Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Ktoś może był by w stanie mi powiedzeć jak bardzo zmieni się jazda e30 325 touring z mostem zeszperowanym 3.64. Oryginalnie z tego co wiem jest tam przełożenie 3.91 , z kolei nigdy nie miałem do tej pory doczynienia ze szperą w żadnym z moich poprzednich aut. Musze zmienić most w swojej bmce i mam coś takiego do kupienia. Pozdrawiam.
Opublikowano

ja w swojej 325i sedan miałem szperunek 3,64 - nie mogę narzekać

 

bedzie wolno

może będzie gorzej przyspieszał (IMO niezauważalnie), natomiast na pewno nie będzie wolno - jeśli już, to auto będzie osiągać większą prędkość maksymalną ... choć w rzeczywistości także niezauważalnie

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
zdecyduje się na tę szperę, jak będzie źle to pewnie nie kłopot będzie się jej pozbyć, a puki nie spróbuje nie będe wedzieć w czym rzecz. Widze że nie zamule auta kompletnie w ten sposób, zresztą na zime może być ze szperą sporo zabawy. Pozdrawiam i dzięki!
Opublikowano

jeśli to nie tajemnica, to za ile kupujesz szperę? pytam z ciekawości, bo swoją sprzedałem rok temu.

 

BTW - pamiętaj o wymienie oleju - to dodatkowy koszt, ale warto to zrobić ... jeśli oczywiście nei jest za późno

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
Bedzie ok. E30-stki przed liftem 1986 roku miały dyfer 3.64 czy coś w okolicy i 320 i 323 rozpedzały sie przyzwoicie. Zastosuj opony 205/ 50 r15, lub nawet 195/50 r15 i nie odczujesz różnicy ....

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
zdecyduje się na tę szperę, jak będzie źle to pewnie nie kłopot będzie się jej pozbyć, a puki nie spróbuje nie będe wedzieć w czym rzecz. Widze że nie zamule auta kompletnie w ten sposób

 

napewno nie zamulisz, różnica w przełożeniach niewielka, zresztą to jak wczesniej było wspominane ten dyfer był stosowany w 325i...

podziel się wrażeniami :mrgreen:

 

ps. wymiana oleju (oczywiście na ten dedykowany do mostów zeszperowanych) - obowiązkowa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.