Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
16 to do motorynki :mrgreen: minimum 18 :dance:

 

A ile maksimum? 22?

Przypomnijcie sobie, po drogach jakiego kraju jeździcie.

pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
16 to do motorynki :mrgreen: minimum 18 :dance:

 

 

zgadzam się,

sam miałem 17stki ale uważam to za minimum

jednak lepiej jak sie poszuka oryginalnych,

te podróby z tego co czytałem to fajnie wygladaja przez mierwszy miesiąc...

Opublikowano
to wykle plasteliny. za orginalne felgi od M6 17" trzeba zaplacic okolo 6tys ( oczywiscie uzywki) odpusc sobie to badziewie,wjedziesz w jakas dziore i po feldze. A co do rozmiaru, spokojnie mozesz zalozyc 17 czy nawet 18,i nie zwracaj uwagi na to ,co ktos pisze o drogach w polsce. Fakt ,sa okropne, ale bez przesady.sam jezdze na 18" z oponka o profilu 40 i jest OK. trzeba poprostu jezdzic z glowa i uwazac :cool2:
Opublikowano
to wykle plasteliny. za orginalne felgi od M6 17" trzeba zaplacic okolo 6tys ( oczywiscie uzywki) odpusc sobie to badziewie,wjedziesz w jakas dziore i po feldze. A co do rozmiaru, spokojnie mozesz zalozyc 17 czy nawet 18,i nie zwracaj uwagi na to ,co ktos pisze o drogach w polsce. Fakt ,sa okropne, ale bez przesady.sam jezdze na 18" z oponka o profilu 40 i jest OK. trzeba poprostu jezdzic z glowa i uwazac :cool2:

 

 

dobrze gada,wódki mu dać :norty:

swiete slowa.

te felgi to cyna i plastelina.

ja jezdze latem na 18 cali,zima 17 cali i jest ok

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano
zreszta to nie sa felgi typowo jasne srebrne, tylko takie niby chromowy kolor. U nas w miescie koles ma dokladnie takie kola w e39 kolor srebrny, felgi maja ciemniejszy kolor niz auto wygladaja jak by byly brudne. Poza tym to wlasnie chyba ET jest nie to bo ranty felg nie sa rowno z nadkolem tylko tak jakby felgi byly zapadniete do srodka samochodu. Ja mialem tak samo gdy do e39 zalozylem 17'' od e46, wygladaly fatalnie, teraz na zime mam 16'' oryginalne i wygladaja na wieksze niz te 17 aez od e46!!! Najwazniejszy jest wzor felgi czasem moze sie wydawac o cal mniejsza. W e60 mamy oryginalne 17 i wygladaja naprawde kozako. Ja w e39 mam na lato 18'' Brock dalem za nie 2000zlotych te ktore widac przy moim nicku, twarde niemieckie felgi.

Konrad


http://www.maxmotors.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

Opublikowano

Właśnie o takie rady mi chodziło :D

Wielkie dzięki.

"Urzędnicy są jak książki na półkach, im wyżej postawieni, tym rzadziej do czegoś słuzą" Napoleon Bonaparte
Opublikowano
16 to do motorynki :mrgreen: minimum 18 :dance:

 

A ile maksimum? 22?

Przypomnijcie sobie, po drogach jakiego kraju jeździcie.

pozdrawiam.

 

 

Fele sie kupuje po to zeby fura jakos wygladala. A co do naszych drog to niedlugo i traktorem bedzie trudno ujechac ;/

 

Te akurat odradzam ;]

...a polecam jakis m - pakiecik najlepiej 18 :D :cool2:

NO BMW - NO FUN !!!
Opublikowano
...Fele sie kupuje po to zeby fura jakos wygladala...

 

No coś o tym wiem, bo długo szukałem moich felg, żeby mieć dokładnie ten model, w rozmiarze 16 i w idealnym stanie (specjalnie ze Śląska do Warszawy po nie pojechałem, komplet 5 sztuk).

Mówienie, że 16-tki pod względem estetyki do niczego się nie nadają jest dla mnie nieporozumieniem. (Przecież nie piszemy tu o E38).

 

Mam wrażenie, że często bardziej chodzi tu o filozofię: "jak nie będę miał przynajmniej 17, czy 18 - to nie będą się mnie bać na drodze".

pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Marek-mnie też zastanawia jak miłośnik Takich aut myśli o zakładaniu takiego kiczu.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
Marek-mnie też zastanawia jak miłośnik Takich aut myśli o zakładaniu takiego kiczu.

 

No cóż, tamte „M6 LIMITED” wyglądają ~prawie~ jak prawdziwe, cena też zachęca (swoją drogą niewiele większa niż moje 12-to letnie)

Ale jak już błyszczeć, to lepiej oryginałami niż czymś zrobionym (być może) z plasteliny (no i jeszcze ta czarna farba).

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.