Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pod tym linkiem znajdziecie dokładny opis co zrobić, żeby po zamontowaniu ksenonów nie wyswietlał sie denerwujący komunikat "ABBLENDLICHT". Tu jest opisane akurat do E34 525i, ale podejrzewam, ze w innych check control będzie identyczny, albo conajmniej podobny.

Opis co prawda po niemiecku, ale jeśli ktoś orientuje się trochę w elektronice, to powinien sobie poradzić.

Ja jeszcze nie wypróbowałem, ale jak tylko będzie u mnie gotowe to dam znać.

 

http://www.e34.de/tips_tricks/xenon_lkm/xenon_lkm.pdf

 

pozdrawiam

kordek4

126p>Polonez 1,5>Seicento 900>Polonez 1,4 103kM>Nissan 100NX 150kM>Peugeot 406>Peugeot 406>Opel Vectra 2,2DTI>BMW520i 24V>BMW 525i 24V Touring i VW POLO 1.0 sport GT :) '92>A-klasa 140KM>E61 530d
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem jak w starszych modelach ale czy nie wystarczy zajechać na kompa i włączyć (uaktywnić) opcję xenon? Bez zbędnego lutowania?
Opublikowano

W sumie to sie nie zastanawiałem czy można zlikwidować ten komunikat tylko przez podłączenie się do komputera i zmianą opcji, ale z drugiej strony wydaje mi się bardziej prawdopodobne w E39, natomiast E34 może tego nie mieć jeszcze...

 

Ale może ktoś wie, to niech powie czy E34 ma taka możliwość :modlitwa:

126p>Polonez 1,5>Seicento 900>Polonez 1,4 103kM>Nissan 100NX 150kM>Peugeot 406>Peugeot 406>Opel Vectra 2,2DTI>BMW520i 24V>BMW 525i 24V Touring i VW POLO 1.0 sport GT :) '92>A-klasa 140KM>E61 530d
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
126p>Polonez 1,5>Seicento 900>Polonez 1,4 103kM>Nissan 100NX 150kM>Peugeot 406>Peugeot 406>Opel Vectra 2,2DTI>BMW520i 24V>BMW 525i 24V Touring i VW POLO 1.0 sport GT :) '92>A-klasa 140KM>E61 530d
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam.

Wydaje mi sie, ze gdzies czytalem ze w takim przypadku wystarczy "wpiąć" zwykłą żarówkę (5 albo 10W) pomiędzy przetwornice a jej kable zasilające.

Opublikowano

Działa to tak, że po wyłączeniu świateł komputerek sprawdza opór w obwodzie żarówki. Jako że przetwornica ma opór dużo większy od od żarówki (zimne włókno żarówki 55W ma rzędu kilku omów).

 

Więc jeśli wepnie się równolegle do przetwornicy żarówkę 5-10 watów, to być może komputerek nie będzie alarmował ABBLENDLICHT.

 

Minusem będzie śwatełko święcące pod maską razem ze światłami mijania.

126p>Polonez 1,5>Seicento 900>Polonez 1,4 103kM>Nissan 100NX 150kM>Peugeot 406>Peugeot 406>Opel Vectra 2,2DTI>BMW520i 24V>BMW 525i 24V Touring i VW POLO 1.0 sport GT :) '92>A-klasa 140KM>E61 530d
Opublikowano

EUREKA

 

Podpiąłem wczoraj żarówki 5W równolegle do przetwornic HID-ów i żaden "ABBLENDLICHT" już mnie nie gnębi.

 

Do tego przeczyściłem styki we włączniku świateł stop-u (były solidnie nadpalone) i nie pojawia się również "BREMSLICHT ELEKTRIK - BETRIEBSANLEITUNG"

 

Delektuję się teraz podczas jazdy, od czasu do czasu przyciskając guzik koło zegarów i czytając "CHECK CONTROL OK" :lol:

126p>Polonez 1,5>Seicento 900>Polonez 1,4 103kM>Nissan 100NX 150kM>Peugeot 406>Peugeot 406>Opel Vectra 2,2DTI>BMW520i 24V>BMW 525i 24V Touring i VW POLO 1.0 sport GT :) '92>A-klasa 140KM>E61 530d
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
EUREKA

 

Podpiąłem wczoraj żarówki 5W równolegle do przetwornic HID-ów i żaden "ABBLENDLICHT" już mnie nie gnębi.

 

Do tego przeczyściłem styki we włączniku świateł stop-u (były solidnie nadpalone) i nie pojawia się również "BREMSLICHT ELEKTRIK - BETRIEBSANLEITUNG"

 

Delektuję się teraz podczas jazdy, od czasu do czasu przyciskając guzik koło zegarów i czytając "CHECK CONTROL OK" :lol:

 

mogę prosić o zdjęcie? chodzi mi o podłączenie żarówki

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

panowie

 

czy po upgradzie na xenny trzeba wymienic bezpiecznik na wiekszy?

gdzies mi sie to kiedys o uszy odbilo

 

pozdro

zycie zaczyna sie po 50i
Opublikowano
ja zakładałem xenony te ogólno dostępne w zestawie, bezpieczniki zalecają założyć lekko mocniejsze mimo to że żarówka xenonowa ma tylko pobór 35W
Opublikowano
bezpiecznik do xenona ma byc 10 A z tego co pamietam, a w niektorych autach na mijania jest 7,5 A. W tych przypadkach bezpieczniki moga sie spalic
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
czegos nie kumam skoro maja mniejszy pobor zalozmy 35 (tak jest u mnie) to czemu wymieniac bezpiecznik na wiekszy?

*****************


Sprzedam e90 320d 163km , wiecej info na PW


http://files.tinypic.pl/i/00648/l0zon5mzpefi_t.jpg


*****************

Opublikowano

Ja założyłem ksenony i nie zmieniałem z tego powodu żadnych bezpieczników.

 

Domyślam się jedynie, że może chodzić o to, że przetwornice w momencie startu mogą mieć (trwający bardzo krótko) duży prąd startu.

126p>Polonez 1,5>Seicento 900>Polonez 1,4 103kM>Nissan 100NX 150kM>Peugeot 406>Peugeot 406>Opel Vectra 2,2DTI>BMW520i 24V>BMW 525i 24V Touring i VW POLO 1.0 sport GT :) '92>A-klasa 140KM>E61 530d
Opublikowano
Ja założyłem ksenony i nie zmieniałem z tego powodu żadnych bezpieczników.

 

Domyślam się jedynie, że może chodzić o to, że przetwornice w momencie startu mogą mieć (trwający bardzo krótko) duży prąd startu.

 

a jakie masz zegary???? z podłużnym wyświetlaczem???

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano

Zegary mam z "check cntrol-em", nie wiem czy to szeroki, czy wąski.

Pozdrawiam.

kordek4

126p>Polonez 1,5>Seicento 900>Polonez 1,4 103kM>Nissan 100NX 150kM>Peugeot 406>Peugeot 406>Opel Vectra 2,2DTI>BMW520i 24V>BMW 525i 24V Touring i VW POLO 1.0 sport GT :) '92>A-klasa 140KM>E61 530d
Opublikowano
w bmw chyba we wszystkich jest 10 A bezpiecznik na mijania, ale w autach w ktorych nominalnie jest 7,5 A przy starcie przetwornicy zdarza sie ze sie bezpiecznik spali (na rozruch przetwornice ciagna 85W) dlatego tych przypadkach warto od razu zmienic bezpieczniki na 10 A. A jak ktos ma od zazu 10 A to nie musi nic zmieniac
Opublikowano
Bo przy ciągłej pracy jedna przetwornica do ksenonów pobiera około 35W, natomiast przy włączaniu będzie przez ułamek sekundy prąd większy, ot i cała historyja...
126p>Polonez 1,5>Seicento 900>Polonez 1,4 103kM>Nissan 100NX 150kM>Peugeot 406>Peugeot 406>Opel Vectra 2,2DTI>BMW520i 24V>BMW 525i 24V Touring i VW POLO 1.0 sport GT :) '92>A-klasa 140KM>E61 530d
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Koledzy i kolezanki.Potrzebuję pomocy.Mam pierwsze BMW ,jest to model E46 ,325xi ,wersja usa ,seryjnie bez xenonu.Zakupiłem całe lampy orginalne i po podłączeniu ich xenony migają.Gdzie mam sie udać (w okolicach Wawy) aby jakiś fachowiec mi to wyeliminował.Będę bardzo wdzięczny za konkretne podpowiedzi.Pozdrawiam Łukasz :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.