Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam padly mi akumulatorki w zegarach (po skasowaniu inspekcji ?) i chcialem wymienic cale zegary zeby sobie juz glowy nie zawracac ich wymiana, ale mam małe oytanko .Moja e34 to rocznik 90 z analogowym licznikiem a chcialbym zalozyc nowsza wersje z elektronicznym wysw. Może ktos wie czy beda pasowaly do mojej bmw???
Opublikowano

BTW - czy zużyte akumulatory zegarów mogą mieć jakiś związek ze snem ekonomizera???

pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Wydaje mi się, że nie. Niedługo też zabieram się za temat zegarów - rozlał mi się wyświetlacz i jedyne co jeszcze w miarę widać, to licznik kilometrów dziennych. Btw, ktoś może chce sprzedać zegary do 520i? Przebieg nie ważny, i tak przełożę EPROM ze swoich :)
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.