Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Za żadną ciasną nie mogę zresetować Oil Inspection.

Spinam piny 7 i 19, masuję je do karoserii, zamykam przy tym drzwi i nic nie idzie...

Robiłem to w starszej wersji i poszło jak masło, w tym (młodszym) nie chce...

Macie jakieś pomysły?

Opublikowano

Rezystancja kabelka ma znaczenie.

Sproboj innym kablem, krotszym, dlozszym :) ja sobie zostawilem pod maska przymocowany ten kabelek ktorym zresetowalem zeby nie szukac znowu dziury w du*ie. :)

Opublikowano

JA tez mialem z tym problem, byla nawet obawa ze bateria jest do wymiany ale okazalo sie ze po "wsadzeniu" tych kabelkow w odpowiednie piny trzeba bylo przekrecic kluczyk na pozycje 2 i zamknac drzwi.

 

U mojego kolegi natomiast trzeba bylo najpierw kluczyk dac w poz. 2 a potem dopiero wsadzic kabelki w odpowiednie piny.

Opublikowano
Rezystancja kabelka ma znaczenie.

Złączyłem drutem (podobnym jak spinacz).

A jak mniej-więcej wygląda Twój kabelek?

Opublikowano
Witam

Za żadną ciasną nie mogę zresetować Oil Inspection.

Spinam piny 7 i 19, masuję je do karoserii, zamykam przy tym drzwi i nic nie idzie...

Robiłem to w starszej wersji i poszło jak masło, w tym (młodszym) nie chce...

Macie jakieś pomysły?

 

U mnie było podobnie. Poniekąd mam sposób na to, dłużej p 2-3 sek robię zwarcie i nie ma bata. Znika zawsze :) I kup tego krokodylka, do kasowania ekstra sprawa :cool2: :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.