Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanko mianowicie jest to bmw 530 i z gazem dzisiaj jadac samochodem na gazie nagle zgasł silnik i sie zatrzymałem i próbowałem zapalic go i nie łapał ani na benzynie ani na gazie .Po odczekaniu ok 10 minut udało mi sie odpalic na gazie i chodził normalnie podjechałem pod dom zgasiłem .I po jakiejś godzinie czasu poszedłem go odpalic odpalił odrazu na paliwie ale chodził nierówno i zaczeło coś stukać w silniku i teraz po przełaczeniu na gaz samochód strzela w filter i gaśnie . Nie mam pojecia co może być przyczyna tego .Prosze o pomoc.DZIĘKUJE .
Opublikowano
na moje oko jak stuka i wali w filter to coś z zaworkami sie stało. Najlepiej sprawdzić to organoleptycznie, czyli odkręcić pokrywa zaworów i posprawdzać luż na zaworach. Wtedy wszytsko sie wyjaśni, a robota prasta i szybka także od tego trzeba zacząć

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Jest to bmw z 1988 roku .Stukniecie słychać przy odpalaniu i jak już chodzi silnik .A w czasie jazdy przy obciażeniu głośniej stuka i pracuje tak jak by nie chodził na jeden gar.
Opublikowano
Jest to bmw z 1988 roku .Stukniecie słychać przy odpalaniu i jak już chodzi silnik .A w czasie jazdy przy obciażeniu głośniej stuka i pracuje tak jak by nie chodził na jeden gar.
To gosciu nie przelewki ,natychmiast zaniechaj dalszej jazdy ,udaj się do dobrego mechaniora niech zwali glowice i zrobi przegląd zaworów .
Opublikowano
Jak wy myślicie co może być przyczyną braku ciśnienia w 1 i 3 cylindrze?A jak by pękła dzwigienka zaworowa to też by nie było ciśnienia? Czy ktoś z was miał podobny problem.
Opublikowano
Witam tak jak pisaliście po ściągnieciu pokrywy klawiatury okazało sie ze peknieta jest krzywka zaworowa ( wydechu).A jutro mechanior zabierze sie za ściąganie głowicy i sie wszystko wyjaśni.Dam znać na forum.
Opublikowano
Witam.To znów ja...Nie jestem jasnowidzem,lecz moim zdaniem to nie dzwigienki...Silników remontowałem sporo-sory ale wszystkie były bez elektroniki.Ciśnienie -Dwie możliwości 1-cylinder pierścienie.2-zawory...Moim zdaniem chodzi o zawory...Cały czas czekam na odpowieć...Myślę że kiedyś się spodkamy.Pozdro.Weteran. :shock:
Opublikowano
Wiatam jednak okazało sie że pękł konik (krzywka)zaworowa ,i zawory sie wypaliły .na 3 cylindrach.A jeszcze jedno czy po sciagnieciu głowicy trzeba dawać ja do planowania?
Opublikowano

Jest to raczej konieczność ,jeżeli masz zamiar pojeździć jakiś czas tym autem to zrób wszystko jak należy do końca :wink:

 

Założenie nie planowanej głowicy na ogół kończy się wyciekami oleju czy wydmuchaniem uszczelki :|

Opublikowano

do planowania obowiazkowo....i polecam nie kupowac tanich uszczelek pod glowice...gwarantowana wymiana co 50tys km:)...kup oryginalna i bedziesz jezdzil..ja tak zrobilem po peknieciu dzwigienki zaworowej...zrobili mi to w BMW centrum service w opolu, ul. partyzancka 7, i auto po przebiegu 200tys jezdzi do tej pory bez problemu.

 

powodzenia.

jesli posiadles kobiete swoich marzen to o pozostalych marzeniach mozesz smialo zapomniec...

http://img01.picoodle.com/img/img01/7/2/9/f_podpism_5d496cc.jpg

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=92490

Opublikowano
Panowie pytanie dlaczego planować głowicę jeżeli awaria to nie przedmuch tylko kwestia zaworów?Weteran.
a dla tego że głowica po dokręceniu kluczem dunamometrycznym nabiera po długim czasie eksploatacji swoich mikro odkształceń (deformacji). Dla tego po odkręceniu głowicy zaleca się planowanie jak i wymiane śrub(szpil)którymi jest dokręcona :)
Opublikowano
Sory! Ale moim zdaniem nie masz racji.!Kilkadziesiąt silników wyremontowałem i chodzą do dzisiaj...A głowice miały różne aluminiowe i żeliwne-Lecz nieplanuje się ich przy każdym demontażu...Weteran.
Opublikowano
Sory! Ale moim zdaniem nie masz racji.!Kilkadziesiąt silników wyremontowałem i chodzą do dzisiaj...A głowice miały różne aluminiowe i żeliwne-Lecz nieplanuje się ich przy każdym demontażu...Weteran.
Taki dobry mechanik a nie potrafi zdjąc wycieraczki :lol: 8)
Opublikowano
Sory! Ale moim zdaniem nie masz racji.!Kilkadziesiąt silników wyremontowałem i chodzą do dzisiaj...A głowice miały różne aluminiowe i żeliwne-Lecz nieplanuje się ich przy każdym demontażu...Weteran.

 

sorry rapa1959...ale ja uwazam ze ty nie masz racji. szczegolnie co do BMW 6-cio cylindrowego rzedowego. ta glowica jest strasznie dluga i na pewno bez planowania sie nie obedzie....

 

zreszta pan ktory ma problem zrobi jak bedzie uwazal za sluszne..ale ja jestem za planowaniem.

 

pozdr.

jesli posiadles kobiete swoich marzen to o pozostalych marzeniach mozesz smialo zapomniec...

http://img01.picoodle.com/img/img01/7/2/9/f_podpism_5d496cc.jpg

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=92490

Opublikowano

No ja sie musze zgodzic z rapa1959, Nie ma takiej potrzeby planowania głowicy jeśli:

- nie była spawana

- nie wydmuchało uszczelki

- została prawidłowo odkręcona

- nie upadła

- nie przegrzała się

- nie doznała szoku termicznego

 

Jak ktos się z tym nie zgadza to niech zadzwoni do AutoSzlifu w warszawie tam wszystko ładnie wytłumaczą

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.