Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam jeszce jedno pytanie...

 

a mianowice jezeli idzie o awaryjnosc i koszty eksploatacji ( wymiany jakis np wtryskiwaczy, paskow i tkaie tam )

 

co byście polecili 725, 730d czy 728 ( bedzie zalozony gaz na 100% )

 

co do 728 to moge wypowiedziec sie na temat dwóch jedna i druga ma sekwencji nie bylo problemów, nic nie siadalo a wiec nie wiem jakie ceny byly by przy serwisowaniu jej

 

a co do 725 czy te silniki nie sa za male do tych samochodów, bo wydaje mi sie ze sa zameczone wiec moze lepiej wziac 3.0 D ????

 

jak jest z awaryjnoscia obu tych disli w porównniu do 728 ???? i w kosztach najpopularniejszych napraw jezeli maja one jakies bolaczki.

 

samochod bedzie dla 50 letniego mezczyzny wiec chodzi o bezawaryjnosc i w miare rozsadne koszty eksploatacji i jakie sa srednie spalania tych dwoch silniczków ( 4.0d odpada zdecydowanie za drogi jak na e38 IMO )

Opublikowano

Ja bym kupil 728i i zagazowal dobra sekwencyjna instalacja.

725 TDS jest IMHO zdecydowanie za slaby, w 730d jest zdecydowanie lepiej, ale nabycie egzemplarza z malym jak na wiek samochodu przebiegiem graniczy z cudem.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
teoretyczni mona wyrwac z malym przebiegiem ale wtedy sprzedawca bedzie chcial jak zyd za matke, albo przebieg bedzie troszke cofniety :/
Opublikowano
Ja bym kupił 728 i założył gaz PRINS VSI. Kupisz 3,0D i polecą wtryski, albo pompa WC, a nie ma sie co łudzić, że common rail jest bezawaryjnym dieslem. O TDSach napisano tu juz chyba morze słów. Moim zdaniem odpada w przedbiegach.
Opublikowano
a w 2.8 to nic niepoleci?? dziwne bo ojciec zrobil mnostwo kilometrow tym dieselkiem i nic sie niedzieje??? jezeli moza o TDS czy 2.8+ gaz to oczywiscie stawiam na benzyne, ale jak juz kogos stac na dieselka to polecam diesla, jak dla kogos starszego to niewiem czy bylby zainteresowany gazem, ja moge jezdzic ale moj ojciec niebardzo by chcial gaz, pozatym nieslucham nigdy kogos kto niemial nigdy takiego silnika a sie wypowiada ze to i to,
www.auto-optima.pl
Opublikowano

jesli mialbym wybierac pomiedzy :

725 TDS

728i

730d

to zdecydowanie wybral bym 730d

Opublikowano
tak jak jezdzic dieslem na rzepakowym z biedronki

 

tak 2,4d napewno ale jak nowe silniki to znoszą ???? bo wiem ze 2,4td to przepali wszystko

Opublikowano
Co byś nie założył i na czym byś nie jeździł i tak nie będzie tanio. Kup 728 z sekwencją i powinno śmigać, choć nie jestem zwolennikiem jakichkolwiek przeróbek, silnika 2.5tds chyba nikt Ci nie poleci. Nie wiem czemu zakładasz, że 3.0d Ci się zaraz rozleci, znam 530d z 99r. która ma przejechane 560tkm i jak do tej pory to tylko czynności serwisowe. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

no a gaz to tylko pomaga autku ???

jak dla mnie gaz moze sobie ktos zalozyc ktory porusza się na odleglosci do 5KM od domu

Opublikowano
Nie twierdzę, że gaz pomaga, ale diesel potrafi wyciąć trochę kosztowniejszego psikusa niż dobrze zagazowana benzyna. Poza tym nie lubię rechotu spod maski limuzyny klasy wyższej.
Opublikowano
no a gaz to tylko pomaga autku ???

jak dla mnie gaz moze sobie ktos zalozyc ktory porusza się na odleglosci do 5KM od domu

 

Ja pare razy 'poruszylem sie' ponad 2000 km od domu samochodem z LPG. Nigdy nie mialem z tego powodu zadnych problemow.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Bo wszystkie common raile się psują, już pare latek naprawiam auta i wiem co w trawie piszczy.

 

ale bzdury piszesz. jakos ojciec jezdzi i jeszcze paru moim kumpli i nic sie im niepsuje, ja nielubie diesla. i niewiem czy chcem kupic ale 3.0 D BMW na common railu to jedyny diesel jakiego chcialbym miec!!! serio

 

polak to jednak dziwny czlowiek, z jeden strony ma oszczedny nowoczesny silnik, ekonomiczny i zarazem bardzo mocny oraz uznany za jedengo z najlepszy konstrukcji na swiecie a z drogiej stary silnik zaadoptowany z e36 i e34 z przerobionym ukladem zasilania na kuchenke gazową, do ktorego lejemy i benzyne i gaz, a od tego diesla dostal by łomot i na miescie i na autostradzie, i POLAK WYBIERA TEN DRUGI bo mowi ze mu obciach miec diesla w limuzynie ale tankowc gaz to juz nie obciach, kupuje diesla i jezdze po polsce bo miec stac a w benzynce musze wydac pare tys aby wstawic gazownie i aby mozna bylo tym autem sie poruszac i co, wolimy te drugie rozwiazane, smiech na sali,

www.auto-optima.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.