Skocz do zawartości

CZy te liczniki będą pasowały do mojej Buni?


marian-gsm

Rekomendowane odpowiedzi

Czy te będą pasowały:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9075baab47bf8456.html

 

 

ja mam wersję z licznikiem kilometrów pod prędkościomierzem z inspekcją olejową itp. taka płytka-mam nadzieje że wiadomo o co chodzi, w każdym razie są inne niż te co na zdjęciu, a sprzedawca upiera się że naprawia bmw i będą pasowały ?

 

Jakie jest wasze zdanie?

 

Thx.

www.forumgsm.pl

O komórkach wiemy wszystko!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie gości mówi że są na 2 wtyki z tyłu tak moje zegary i mówi że będą pasować na 100% i nie wiem czy je kupować jak ja mam inne trochę chodzi mi o ten licznik kilometrów pod prędkościomierzem a nie na dole?

www.forumgsm.pl

O komórkach wiemy wszystko!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się wydaje, że są raczej z 525 (wzwyż ) – skala do 260km/h (w 520 chyba zawsze jest do 240). Moim zdaniem nie będą pasować.

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ czasami mi wariują i się wyłączają a na stałe mi nie działa ilosć benzyny oraz temperatura... Da się to jakoś zrobić, były przegrzewane itp elektronik stwierdził że trzeba drugie? A może nie trzeba?HELP

www.forumgsm.pl

O komórkach wiemy wszystko!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja naprawiam zegary z 520, koszt naprawy to 70zl + przesylka, problem tylko z poducha, jesli ja masz to moga byc rejestrowane bledy jesli bedziesz jezdzil bez zegarow - komp wykrywa brak kontrolki. chyba ze mozesz podpiac na czas naprawy inne.

 

p.s. zegary do 520 sa w cenie :-), ale w 90% sa wlasnie takie jak ty masz, czyli swirujace :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flash, rozumiem, że ekonomizery i obrotomierze też budzisz do życia (np. w pierwszym typie zegarów 520i)?

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie przymierzam się sam do pracy nad nimi (wymiana akumulatorów i przetopienie lutów na karcie kodowej) – jak odbędzie się to bez pozytywnego efektu, to do Jaworzna nie mam daleko :-)

Pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropos samych zegarów. Można gdzieś dostać sam wyświetlacz z licznikiem przebiegu, km dziennych i "cegiełkami" od wymiany oleju? Ten z nowszych 520i E34. Rozlał mi się wyświetlacz, nic już prawie na nim nie widać :/ W ogóle da się wymienić sam wyświetlacz, czy całe zegary szukać?
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja naprawiam zegary z )

A ja mam 524 TD i problem z wyświetlaniem cyferek. Pomożesz?? bo na Allegro Twojej oferty w tym względzie nie znalazłem.

Licznik mam z firmy Motometer.

Pozdrawiam

Marek


Jeżdżę tylko BMW, od 29 lat.

jest, E39 520d FL 2003r

było E28 518, E28 520/LPG, E28 525e , E30 325e, E34 524TD, E34 525 TDS, e39 520D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli jest pekniety wyswietlacz to szanse na naprawe sa marne, jesli nie swieca piksele (segmenty) to jest szansa na uratowanie, ale jest niestety mozliwosc ze bedzie jeszcze gorzej. tak 50/50. natomiast jesli zegary swiruja, przestaja dzialac, czasem sie zalacza, jesli kasuje sie przebieg dzienny, lub wyswietla sie napis CODE lub PPP, zapala sie kropka manipulation itd to da sie naprawic. do tej pory naprawialem zegary z 520 i tds`ow, bo one sa na rynku najdrozsze. za sprawne zegary czzesto wolaja ponad 200zl. co innego te z CC, je mozna wyrwac nawet za 70-80zl bo ich jest wiecej na rynku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile mi jest wiadomo, zestaw wskaznikow uzyty w 520i (ubozszy, bez check) nie ma code plug'a... Przerabialem 520i na BC4 i niestety takowy musialem dokupic i wstawic w Board Computer.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mylisz sie, to ze nie dziala OBC 4 nie oznacza ze nei ma codestickera, po prostu jest to inna konstrukcja zegarow i czesc danych z pamieci nie jest dostepna z zewnatrz, a tego potrzebuje obc 4. po prostu procesor z obc nei potrafi sie dogadac z procesorem z zegarow. to tak jakby gadali w inych jezykach. to ze chinczyka nie rozumiemy nie oznacza ze on nic nie mowi :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle, ze nie myle sie. Wymienialem zarowke w podswietleniu i szukalem przyczyny nie dzialania "klapacza" sygnalizujacego akustycznie kierukowskazy - nie dzialal na jedna strone - i nie przypominam sobie, zeby byl Code Plug (kodestecker). W przypadku zespolu wskaznikow z wyswietlaczem check, jest i pelni on rowniez role zrodla danych dla BC. Spojrzalem do ETK i ani sladu Code Plug'a. W jego miejscu jest tylko zaslepka (Covering Cap, pozycja 16). W przypadku 525i, gdzie juz jest check pod pozycja 16-ta wystepuje Coding Plug.

Co do mozliwosci zalozenia rozszerzonego zespolu wskaznikow do 520i nie bede sie wypowiadac, nie cwiczylem tego i nie zastanawialem sie nawet nad tym. jednak mysle, ze nie ma sensu, elektronika od 525 wzwyz jest bardziej rozbudowana (ZKE. LKM, czujnik poziomu oleju, itd), ze i tak pozytek bedzie zaden, a moze bedzie klopot z kalibracja wskazan.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, nie rozwinalem pozycji (nie kliknalem w +) w ETK... Okazuje sie, ze nawet w M20 istnieje Code Plug (poz15). W M50 ujeli to wszystko pod jedna pozycja poz.16 - klapke i wtyczke kodowa..., widoczne dopiero po rozwinieciu. Moze dlatego nie zauwazylem tego w liczniku, bo bylo schowane pod klapka, a nie na wierzchu, jak w BC... i do tego jeszcze zielone... :duh:

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że rozpętała się poważna rozmowa. Flash to ja chętnie oddam Ci do naprawy swoje zegary!!! Napisz mi tylko co i jak, a ja się przebujam bez zegarów.A co do tej płytki to jeśli zanikają piksele to podobno można wykompać tą płytkę w wanience ultradźwiękowej i podobno pomaga.Czekam na odp.

 

Czyli te zegary zamieszczone na fotce nie będą pasowały?

Edytowane przez marian-gsm

www.forumgsm.pl

O komórkach wiemy wszystko!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogę potwierdzić, że w zegarach przy M20B20 także jest Code Plug - miałem go w ręce podczas sierpniowego przeglądu moich zegarów. W wolnej chwili wrzucę tu zdjęcie.

pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:duh: Pamiec jest jednak zawodna :duh:

Teraz sobie przypominam, ze byla wtyczka kodowa. Zasugerowalem sie tylko koniecznoscia uzycia drugiej w BC, inaczej pokazywal swoje slynne PPPP...

Jestem czynnym zawodowo elektronikiem i tyle tematow sie przewija na codzien, ze trudno wszystko spamietac. :mad2:

Czynny, to znaczy, ze nie handelek, tylko na prawde w branzy :mrgreen:

Mysle, ze jakos sie usprawiedliwilem, bo... :oops:

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Mysle, ze jakos sie usprawiedliwilem

Co Ty, myślę, że nie było nawet potrzeby :)

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.