Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam tak jak wyżej potrzebuje sprawdzić czy wszystko Ok z elektryka od pompy paliwowej.....tej w zbiorniku...Potrzebuje informacje na temat tej wtyczki gdzie jest sygnal 12v na pompe a gdzie do czujnika poziomu w zbiorniku...Jakby ktos byl tak mily i paincie zrobil jakis schemacik :D...Pozdro

 

 

Aaaaa i jeszcze pytanie gdzie jest bezpiecznik i przekaźnik pompy !!!! i jak ona sie nazywa po nemecku ;) Kraftspompe?

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mi sie zdaje ze przekaźnik do pompy będzie tak gdzie są główne komputery. skrzynka od strony pasażera. ostatnio ojciec z wujciem tam grzebał, ale dokładnie nie pamiętam który to był.
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

Hmm szkoda że nikt nic nie wie ;/.....

Moze chociaż ktoś mi potwierdzi jedną rzecz :

 

- czy pompa paliwa w samochodach z instalacja pompuje paliwo do listwy caly czas? nawet jak samochod jedzie na gazie? - tak wywnioskowalem dzis w czasie rozbierania tego wszystkiego z tylu....chcialem sie tylko upewnic - oznaczalo by to ze mowienie o 20L w baku wcale nie jest mrzonką , bo mam efekt - stopioną pompe paliwowa:/....Tylko teraz chcialem sie upewnić czy faktycznie to jest powodem....

Moze ktos ma schemat tej pompy bo ciekaw jestem jak powinna wygldac w srodku i jak sie ją demontuje - chociażby z tego plastiku ktory osadza ja w zbiorniku.

 

 

- znalazlem pompe paliwowa za 89zl na allegro -= tak wiem szajs -= ale nic lepszego nie jest mi potrzebne bo na benzynie wogole nie jezdze , tylko odpalam i samochod chodzi na wolnych obrotach az sie nie nagrzeje.

Firma MTM - nie wiem co to ale nevermind.

Pytanko - czy te pompy dostaraczane są wrac z zaworem ciśnieniowym ? (rozumiem że ten zawor odpowiedzialny jest za to zeby paliwo sie nie wracało?)

 

Pozdrawiam.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

Jeżeli się nie mylę, to niestety te najtańsze pompy są w najuboższej wersji - bez zaworu zwrotnego. Ale za ok.. 200zł da się już kupić chyba Boscha – a to mimo wszystko już nie noname.

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
hmm...tak myślałem...ale zawór mam sprawny sprawdzalem i działa bez zarzutu.....chyba jednak sie skusze

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
Jeżeli się nie mylę, to niestety te najtańsze pompy są w najuboższej wersji - bez zaworu zwrotnego. Ale za ok.. 200zł da się już kupić chyba Boscha – a to mimo wszystko już nie noname.

Pozdr.

 

za te cene nie kupisz Bpsha :naughty:

Opublikowano

Spójrz na te strony:

 

http://www.serwispomp.gensys.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=92&Itemid=93

właściwa to chyba 0 580 464 995 za 150zł brutto i w dodatku chyba pompa z zaworem

 

http://moto.allegro.pl/item257079949_pompa_paliwa_bmw_5_e34_7_e32_.html

 

to sobie zapisałem dwa miesiące temu, gdy miałem pierwsze podejście szukania pompy.

Co innego Pierburg – chyba ok. 600-700zł

 

Na marginesie

Bosch kupowany w ASO i Bosch kupowany w normalnych sklepach, to czasem te same, ale bardzo różnie wyceniane rzeczy, przykładowo, za cewką zapłonową BOSCH do mojego M20 zapłaciłem w lipcu 110zł (a w ASO pewnie dwa, trzy razy tyle by było)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Też się zdziwiłem, jak to znalazłem, ale ktoś mi potem wytłumaczył, że podobno Bosch wraz obniżeniem cen pogorszył też jakość...(to było chyba w jakimś moim wątku na forum o pompach, dwa miesiące temu). Nie wiem, jak jest na prawdę, ale mimo tego podejrzewam, że wciąż lepiej kupić Boscha niż noname w podobnej cenie.

pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

No to uważaj, bo chyba udało mi się coś znaleźć w sprawie opisu pinów na wtyczce pompy:

1 – masa czujnika poziomu

2 – lampka sygnalizacyjna

3 – czujnik poziomu paliwa

4 – masa pompy paliwa

5 – pompa paliwa

 

To Ci pomoże? Pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Rewelacja ! teraz bede mogl sprawdzic czy wszystko ok z przekaznikami i napieciem :)....Dziekuje slicznie Solaris , wkoncu konkret....

Teraz jeszcze potwierdzcie mi fakt - ze napiecie na pompe poprzekreceniu stacyjki ma dawac 12V przez okolo 3s-5s ?

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

No to Solaris masz zagadke :) mam 6 pinów jednak ;) zmeczenie robi swoje , ale mowilem ze mam 5 bo jeden z pinow we wtyczce jest nie zarobiony.....

 

jakbys mogl - to jeszcze oznacz mi to na rysunku :D...bo nie wiem czy na wtyczce odczytam nr. pinow....

 

http://images30.fotosik.pl/130/22917d926924a105m.jpg

 

 

A tu sa efekty jazdy bez paliwa w baku.....:/

 

 

http://images33.fotosik.pl/86/3413d592510ac28am.jpg

 

 

http://images33.fotosik.pl/86/da1528ba28993971m.jpg

 

 

http://images23.fotosik.pl/129/ca1f8546b5d567f0m.jpg

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
ZacAnaheim pompa jest wyjęta weż omomierz jeden koniec przewodu miernika podłącz do zacisku przy pompie drugim sprawdzaj po kolei piny w gnieżdzie przy mocowaniu pompy tak najszybciej zlokalizujesz właściwe piny.Napięcie ma występować na zaciskach pompy tak jak napisałeś przez 3-5 sekund po przekręceniu kluczyka.
Opublikowano
oryginal.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.