Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam BMW 735 i M30 z instalacją OMVL II generacji.Zastanawiam sie nad przerobieniem tej instalacji i zamontowaniu Blosa.Na Allegro znalazłem,nawet z montażem w Warszawie.

Wszystko ładnie opisane ; ale !!! i tu kilka pytań do dogoś kto coś takiego ma lub miał.

 

-Czy żeczywiscie autko jest mocniejsze?

-Jak ze spalaniem?

-Czy występują strzały i co się dzieje wtedy z blosem ?

-I ogólnie czy jak to sie sprawuje.

Opublikowano

Witam i odpowiadam,

-jest mocniejsze bo niema zwęszki

-pali tyle samo (może troche mniej)ale jazda jest zdecydowanie inna,

-strzałów niema (miałem raz pożądny bo zalałem jakiegoś badziewia, przepływka do klepania a blos cały i zdrowy)

-sprawuje się dobże pod warunkiem że reduktor wydoli ale jak masz omvl to spokojnie wystarczy.

Opublikowano
Mam BMW 735 i M30 z instalacją OMVL II generacji.Zastanawiam sie nad przerobieniem tej instalacji i zamontowaniu Blosa.Na Allegro znalazłem,nawet z montażem w Warszawie.

Wszystko ładnie opisane ; ale !!! i tu kilka pytań do dogoś kto coś takiego ma lub miał.

 

-Czy żeczywiscie autko jest mocniejsze?

-Jak ze spalaniem?

-Czy występują strzały i co się dzieje wtedy z blosem ?

-I ogólnie czy jak to sie sprawuje.

 

 

 

Zamontuj w takiej kolejnosci - filtr+blos+przeplywka+przepustnica- i bedzie smigac (taka kolejnosc jest lepsza niz -filtr+przeplywka+blos). Mozesz tez dolozyc krokowy pod blosa (jest do tego miejsce) i zastosowac kompa Bingo M (działa rewelacyjnie). Spalanie miasto - od 16 do 23 lpg . Wiecej na priv.

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano
Mam BMW 735 i M30 z instalacją OMVL II generacji.Zastanawiam sie nad przerobieniem tej instalacji i zamontowaniu Blosa.Na Allegro znalazłem,nawet z montażem w Warszawie.

Wszystko ładnie opisane ; ale !!! i tu kilka pytań do dogoś kto coś takiego ma lub miał.

 

-Czy żeczywiscie autko jest mocniejsze?

-Jak ze spalaniem?

-Czy występują strzały i co się dzieje wtedy z blosem ?

-I ogólnie czy jak to sie sprawuje.

 

 

 

Zamontuj w takiej kolejnosci - filtr+blos+przeplywka+przepustnica- i bedzie smigac (taka kolejnosc jest lepsza niz -filtr+przeplywka+blos). Mozesz tez dolozyc krokowy pod blosa (jest do tego miejsce) i zastosowac kompa Bingo M (działa rewelacyjnie). Spalanie miasto - od 16 do 23 lpg . Wiecej na priv.

 

a dlaczego w takiej kolejności, norbitor z tego co pisałeś na forum o blosie to troche eksperymentowałeś więc pewno masz racje tylko że ja kiedyś testowałem na samym blosie bez przepływki i było gorzej a jak było z przepływką to lepiej (klapa przepływki stawia oopór i więcej gazu podaje) pewno na takim ustawieniu mniej pali ale może brakować przy wysokich obr. gazu .

Opublikowano

Po wielu eksperymentach stwierdzam ze kolejnosc montazu -filtr+blos+przeplywka+przepustnica- jest najbardziej optymalna dla klapowych przeplywomierzy i skrzyni automatycznej w m30b30.

U mnie nastapil spadek spalania lpg,plynna praca skrzyni biegow,ogolnie duza poprawa.

Dolozenie krokowca pod Blosa (tak jak w wersji Evolution) i sterownika Bingo M umozliwilo dokladne sterownie mieszanki a przez to brak lapania bledow przez sterownik benzynowy oraz brak "rozjezdzania" mapy wtrysku w nim.Dodatkowo mozna wlaczyc funkcje Cut off oraz wzbogacanie mieszanki przy duzym obciazeniu silnika. Spokojnie moge stwierdzic ze blos z krokowym (nie na wezu tylko pod blosem tak aby sterowal slitem) sprawdza sie bardzo dobrze.

Podsumowujac - przy przeplywomierzach klapowych blosa montujemy przed nim(tak aby mieszanka paliwo+powietrze przechodzila przez przeplywke). Jest to nie tylko moje zdanie,ale doswiadczenie innych osob.

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano

ja mam zamontowany pomiędzy przep. a przepływką i nie narzekam

tylko że mam manuala i niewiem może na automacie inaczej się zachowuje no bo biegów nie przeżuca pod czerwonym polem.

a spalanie najmnjejsze jakie miałem to 11l gazu na trasie a średnio 15l,

mikser przedtem miałem 30mm i to niemcy zakładali tak że teraz czuje że auto jedzie.

pozdrawiam.

Opublikowano
łoooo nie myślałem że automat tak goni, no szacuneczek(nie będę się sprzeczał). Dawniej byłeś częściej na forum dużo twoich postów czytałem, masz łeb na karku.
Opublikowano
a jak czuje sie taki BLOS a właściwie dwa w 750 e32? Warto do instalacji z dwoma parownikami?

Będziesz Mógł Wyprzedzać :D


Kto za młodu głupim nie był - ten na starość nie zmądrzeje...

Opublikowano
Sprawuje sie dobrze w Jaguarze XJ 12 4,0l. -- dwa Blosy i jeden parownik OMVL r 90 .To mysle ze i Bete zasili :)

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano
a jak czuje sie taki BLOS a właściwie dwa w 750 e32? Warto do instalacji z dwoma parownikami?

 

Ostrzegam przed montażem gazu z dwoma parownikami.

Niby technicznie dobrze, bo do każdej listwy wtryskowej jest parownik, a w sekwencji ustawia się tylko ciśnienie gazu na 1.1 bar, ale przy mocniejszym operowaniu pedałem chwilowe ciśnienia łapią różnice na wartościach (np.) 1.8bar i 1.3bar w reduktorach.

Niby to nie ma znaczenia, ale najogólnie mówiąc jest różne spalanie na garach... i to mocno skraca (z początku nieodczuwalnie) żywotność silnika.

Opublikowano

Ja mam zamontowanego Blosa za przepływomierzem :shock:

Jak zamontowałem przed to nie chciał chodzić na gazie, nie zapalał odpalałem na PB i przełączałem to gasł, nawet z wysokich obrotów :shock:

Na dodatek ma problem, bo nawet na blosie mam słabe obroty powyżej 4tys, mam NOWY parownik do 320KM, BRC, także to raczej nie jego wina :x

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano
Ja mam zamontowanego Blosa za przepływomierzem :shock:

Jak zamontowałem przed to nie chciał chodzić na gazie, nie zapalał odpalałem na PB i przełączałem to gasł, nawet z wysokich obrotów :shock:

Na dodatek ma problem, bo nawet na blosie mam słabe obroty powyżej 4tys, mam NOWY parownik do 320KM, BRC, także to raczej nie jego wina :x

 

BRC chyba nie robi takich parowników największy to bodajże AT 90 super

czy jakoś tak i jest do 140kw a blos jak nie wyrabia to parownik za mały albo dobrego przepływu gazu nie ma (filterek) nieraz wymieniają rurki na większe ale nie na wiele się to zda bo w elektrozaworach przelot jest o połowe mniejszy.

Opublikowano

to tylko chwyt marketingowy wejdź na strone czakramu to zobaczysz na allegro sprzedają 100kw 140kw i 230kw tylko wszystkie mają taką samą wydajność 28kg/h, a rurka większa na niewiele się zda bo 6mm ma fi 4mm a elektrozawory na butli i przu reduktorze mają przelot fi 2,5mm,

kiedyś u siebie rozwierciłem elektrozawór ten co jest przy filterku na 3mm(tylko że się dało bo był rozbieralny) i troche pomogło,jak byś omvl-a zapodał razem z filterkiem to by wyrobił zresztą na forum dużo o tym było.

pozdrawiam.

Opublikowano
Miałem BRC super - nie wyrabiał. Rozwierciłem wszystkie zwężki i założyłem miedź fi 8mm- Nieco lepiej ale reduktor zdychał. Założyłem OMVL R90; był lepszy ale też zawodził i nie ma bata, że zawsze się wyrobi, bo też strzelał. Po prostu doświadczenie nauczyło kiedy nie wciskać gazu do dechy... ale co to za jazda :( Prawie rok walczyłem z blosem i to jednak nie to. Nie przy tej pojemności kolektora ssącego. No i ta zwężka... itd, itp...
peace & love

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.