Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam

no nie zgodze sie z tym ze gaz niszczy silnik

mialem 750 wymienialem silnik bo był truposz

i dalej codzil na gazie i to zwylkym I gen

jak instalacja jest dobra i ma sie dobrego fachowca od gazu to

po kiego przepłacać

a osiagi no coż;

jedziesz trasę to taniocha a jak cie ktoś denerwuje zawsze masz opcję benzin

zeby w sekundzie odjechać

Taaa...jasne, rakieta jest :norty:

Kolego masz zwężki w dolocie i z tych 300KM masz może 180KM :!:

Po drugie gaz na I gen. daje raz za bogatą raz za ubogą mieszankę.

I generacja nie nadaję sie do BMW, może do E12 na gaźniku, ale nie do V12 :duh:

Tu w stu procentach popieram kolege,,, te auto na takim lpg nie może jezdzić to po pierwsze

Z opcji benzynka po kilku miesiącach nic nie zostaje

Nie pracujące wtryysiwacze benzyny przebywające stale w wysokiej temperatórze poprostu sie zapiekają,,, w dodatku mapa wtrysku się zmienia i auto porostu przestaje jechać, całkowicie traci żwawość i wigor,, zostaje tylko ciągle wysoki moment obrotowy, cos jak w traktorze

pozdro

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
Zapal auto na benzynie i zostawa na wolnych obrotach

Odłącz na chwile jedną przepływke,,

Jeśli śilnik zgaśnie to znaczy że 2 jest uszkodzona lub zasysa gdzieś lewe powietrze,,

podobnie zrób z 2 w celu sprawdzenia pierwszej

Jeśliprzepływki są dobre to po odłączeniu jednej silnik powinien lekko zafalować na obrotach a potem dalej chodzić normalnie po odłaczeniu uszkodzonej praca silnika się nie zmienia

Pozdrawiam

 

Z czystej ciekawosci zrobilem dzisiaj ten test u siebie. Po odlaczeniu przeplywki po stronie pasazera silnik mocno traci obroty, prawie do zera i za chwile sam wraca do normalnej pracy (na trzy proby raz zgasl).

Po odlaczeniu przeplywki po stronie kierowcy nie zauwazylem zadnej roznicy w pracy silnika. Sugerowaloby to walnieta przeplywke po stronie kierowcy, ale po zamianie przeplywomierzy stronami nadal bylo tak samo, a wiec lewa strona na chwile mocno traci obroty, a odpinajac przeplywomierz po stronie kierowcy nie widze roznicy w pracy silnika.

Tak ma byc?

Opublikowano

Dodać trzeba, że lewa przepływka odpowiada za prawą stronę

silnika, a prawa przepływka za lewą stronę silnika...

 

zróbcie jeszcze test z odłączeniem kabla wysokiego namięcia

przy cewce... to dopiero w się zdziwicie... (wyłączycie iskrę na 6 cyl lewej strony, później prawej strony)

 

(od cewek idzie kabel do rozdzielacza, odłączcie kabel przy cewce

z prawej strony, później z lewej)

 

nie za długo, ponieważ paliwko dalej jest podawane i nie jest spalane,

ci co mają dobre katalizatory to nie robić tego testu!!!

 

Ci którzy z Was wiedzą gdzie są przekaźniki pomp paliwa

to odłączyć je podczas pracy (pojedynczo, nic się nie zepsuje).

Zobaczycie jak zachowuje się silnik gdy pada któraś pompa paliwa,

oraz zobaczycie jaką moc ma wtedy silniczek...

 

Takie eksperymenty robiłem na swoim autku i kilku innych.

Fajne wnioski można wyciągnąć.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
Pochwale się. Wywaliłem w końcu gaz ze swojej 750 wszystkie zwężki emulatory wtrysków (trochę się na lutowałem)itp. Przy okazji wymieniłem:świece, przewody. Może przesadzam, ale jest rewelacyjnie wcześniej bardzo kiepsko reagował na wciśnięcie gazu na paliwku a teraz...! Pracuje całkiem inaczej z dużo większą kulturą, po prostu ciesze się bardzo, że w końcu się zebrałem. Nigdy więcej gazu chodź by to była XX generacja :dance: Pozdrawiam
Opublikowano
Zapal auto na benzynie i zostawa na wolnych obrotach

Odłącz na chwile jedną przepływke,,

Jeśli śilnik zgaśnie to znaczy że 2 jest uszkodzona lub zasysa gdzieś lewe powietrze,,

podobnie zrób z 2 w celu sprawdzenia pierwszej

Jeśliprzepływki są dobre to po odłączeniu jednej silnik powinien lekko zafalować na obrotach a potem dalej chodzić normalnie po odłaczeniu uszkodzonej praca silnika się nie zmienia

Pozdrawiam

 

Z czystej ciekawosci zrobilem dzisiaj ten test u siebie. Po odlaczeniu przeplywki po stronie pasazera silnik mocno traci obroty, prawie do zera i za chwile sam wraca do normalnej pracy (na trzy proby raz zgasl).

Po odlaczeniu przeplywki po stronie kierowcy nie zauwazylem zadnej roznicy w pracy silnika. Sugerowaloby to walnieta przeplywke po stronie kierowcy, ale po zamianie przeplywomierzy stronami nadal bylo tak samo, a wiec lewa strona na chwile mocno traci obroty, a odpinajac przeplywomierz po stronie kierowcy nie widze roznicy w pracy silnika.

Tak ma byc?

Na moment musi chociaż silnikiem lekko zachwiać,,, jeśli nie ma żadnej nawet najmiejszej reakcji to jakoś dziwnie,,, jednak gdyby przepływka była uszkodzona to auto napewno by gasło,,, :? ,,a pracują ci wszystkie cylindry??

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.