 i opona o profilu 65.

Dokładnie tak! Widzę, że kolega też dużo jeździ i dlatego wie, o czym pisze :) .Ja jeżdżę 7-kami od 1992 roku i przeszedłem już różne kombinacje felg i opon, z jednym wynikiem: stosuję tylko rozmiary fabryczne, czasem nawet trochę węższe!!!, gdyż na przednie osie staram się zakładać opony o rozmiar węższe, np. E32 740stka jeździ z przodu na 205/65/15, a z tyłu 225/60/15. W E38 750tce zakładam do przodu 215/65/16, a do tyłu 235/60/16. Niby to niewielka różnica, ale w praktyce profil opony łamanej na 65 jest zdecydowanie "miększy" i dzięki temu zarówno koleiny, jak i dziury, są prawie nieodczuwalne. Dzięki temu moimi autkami jeździ się naprawdę komfortowo :)

Pozdrawiam

PS. Felga 20-stka jest jak szpilka 12-ka u kobiety. Noga wygląda w niej ślicznie, ale do chodzenia w ogóle się nie nadaje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.