Witam i proszę o pomoc. Ktoś zna może jakiś warsztat w Warszawie gdzie można silnik podpiąć pod komputer żeby sprawdzić osprzęt (wszędzie gdzie jadę słyszę że mam za stary samochód!). Ewentualnie też taki gdzie dobrze znają się na bmkach? Mam spory kłopot z silnikiem. Sprawa dotyczy 325 touring E30 z 91r, od 2lat inst gazowa. Kiedy ją kupiłem jesienią skakały obroty na biegu jałowym na benzynie i troche ciężko odpalała. Na gazie też wariował silnik. Podczas pierwszej trasy chciałem podwyższyć obroty na lpg i raz mi strzeliła, ale nie wprowadziło to wielkich zmian w zachowaniu silnika. Kiedy indziej podjeżdżałem raz pod dom i silnik złapał dziwnych wibracji jakby nie chodził na wszystkich cylindrach. Następnego dnia kiedy ją odpaliłem wszystko było jak wcześniej. Tak jeździła dłuższy czas, w między musiałem z innych powodów wymienić pompę paliwa. Niezależnie od paliwa obroty skaczą(500-1500), silnik się dławi, czasem dodaje gazu i się stabilizują na chwile na rożnych poziomach (1000, 1300rpm). Również pomiędzy obrotami 1000-2500 silnik łapie nieprzyjemnych wibracji (jak wcześniej - trochę delikatniej) które przenoszą się mocno na całe auto. Kierując się radami przepsikałem sprejem czyszczącym przepustnice i przepływomierz i wykąpałem w benzynie ekstrakcyjnej silnik krokowy, i.. koszmar! Jakoś w trakcie tych zabiegów silnik zaczął się koszmarnie dławić przy ruszaniu na benzynie. Ponieważ od jakiegoś czasu przy jeździe na lpg również znikała mi etylina wlałem podczas świąt 60l 98ki z środkiem do wtrysków STP. Zero poprawy, chyba troche lepiej z tym spalaniem benzyny na gazie, za to po 350km jeżdżenia na płynnym paliwie auto praktycznie nie jeździ już na benzynie, dławi się już w pełnym zakresie obrotów tak że nie da się jeździć. Lpg dużo lepiej z tym dławieniem ale też się zdarza. Kiedy odłączam wtyczki na przepływomierzu albo krokowcu czasami jest reakcja a czasem nic. Ogółem nie usunąłem praktycznie ani jednego z w/w objawów tylko z dnia na dzień jest gorzej! Bardzo chciałbym ograniczyć szukanie kłopotów na ślepo, szczególnie że nie mam możliwości podmieniać części , a jeszcze czeka mnie wymiana mostu i łożyska sprzęgła uff. Proszę o rady i ewentualny kontakt do jakiegoś warsztatu, pozdrawiam!!