Skocz do zawartości

filtr kabinowy - zonk!!!!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem że na ten temat było już multum wypowiedzi - ale chcę podejść do tego tematu trochę inaczej.

Po rozpoznaniu jaki mam rodzaj filtra kabinowego( bo szyby trochę mi parą zachodziły i odczuwałem w środku niemiłe zapachy z otoczenia na zewnątrz- w czasie pracy dmuchawy)-postanowiłem rozkręcić wyprać i wysuszyć-tak czytałem-po zdjęciu obudowy pojawił się pierwszy zonk- tycie śrubki na klucz "7" - wydało mi sie to trochę dziwne że w aucie gdzie wszystkie śrubki to "8ki" lub "10ki"- te są akurat inne. poradziłem sobie z nimi odkręciłem kabel od aku - wyciągnąłem tą obudowę -zdjąłem plastiki zabezpieczające filtr- a tu ZONK na miarę XXII wieku-filtrów brak!!!- w pierwszym momencie śmiech- potem telefon do sklepu motoryzacyjnego ile takie cudeńka mogą kosztować? 140 zł -powiedział Pan :jawdrop: . Mam pytań kilka:

 

1. Ile takie cudo kosztuje w ASO?

2. Czy coś oprócz niemiłych zapachów i parowania szyb może się wydarzyć jeśli nie ma tych filtrów?

3. Dlaczego filtr kabinowy do wersji z klimą jest 2 razy tańszy?

 

To tyle czekam na wypowiedzi.

masqo
Opublikowano
3. Dlaczego filtr kabinowy do wersji z klimą jest 2 razy tańszy?
no nie wiem czy 2x tańszy.. ja za swój płaciłem ok. 30zl :lol: oczywiscie nie byl to oryginalny filtr BMW

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
Wiem że na ten temat było już multum wypowiedzi - ale chcę podejść do tego tematu trochę inaczej.

Po rozpoznaniu jaki mam rodzaj filtra kabinowego( bo szyby trochę mi parą zachodziły i odczuwałem w środku niemiłe zapachy z otoczenia na zewnątrz- w czasie pracy dmuchawy)-postanowiłem rozkręcić wyprać i wysuszyć-tak czytałem-po zdjęciu obudowy pojawił się pierwszy zonk- tycie śrubki na klucz "7" - wydało mi sie to trochę dziwne że w aucie gdzie wszystkie śrubki to "8ki" lub "10ki"- te są akurat inne. poradziłem sobie z nimi odkręciłem kabel od aku - wyciągnąłem tą obudowę -zdjąłem plastiki zabezpieczające filtr- a tu ZONK na miarę XXII wieku-filtrów brak!!!- w pierwszym momencie śmiech- potem telefon do sklepu motoryzacyjnego ile takie cudeńka mogą kosztować? 140 zł -powiedział Pan :jawdrop: . Mam pytań kilka:

 

1. Ile takie cudo kosztuje w ASO?

2. Czy coś oprócz niemiłych zapachów i parowania szyb może się wydarzyć jeśli nie ma tych filtrów?

3. Dlaczego filtr kabinowy do wersji z klimą jest 2 razy tańszy?

 

To tyle czekam na wypowiedzi.

Jesli to sa te pod szyba, to moj kuzyn ktory nie ma klimatyzacji placil ponad 160 zł i nie bylo to ASO, ponoc sa to bardzo drogie filtry.

 

A w wersji z klima 50 zł MANowski :D

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

No tak, ale mając klimę trzeba go dość często wymieniać - nawet dwa razy do roku. A inna sprawa, że filtr do klimy kosztuje w przedziale od 30 do 80zł.

 

Brak filtrów powoduje, że wszystko leci do środka - pył, liście itp. wpada ci do kabiny - może to też wpływać niekorzystnie na klapki sterujące nawiewem.

 

Są auta, gdzie nie ma w ogóle filtrów kabinowych.

Opublikowano
Są auta, gdzie nie ma w ogóle filtrów kabinowych.

to prawda np daewoo nexia w sedania nie ma czegoś takiego. Już się przymierzałem aby go wymienić czytam a tu go wolge nie ma :mrgreen:

Słyszalem ze użytkownicy sami sobie go robią zakładają rajstope na wloty :mrgreen: aby nie wlatywaly liście itp. Czujecie , bierzesz sobie rajstope od babci i heja :lol:

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano

Co racja to racja, jak nie masz tych filtrow to jak najszyciej je wsadz, bo wkoncu ci sie zabrudzi nagrzewnica, nie mowiac o tym calym kurzu w aucie.

 

Dodam jeszcze ze w wersji z klima filtr wytrzymuje mi od 6 miesiecy do roku. Niepolecam filtrow KAGERA z FOTY straszna jakosc. Max 3 miesiace i kosz. MANowski minimum pol roku.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
Wiem że na ten temat było już multum wypowiedzi - ale chcę podejść do tego tematu trochę inaczej.

Po rozpoznaniu jaki mam rodzaj filtra kabinowego( bo szyby trochę mi parą zachodziły i odczuwałem w środku niemiłe zapachy z otoczenia na zewnątrz- w czasie pracy dmuchawy)-postanowiłem rozkręcić wyprać i wysuszyć-tak czytałem-po zdjęciu obudowy pojawił się pierwszy zonk- tycie śrubki na klucz "7" - wydało mi sie to trochę dziwne że w aucie gdzie wszystkie śrubki to "8ki" lub "10ki"- te są akurat inne. poradziłem sobie z nimi odkręciłem kabel od aku - wyciągnąłem tą obudowę -zdjąłem plastiki zabezpieczające filtr- a tu ZONK na miarę XXII wieku-filtrów brak!!!- w pierwszym momencie śmiech- potem telefon do sklepu motoryzacyjnego ile takie cudeńka mogą kosztować? 140 zł -powiedział Pan :jawdrop: . Mam pytań kilka:

 

1. Ile takie cudo kosztuje w ASO?

2. Czy coś oprócz niemiłych zapachów i parowania szyb może się wydarzyć jeśli nie ma tych filtrów?

3. Dlaczego filtr kabinowy do wersji z klimą jest 2 razy tańszy?

 

To tyle czekam na wypowiedzi.

 

swemot olkusz plaiclem tydzien temu 110zl za komplet :cool2:

Opublikowano
U mnie też nie było filtra kabinowego (wersja bez klimy) i z nawiewu leciały suche liście. Zamiennik kosztował mnie 90zł po rabacie ;) Co ciekawe w większości poważnych sklepów motoryzacyjnych nie wiedzieli o istnieniu takiego rodzaju filtra, nawet kiedy pokazywałem wydruk z realoem :lol:

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Opublikowano
Słyszalem ze użytkownicy sami sobie go robią zakładają rajstope na wloty :mrgreen: aby nie wlatywaly liście itp. Czujecie , bierzesz sobie rajstope od babci i heja :lol:

 

Ty się nie śmiej, bo ja takie coś w beemce chcę zrobić - tylko nie rajstopę, a czarną siateczkę. Po ostatnim przypadku jak liść przeleciał mi przez kratkę podszybia i utkwił w nadmuchu (powodując hałasowanie dmuchawy) stwierdziłem, że nie chcę tego powtarzać...

Opublikowano
Ja kiedyś takie coś praktykowałem i zdawało egzamin-nie było liści w dumchawie oraz takiego syfu przy wymianie filtra.
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

Jednak orginalny zatrzymuje kupe kurzu i pylkow.

 

W aucie od razu jest przyjemniej i czysciej !.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.