Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Byłem dzisiaj na przeglądzie mojej buni i co sie okazało nie za ciekawie jest po nim ;/ mianowicie amortyzatory ktore w lipcu miały tłumienie drgań L 75% P 56 %oczywiscie zdawalem sobie sparwe ze prawy umarl ;) ale dzisiaj okazalo sie że L 22% (maskara wogole jakby go nie bylo ) P 58%. Kolejna niepokojaca rzecz hamulce. Chodzi o oś tylną lewa strona 1,48 kn prawa 0,75kn rożnica w sile hamowania 49% ;/

 

O ile amortyzatory zamowiłem dzisiaj (SACHS), to mam pytanie gdzie szukac przyczyny różnicy siły hamowania tylnej osi, dodam że zostału odpowietrzone ale to nic nie dalo. Jakie macie pomysły co im dolega i od czego zacząć przy diagnowozaniu-wymianie. Pozdrawiam.

Opublikowano
a co powiecie na temat amortyzatora lewego??? prze kilka miesiecy padl az tyle procent? dodam ze nie jezdze duzo autem
Opublikowano

ja mam z tyłu bębny. Diagonosta niby tez zobaczył jakiś wyciek na przekladni??? co to oznacza i czy to cos poważnego bo ja zielony w tym temacie jestem?? a i jak on mogł zdiagnozować jakiś wyciek jak taka chlapa jest :>

 

Chyba powiedzenie Będziesz Miał Wydatki jest prawdziwe;)

Opublikowano
Obok pisze ze masz BMW 316 czyli napewno z tyłu masz hamulce bębnowe.

 

ja mam tez 316 a mam tarczowe z tylu :mrgreen:

"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano
powiem wam tylko ze u jednego mechaniora te same sachsy kosztowaly 390 zł za sztuke :duh: pojechalem do sklepu motoryzacyjnego i cena 265 zł za sztuke ten sam model :shock: ladnie chcial mnie gosciu wydymac. A co powiecie o tej przekladni?
Opublikowano
wiem ze to zalezy od rocznika,dlatego pisalem tamto w ramach zartu:)
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano
Jesli masz bebny mozesz miec nieszczely cylinderek, sprawdz sobie poziom plynu hamulcowego. Bo moze Ci cylinderek puszczac i zasyfiac beden od srodka jak i jego sila docisku bedzie o wiele mniejsza wtedy...
Opublikowano

co da amorka ze tak szybkopadl to moze to byc oslona pylowa, poprostu pekla i amorek sie rozszczelnil,(przez piasek i inny syf ktory wpadl na trzpien a pozniej na uszczelniacz) pamietaj ze przy wymianie amorkow oslony i odboje musisz dac nowe bo inaczej nikt nieuzna gwarancji na amortyzator,

 

a co do hamolcow to w wiekszosci tak jest ze jak rozbierzesz juz bebny to wyjdzie do wymiany cylinderki, szczeki i bebny, i ja bym to wszystko wymienil, bebny kup najtansze, cylinderki po okolo 35zl i masz uklad sprawny na pare dobrych lat

www.auto-optima.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.