Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Wszystkich! Mam problem j.w. W archiwalnych postach znalazłem, że może to być bezpiecznik odpowiedzialny za układ zasilania paliwem. W związku z tym mam pytanie: Gdzie on się dokładnie znajduje /nr/?

Pozdrawiam

DANIEL


318i E36 '93 ---> 524TD E34 '91 + SZPERA! ---> 730i E32 '90 ---> 520i E34 '91 ---> 525i E34 '92 ---> 528i E39 '97 ---> 530d E39 '01 ---> 318i E46 M43 '99 ---> 328i E46 M52TU '98 ---> 520d E39 M47 2001 ---> 320d E46 M47 2003 ---> 318d E91 N47 2009

Opublikowano
Witam Wszystkich! Mam problem j.w. W archiwalnych postach znalazłem, że może to być bezpiecznik odpowiedzialny za układ zasilania paliwem. W związku z tym mam pytanie: Gdzie on się dokładnie znajduje /nr/?

 

Z całym szacunkiem... :) ale jak nie wiesz gdzie szukać bezpiecznika to chyba porady na forum (nawet najbardziej trafione) niewiele Ci sie przydadzą... :cry: ponieważ nie uda Ci się ich wprowadzić w życie...

 

Poza tym napisz coś więcej??

Nie zapala - to stwierdzenie zbyt ogólne...

Nie kręci czy kręci a nie chce zaskoczyć?? jest iskra czy nie ma.. co już sprawdziłeś??

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Opublikowano
Dziękuję za oddanie szacunku ale wydaje mi się, że pytanie zadane przeze mnie było dość precyzyjne. Spodziewałem się odpowiedzi typu: "pod kanapą; w prawej lub lewej skrzynce pod maską" wraz z numerem. Poza tym: kręci jak diabli, nie zaskakuje, iskra jest, paliwa na listwie nie ma. W baku jest ok. 12 l paliwa. 8)

Pozdrawiam

DANIEL


318i E36 '93 ---> 524TD E34 '91 + SZPERA! ---> 730i E32 '90 ---> 520i E34 '91 ---> 525i E34 '92 ---> 528i E39 '97 ---> 530d E39 '01 ---> 318i E46 M43 '99 ---> 328i E46 M52TU '98 ---> 520d E39 M47 2001 ---> 320d E46 M47 2003 ---> 318d E91 N47 2009

Opublikowano
a moze poprostu elektrozaworek na pompie się zepsół, oczywiście stzrelam, bo np w mesiu było to podciśnieniowe (gaszenie silnika) a w beemce pewnie jest elektryczne zamknięcie pompy. oczywiście bezpieczniki nalezy sprawdzić, no i przekaźniki. Najlepiej po schemaciku dojść do tego. Ale ja nie ma tego schematu :cry:

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

Czesc,

Bezpieczniki masz pod maska po stronie kierowcy na przy podszybiu.

Polecam sprawdzic czy pracuje pompa paliwa, oraz czy przekaznik zalaczajacy uklad zasilania paliwem i zaplonu jest ok.

Pozdrawiam

Kamil

Pozdrawiam

Kamil



(...)trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc

NIEPOKONANYM...(...)

Opublikowano
podaj napiecie na bezp. nr 23 w skrzynce pod maska. Powinna ruszyc pompa. moze masz jakies odciecie ? wtedy musisz podac napiecie bezposrednio na pompe . W bagazniku znajdziesz klapke przykrecana nakilka srubek, pod nia jest zlacze do pompy. brazowy - masa, zielono-fioletowy - plus.
Opublikowano

Z całym szacunkiem... :) ale jak nie wiesz gdzie szukać bezpiecznika to chyba porady na forum (nawet najbardziej trafione) niewiele Ci sie przydadzą... :cry: ponieważ nie uda Ci się ich wprowadzić w życie...

 

Poza tym napisz coś więcej??

Nie zapala - to stwierdzenie zbyt ogólne...

Nie kręci czy kręci a nie chce zaskoczyć?? jest iskra czy nie ma.. co już sprawdziłeś??

 

A jednak udało się wprowadzić w życie porady kolego Marcin!

Nie pisz więcej, że nie można o coś zapytać na forum, a w swoich postach nastawiaj się bardziej na jakość niż na ilość. 8)

 

Kolegom Matrixowi i Najszybszemu dziękuję za rzeczowe porady.

Zlokalizowałem przekaźniki, są OK. Pompa podaje paliwo przy rozruchu! Jednak do wtrysków już nie dociera. Dziś badania ciąg dalszy. 8)

Pozdrawiam

DANIEL


318i E36 '93 ---> 524TD E34 '91 + SZPERA! ---> 730i E32 '90 ---> 520i E34 '91 ---> 525i E34 '92 ---> 528i E39 '97 ---> 530d E39 '01 ---> 318i E46 M43 '99 ---> 328i E46 M52TU '98 ---> 520d E39 M47 2001 ---> 320d E46 M47 2003 ---> 318d E91 N47 2009

Opublikowano

CZesc,

Skoro pompa pompuje to mozliwe ze masz zagnieciony przewod paliwowy pod autkiem.

Podaj paliwo bezposrednio z pompy, przewodem gumowym(pamietaj o dosc duzym cisnieniu)bezposrednio do listwy wtryskiwaczy.

Jesli wtedy odpali to bedziesz wiedzial ze musisz problemu szukac w przewodach paliwowych.

Pozdrawiam

Kamil

Pozdrawiam

Kamil



(...)trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc

NIEPOKONANYM...(...)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.