Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jakie powinny być obroty biegu jałowego w V12. Dziś oglądałem wstępnie jedną 750 i pokazwyało obroty 850-900/ min (z testu7). Temperatura silnika była powyżej 70 stopni. Wydaje mi się, że to za duże obroty i ewentualnie czym mogą być spowodowane?
Opublikowano
Witam. Jakie powinny być obroty biegu jałowego w V12. Dziś oglądałem wstępnie jedną 750 i pokazwyało obroty 850-900/ min (z testu7). Temperatura silnika była powyżej 70 stopni. Wydaje mi się, że to za duże obroty i ewentualnie czym mogą być spowodowane?

 

Może włączona klima. W jakiej cenie była ta 750 i jaki stan?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Klima nie była włączona (tem. 0 stopni). Zresztą mam 2 BMKi i przy włączonej klimie praktycznie nie wpływa to na obroty. Cena 17500 z 1994 r. Trzeba ją jeszcze zawieźdź do mechaników i dokładnie obejrzeć, auto nie jest zarejestrowane i nie ma ubezpieczenia, ale opłaty są zrobione. Sprowadzona w czerwcu i została trochę zapuszczona przez poprzedniego właściela. Znalazłem już odpowiedź na moje pytanie - obroty powinny być 570-770, to coś nie tak z tym silnikiem.
Opublikowano
Sprowadzona w czerwcu i została trochę zapuszczona przez poprzedniego właściela. Znalazłem już odpowiedź na moje pytanie - obroty powinny być 570-770, to coś nie tak z tym silnikiem.

Moja 750ka, gdy jest rozgrzana, to bez klimy pracuje równiutko przy 500 obr, z klimą 50-100 obr więcej. Obie starsze beemki, tzn. 540ka i 740ka, też podwyższają obroty po włączeniu klimy i to o więcej niż 100 obr, coś więc było nie w porządku w tych twoich poprzednich beemkach z klimą. A w przypadku tej 750ki to ma ewidentnie za wysokie obroty. Jeżeli jednak pracuje równiutko, to niekoniecznie silnik musi być winny, może tylko coś w osprzęcie szwankować...

Opublikowano
Obroty powinny oscylować koło 600na minite +-50 przynajmiej u mnie tak było a miłałem dwie 750 i w obu było tak samo

 

A może on na Drive sprawdzał czy jak? Przecież to nie zbyt możliwe żeby komp podwyższał obroty...

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Sam sprawdzałem te obroty i zarówno na obrotomierzu jak i na teście nr 7 było około 900 już na ciepłym silniku. Wg minie w V8 i V12 te obroty powinny być w granicach 600 (-+50). W moich obu R6 obroty są 740-750 to tymbardziej w V12 powinny być niższe.
Opublikowano
Sam sprawdzałem te obroty i zarówno na obrotomierzu jak i na teście nr 7 było około 900 już na ciepłym silniku. Wg minie w V8 i V12 te obroty powinny być w granicach 600 (-+50). W moich obu R6 obroty są 740-750 to tymbardziej w V12 powinny być niższe.

 

Masz racje, tylko ja nie wierze w to że komp dawał takie a nie inne obroty, coś musi być ostro pochrzanione... albo chip? Nie które chipy tak podobno robią... no i wiadomo przy automacie rusza wiele ostrzej.

 

Bo naprawdę komp innych obrotów nie da, choćby na jałowych miał gasnąć, u mnie czy odepniesz silnik temperatury, czy połowę cewek od sekwencji i połowa silnika nie ma paliwa, czy też pomyli się przewody WN na kopułce albo nawet zdaje się gdy wypnę przypływomierz obroty są zawsze książkowe choćby silnikiem miało rzucać po całym aucie.

 

W aucie które ma wolne obroty na śrubę: ok, ale nie w samochodzie w którym od wolnych obrotów jest EML sterowany przez komputer.

 

Moim zdaniem ktoś ją probował chipować. Nic o tym nie wiadomo sprzedającemu?

 

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.