Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam moja E-39 posiada ASC przycisk o tego znajduje się pod klimatronikiem gdy go przyciskam to niezauważam żeby jakaś kontrolka się zapalała lub gasła od ASC.Co to może byc?
SEX JEST JAK BMW RADOSC Z JAZDY :-)
Opublikowano

Odpowiadam tylko na pytanie:

- moze nie byc ASC a przycisk sobie ktos wmontowal,

- moze nie dzialac i spalila sie od swiecenia kontrolka

- moze dzialac poprawnie lecz kontrolka sie spalila

- moze byc uszkodzona kontrolnka (niekoniecznie spalona)

- i wiele innych glupich odpowiedzi.

 

Podstawowa sprawa to napisz czy uklad sie zalacza/wylacza po wcisnieciu przycisku bo przeciez o to chodzi.

Opublikowano
Sprawa wygląda tak mam walnięty sterownik ABS (ten na pompie) gdy temperatura powietrza spada do 3 stopni celcjusza to abs działa ale właśnie niewiem czy działa asc i jak to można sprawdzic?
SEX JEST JAK BMW RADOSC Z JAZDY :-)
Opublikowano
Odpowiadam tylko na pytanie:

- moze nie byc ASC a przycisk sobie ktos wmontowal,

- moze nie dzialac i spalila sie od swiecenia kontrolka

- moze dzialac poprawnie lecz kontrolka sie spalila

- moze byc uszkodzona kontrolnka (niekoniecznie spalona)

- i wiele innych glupich odpowiedzi.

 

Podstawowa sprawa to napisz czy uklad sie zalacza/wylacza po wcisnieciu przycisku bo przeciez o to chodzi.

 

ew. "uczciwy" sprzedawca mógł po prostu kontrolki wykręcić żeby nie bodły w oczy- generalnie przy przekręcaniu kluczyka w zapłon kontrolki powinny sie zapalić i zgasnąć

Opublikowano
- moze nie byc ASC a przycisk sobie ktos wmontowal,

 

E-39 mialy ASC w serii z tego co sie orientuje

Facet z próchnicą grał w kości i... wypadły mu cztery szóstki.
Opublikowano
Po wyłączeniu przyciskiem ASC obok kontrolek migaczy na środku powinien zaświecić się na żółto koło w trójkącie.Gdy jest włączony a robi się to samoczynnie po włączeniu zapłonu przy gwałtownym ruszaniu działa podobnie jak ABS tylko w drugą stronę.Ktoś na forum pisał że wykorzystuje te same czujniki co ABS a pisałeś że też jest nie sprany.A co do kontrolki to jest chyba tam dioda wlutowana.
Opublikowano

Dokłądnie, system asc działa w oparciu o czujniki abs, jeśli masz walnięty abs to asc nie będzie działało, ale kontrolka powinna sie świecić na stałe wtedy.

 

Proponuje wizyte na kompie, wtedy bedziesz wszystko wiedział

Opublikowano
Panowie czy można odłączyć ASC na stałe bez używania przycisku na konsoli? tuzem kierownicy nie jestem ale zupełnie mi ten system nie podchodzi.nie chce żeby auto decydowało za mnie kiedy ma być nadsterowne a kiedy nie.
Przyjemność nie jest prostą linią
Opublikowano
Panowie czy można odłączyć ASC na stałe bez używania przycisku na konsoli? tuzem kierownicy nie jestem ale zupełnie mi ten system nie podchodzi.nie chce żeby auto decydowało za mnie kiedy ma być nadsterowne a kiedy nie

 

Ale ASC nie decyduje o tym czy auto bedzie nadsterowne czy nie. ASC jedynie jest kontrola trakcji a nie systemem stabilizacji toru jazdy.

Opublikowano
wiem czym jest ASC.nie jestem zwolennikiem elektronicznych systemów kontroli jazdy.pisząc o nadsterowności chodziło mi o to,że jesli che pojeżdzic bokiem to ASC mi w tym przeszkadza.chciałem sie tylko dowiedzieć czy można w jakiś sposób odłączyć go na stałe.wiem,że da sie to zrobić z ABS wiec z ASC chyba też?
Przyjemność nie jest prostą linią
Opublikowano

Ale ASC nie decyduje o tym czy auto bedzie nadsterowne czy nie. ASC jedynie jest kontrola trakcji a nie systemem stabilizacji toru jazdy.

 

E39 ma system ASC+T (mimo, że na przycisku jest napisane tylko ASC)... We wcześniejszych modelach było tylko ASC. I nie jest to tylko kontrola trakcji, a "prymitywna" odmiana DSC. Jak system korzystający z czujników ABS odbiera, że na kołach osi napędowej jest poślizg, to przymyka przepustnicę, a jak to nie pomaga, to rozbudowana pompa ABS daje ciśnienie do obwodu hydrauliki hamulców odpowiedniego koła na tylnej osi, aby przyhamować to koło. Wczoraj miałem okazję ruszać po totalnej szklance pod górę i mimo wciśniętego gazu obroty silnika były minimalne ponadto słyszalne było "terkotanie" od pompy ABS.

Pompa ABS w zasadzie służy do zmniejszenia ciśnienia poprzez "odpompowanie" płynu z obwodów, w przypadku ASC ma opcję "pompowania" płynu, aby przyhamować dane koło.

W sumie to niezły patent.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Nie wyłączysz ASC na stałe bo po każdym odpaleniu auta się załączy.Ale naciśnij i przytrzymaj ASC przez kilka sekund to się wyłączy do czasu ponownego uruchomienia auta.
Opublikowano
Nie wyłączysz ASC na stałe bo po każdym odpaleniu auta się załączy.Ale naciśnij i przytrzymaj ASC przez kilka sekund to się wyłączy do czasu ponownego uruchomienia auta.

 

Hmm.. Czytam i czytam i różnicy nie widzę :duh: I tak i tak ma być wyłączony do kolejnego uruchomienia!!!

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.