Skocz do zawartości

mozna wyrzucic krokowy???


cool_wicia

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie walcze z falowaniem na gazie500-900 mocne i minimalne na benzynie 900-950 mysle ze to krokowy.kiedys ktos mi proponowal cos takiego jak wyciac silnik krokowy o co w tym chodzi?i czy to jakas rada czy ktos pojecia zielonego nie mial??

 

pozd wiedzacych

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest wlasnie filozofia Kononowicza - jezeli wszystko jest złe niech nie bedzie niczego :twisted2: jeżeli złapiesz kapcia w drodze to co wyrzucasz koło i jedziesz na 3? Sam widzisz jak bardzo odpowiedzialnym elementem jest ten krokowiec faluja obroty itp itd.. wydaje Ci sie ze klopty sprawia obecnosc tego urzadzenia ale to bzdura bo problem lezy w jego niesprawnosci blablabla koncze bo ten post juz przechodzi w łopatologie heheh :wink: no i tym sposobem kolega za rok rozbierze całe auto bo to pryknie tamto pierdyknie pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noby jest cos takiego ze jak faluja ci obroty i jak wyjmiesz krokowy to sie ustabilizuja ,i ludzie mysla ze jak nie ma krokowego i sa rowne obroty to tak mozna jezdzic.nic bardziej mylnego...
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli złapiesz kapcia w drodze to co wyrzucasz koło i jedziesz na 3?

 

Jeśli poruszasz się ruchem po okręgu z określoną prędkością, masz dobre ogumienie na pozostałych kołach i zaistnieje jeszcze kilka innych czynników to siła odśrodkowa spowoduje że można i na dwóch kołach jeździć :mrgreen: PYTANIE kiedy Ci się znudzi jeżdżenie w kółeczko :roll2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

schwartzu w Kononowicza sie nie bawie poprostu jakis gaziaz mi cos takiego gadal i sprawdzam to.
gazownik miał na myśli zapewne ten krokowy zamontowany na przewodzie doprowadzającym gaz do miksera tak robią i podobno jest o.k.

 

 

a jak to wyglada jesli napewno chodzi o krokowy gazu?

?

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem instalacje 2generacji z krokowym na wspomnianym przewodzie i takie same z zaworkiem (wygląda jak trójnik ale jego górna część to pokrętło ze sprężyną tym ustawia się przepływ gazu na wolnych obrotach ) widziałem jak gazownik wykręcał to pokrętło o 2,5 obrotu od pozycji zamkniętej .Nie traktuj tego co napisałem jako pewną informację zapytaj kogoś kto ma większe rozeznanie w tym temacie ja tylko opisałem co zauważyłem .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gazownik miał na myśli zapewne ten krokowy zamontowany na przewodzie doprowadzającym gaz do miksera tak robią i podobno jest o.k.

 

BZDURA :!: tak postepuja ludzie ktorzy nie maja pojecia, zakladajac instalacje postepuja wedlug schematow i gdy wynika jakis problem rozkladaja rece okroic instalacje w taki sposob to najlatwiejszy sposob tyle tylko ze nie najlepszy jedyna rada -zmien warsztat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może teraz mnie ktoś zrówna z ziemią ale...kolega chciał otrzymać informacje ne temat wycięcia krokowego a Wy tu mędrkujecie, że nie bo to nieprawidłowe itd... nikt jednak nie napisał czemu jest to nieprawidłowe...O ile mi wiadomo wycięcie krokowego spowoduje zwiększenie spalania na biegu jałowym bo obroty wtedy się zwiększają...gdzieś to wyczytałem i chyba to ma sens...
Freude am fahren...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisze czemu nie powinno sie wycinac krokowego ale tez mam gaz i jak raz spadl mi przewod z krokowego to dopiero zaczelo sie falowanie, od 500 do 1000 i tak non stop, musialem na holu zjechac do gaziaza dopiero jak zalozyl przedow spowrotem wszyskto sie uspokoilo i nie faluje ani troche, wiec jak dla mnie sytuacja jest prosta i oczywista, nie powinno sie tego robic, bo tu moje pytanie, po co to robic? Jesli silnik krokowy odpowiada za obroty niskie silnika to jak bez niego moze silnik pracowac lepiej? Narzekacie ze sie tu medrkuje ale jak otrzymales pierwszy post to nie chciales wierzyc a wydaje mi sie ze w tym wlasnie lezy problem, masz niesprawny silnik krokowy i trzebaby go moze zregenerowac albo wymienic a nie wyciac wogole... Po co isc pod gore jak mozna prosciej?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że na benzynie masz wolne obroty prawidłowe (900-950) i dlatego myślę, że przyczyna może być po stronie "gazu". Wg mnie takie objawy wystepują przy zużytej membranie parownika (stwardniała, peknięta).

Sprawdź tą ewentualność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja miałem identyczny problem i okazało sie ze to nie jest wina korowego tylko złej mieszanki gazu powietrze musisz odpowiednio wszystko wyregulowac , mi zamontowali parownik z z prawej strony prxzy błotniku a mixer wiadomo ze jest przy lewym błotniku i nie dawałem rady cały czas fakujace obroty wiem jakie to jest uciazliwe a na benzynie nie znacznie prawie nie odczuwalne no to wiec zabrałem sie do roboty parownik przełozyłem pod mixe pod filtrem powietrza zamontowałem zostało mi ponad pół metra przewodu czysty odzysk i co dalej??? jak reka odia obroty normalne około 750 jak ci przygasa gdy wrzucisz luz na biegu jałowym to jest za uboga mieszanka gazu musisz mu powiekszyc jesli to nie pomoze to juz wina samego mixera wiec trzeba ratowac sie zatykajac cczesciowo wlot powietrza do filtra powietrza wywiercajac zboku ze 4 dziury zeby bez posrednio nie pobierał pedu powietrza zrobisz tak i napewno pomoze najpierw sprubuj sam parwnik przeniesc jak najblizej mixera zeby droga gazu z parownika do mixera była jak najkrutsza pownno albo sie poleprzyc albo całkiem mustac jesli tylko sie poleprzy ale jeszcze falujace obroty beda sie wzbudzac to zastosuj przy słonke we wlocie powiuetrza tylko nie zapomnij o dziurach z boku zeby piobierał powietrze nie wepchane tylko zassame.pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja miałem identyczny problem i okazało sie ze to nie jest wina korowego tylko złej mieszanki gazu powietrze musisz odpowiednio wszystko wyregulowac , mi zamontowali parownik z z prawej strony prxzy błotniku a

 

ja mam tak jak ty parownik nowy teraz lovato pod filtrem i buja mam to juz dlugo tak mialem wyrzej ale wywalile stozek i wstawilem normalny filtr i pod niego poszedl dalej buja teraz nie wiem za co sie sie wzioc krokowy przeplywka pisze o tym juz w 2 postach

 

 

:mad2: :mad2:

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.