Skocz do zawartości

djbomba

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia djbomba

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. W tym temacie moge powiedziec że miałem cb miedzy siedzieniem kierowcy a tunelem ale nie było za wesoło bo nie mozna fotela do przodu dac pod kierownica prawie nic nie widac trzeba sie wychylac wiec ja sobie montuje na nad środkowym nawiewem na samej górze radyjko jest zaraz pod szyba ale po co go ukrywac jak i tak widac antene a zreszto pozwolenia juz nie trzeba dla mnie to miejsce w trase jest najleprze. zjezdzam do domu odpinam cb i zanosze do domku a jesli boisz sie że ci ktos ukradnie to wystarczy odkrecic sobie od uchwytu i załatwione ale zrobisz jak bedziesz chciał moja propozycja to własnie taka jak na pisałem. Jak tesciowa uważa według swoje wygody i upodoban pozdrawiam...
  2. jesli wcale nie ciagnie to owszem nie jest to normalne ale jezeli depnie sie w podłoge i ciagnie ale troche mniej to jest normalne bo niemozliwe jest zeby 5 X bmw e36 miały przepływomierz i swiece albo przewody do wymiany.....
  3. mi sie wydaje ze to jes normalne zachowanie ja tez tak mam i moi koledzy identycznie w swoich autach nie zaleznie czy 325,320,318 itd.....wiec raczej niemasz sie czym martwic po prostu wcisniesz pedał do konca to sie wtedy zamula
  4. na temat gum powiem tak na własnym doswiadczeniu ze przejechałem 50000 km na jednych gumach i nie widze zeby sie zuzyły moze niemiałem asz tak padnietych sprezyn no ale tak to u mnie wyglada.pozdrawiam
  5. witam jest takie cos jak czujnik połozenia wału mój kolega miał identyczny problem z tym paleniem wymienił i jets ok......
  6. kolego ja miałem identyczny problem i okazało sie ze to nie jest wina korowego tylko złej mieszanki gazu powietrze musisz odpowiednio wszystko wyregulowac , mi zamontowali parownik z z prawej strony prxzy błotniku a mixer wiadomo ze jest przy lewym błotniku i nie dawałem rady cały czas fakujace obroty wiem jakie to jest uciazliwe a na benzynie nie znacznie prawie nie odczuwalne no to wiec zabrałem sie do roboty parownik przełozyłem pod mixe pod filtrem powietrza zamontowałem zostało mi ponad pół metra przewodu czysty odzysk i co dalej??? jak reka odia obroty normalne około 750 jak ci przygasa gdy wrzucisz luz na biegu jałowym to jest za uboga mieszanka gazu musisz mu powiekszyc jesli to nie pomoze to juz wina samego mixera wiec trzeba ratowac sie zatykajac cczesciowo wlot powietrza do filtra powietrza wywiercajac zboku ze 4 dziury zeby bez posrednio nie pobierał pedu powietrza zrobisz tak i napewno pomoze najpierw sprubuj sam parwnik przeniesc jak najblizej mixera zeby droga gazu z parownika do mixera była jak najkrutsza pownno albo sie poleprzyc albo całkiem mustac jesli tylko sie poleprzy ale jeszcze falujace obroty beda sie wzbudzac to zastosuj przy słonke we wlocie powiuetrza tylko nie zapomnij o dziurach z boku zeby piobierał powietrze nie wepchane tylko zassame.pozdro
  7. djbomba

    Problem z cylindrem

    jesli cos jest nietak ze niechodzi na wszystkie cylindry to po 1 trzeba wyminic swiece albo przewody wiec swiece wymieniłes to zostały ci przewody jesli to nie pomoze to moze cos byc w kopułce moze byc po przypalana ja tak miałem wymieniłem i wymieniłem jak reka odjac
  8. hmmmm ciekawe bo ja tez mam cos podbnego......
  9. Witam i podpinam sie do tematu tez zawiewa przy skrecie w prawo najbardziej czuc....... :roll:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.