Skocz do zawartości

york524

Zarejestrowani
  • Postów

    131
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    elblag

Osiągnięcia york524

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. jesli mowimy o szybach bocznych w tylnich drzwiach,to z szyba ruchoma nie ma wiekszego problemu.odkrecasz prowadnice i szyba w kilka minut jest na wierzchu. co do trojkacikow w tylnych drzwiach,to daruj sobie. jesli zdecydujesz sie wyciagac,to przygotuj sobie zapasowe.na 99% peknie. mocowane sa na 4 zatrzaski biegnac wzdluz krawedzi rownoleglej do tylniego slupka.umiejscowienie tych zatrzaskow,praktycznie wyklucza wyjecie szyby bez jej uszkodzenia (chba ze jakimis specjalistycznymi szczypcami) wiem cos o tym :twisted: byc moze u mnie tak ciasno siedziala,ale powiem Ci tylko ze przy wkladaniu drugiej szyby,zapieralem sie o sciane garazu,i wciskalem noga aby zaskoczyla na zatrzaski,wiec ...
  2. york524

    xenony

    nie ma sensu wyszczegolniac. nie zawsze w aukcji jest opis jaka to przetwornica,wiec warto zapytac sprzedawcy co oferuje.
  3. jesli normalna zarowka swieci,i jestes pewien ze estaw jest sprawny to musi swiecic. podlacz jeszcze raz wszystko od poczatku i upewnij sie 3 razy czy dobrze to zrobiles.nie widze innej mozliwosci.
  4. york524

    xenony

    osobiscie dolaczam sie do tego co napisal Jawor. a tak od siebie,to im dalej wzwyz od 6000k tym wiekszy szpan. jesli chcialbys cos na granicy szpanu a praktycznosci to polecam 6000k. sam mam takie i jestem super zdowolony (prawie jak szpan hiehie) a tak na powaznie to widocznosc w nocy super,nie mecza wzroku,wszystko wyraznie widac. jesli masz jakies obawy,o odmiennym od Twojego,pogladzie panow w bialych czapkach,to na twoim miejscu zastanowilbym sie nad 4300k. szpan praktycznie zaden,ale za to mniej rzucaja sie w oczy,a i widocznosc nieporownywalna do halogenu.
  5. york524

    xenony

    pisalem juz w innym temacie ale napisze i tu. jsli planujesz zakup xenonow z tzw nizszej polki (powiedzmy przedzial 200-500zl) to najwazniejszym elementem sa oprawki palnikow. napisz/zadzwon do sprzedawcy,i zapytaj jakie oprawki maja palniki. szukaj tych z metalowymi.plastikowe maja dosc mizerne opinie,choc prawde mowiac osobiscie nie sprawdzalem,ale czesto zdarza sie ze maja zla ogniskowa. pozatym warto spytac czy przetwornice nie beda powodowaly zaklocen w pracy np. CB-radia.nie pamietam jakiego typu sa te nowsze,w kazdym razie swego czasu byly modele,ktore powodowaly burczenie radia itp. co do ceny,jesli znajdziesz zestaw z palnikami na metalowej oprawce za 200 zl to bierz smialobedziesz zadowolony. jesli sadzisz ze jak dolozysz np. drugie 200 zl to dostaniesz cos lepszego,jestes w bledzie. wszystko to chinszczyzna,a roznia sie tylko pudelkiem,lub etykietka na przetwornicy,wiec nie warto przeplacac.
  6. york524

    xenony czy lipa

    zgadzam sie z RG w zupelnosci. kolego thenygoos ja sie nie obrazam,ale tez nie mam zamiaru z Toba i reszta przeciwnikow polemizowac na ten temat.kazdy ma prawo do wlasnej opinii wiec i ja ją wyrazilem i koniec tematu. co do moich xenonow,to nie widziales,i za przeproszeniem g... mozesz powiedziec na ich temat (bez urazy oczywiscie :wink: ) dla sprostowania dodam ze xenony mam na soczewkach H7 z 2005r oraz czystym szkle na kloszu,ponadto ustawione nizej niz byly normalne halogenowe i jestem pewny ze nikogo nie oslepiam. tora skoro pisze ze mam idealna ogniskowa to jak moge oslepiac?widze gdzie pada swiatlo,i na pewno nie pada na przednia szybe jadacych z przeciwka. flash,sorki za blad,ale wlasciwie bardziej chodzilo mi o to ze ciezko bedzie wmowic komus ze jest to lampa do xenonu. co do barwy,to widac tez sporo szpanerow ktorzy smigaja na 10000k/12000k ale to juz faktycznie tylko szpan,bo praktyczne to to na pewno nie jest. pozdrawiam
  7. york524

    xenony czy lipa

    a ja odpowiem nieco na przekor. co prawda nie mam juz betki ale jakies 2 miesiace temu kupywalem xenony do innego auta. ja wzielem zestaw za 199 zl H7 jedynie patrzalem na to by oprawki palnikow byly jak w tradycyjnej zarowce metalowe,a nie z plastiku. powiem krotko.KOSMOS !!! idealna ogniskowa,niesamowita roznica.od tamtej pory nie uzywam swiatel dlugich,bo i tak ich nie widac. :twisted: co do homologacji czy legalnosci to zapomnij.nawet jak kupisz zetaw za 700 zl,to i tak nikomu nie wmowisz ze tak jest dobrze.teoretycznie mozna zalatwic zaswiadczenie od diagnosty ze mozna tak jezdzic,ale w praktyce trzeba miec odpowiednie znajomosci aby ktos cos takiego wystawil. panu w czapce tez nie wmowisz ze to tak moze byc,bo na kloszu masz E4 a wiec tylko zarowka halogenowa wchodzi w gre,choc wlasciwie teraz juz sie tak nie czepiaja,sam smigam na 6000K i nie da sie ukryc ze to xenon,a jednak nikt jeszcze sie do tego nie przyczepil. moja rada,nie przeplacaj,bo czy 199 czy 299 zaplacisz,to i tak dostaniesz to samo tylko z inna naklejka i w innym pudelku. spytaj tylko o oprawki i wybierz te z metalowymi,oraz czy przetwornice nie beda zaklocaly cb-radia. pozdrawiam
  8. jesli juz mowimy o polerowaniu auta,to na Boga,prosze was panowie,nie pasta Tempo ani podobnymi wynalazkami z marketu.owszem wosk,czy politura do nablyszczenia jeszcze moze byc,ale Tempo nawet do polerowania roweru bym nie uzyl.zazwyczaj wychodzi z tego wiecej szkod niz pozytku. jesli ktos ma ambicje na samodzielna polerke,wedlug mnie powinien zaczac od,conajmniej, Farecla G3,ewentualnie czegos z wyzszej polki. oczywiscie przydaje sie jakis sprzet do polerki.nie mowie zeby zaraz kupowac na jeden raz,ale moze pozyczyc od znajomego etc.
  9. skoro dajesz w pedal,obroty rosna a auto nie przyspiesza (szczegolnie na wyzszych biegach) to wniosek nasuwa sie tylko jeden.na Twoim sprzegle,pewnie pojawil sie juz napis "polsilver" :8) znaczy sie wymiana czeka niestety
  10. zapewne poleca alany,unideny itp.mialem w E-34 Cobre19DXIV z antena sirtela montowna w otworze,i nie narzekalem na odbior zasieg itp.cena przystepna,i jak dla zwyklego kierowcy,ktory chce spytac o droge,w zupelnosci wystarczy.na trasie dogadywalem sie nawet z 15/20km a wiecej mi nie potrzeba.jesli chcesz sie bawic w full profesional to owszem,rozejrzyj sie za drozszymi modelami,ale jesli podchodzisz do tego tak jak ja,to wybierz raczej srednia polke
  11. york524

    Bear-look czy warto zakladac?

    hmm co do przekzu live,przydalby ci sie telefonik na symbianie s60v3 nokie serii n ,E itp,,jest sporo programow do tego typu rzeczy,wiec jest to do zrobienia
  12. york524

    M5 i...

    zgadzasie po calosci.stereotyp instalacji gazowych zrodzil sie od ludzi patrzacych na koszty z troszke innej strony.nie zebym siedzial komus w portfelu,ale jak ktos nie narzeka na braki gotowki,w praktyce inaczej widzi i odczuwa wartosc pieniadza.natomiast ktos kto ciezko pracuje,i odlozy sobie w koncu na wymarzony egzemplarz,jedzie go obejrzec z rozstrojem zoladkowym.a to ze jak juz go kupi i zaklada gaz to wynika raczej z ekonomicznego punktu widzenia.ok nie powinno sie oszczedzac na pewnych rzeczach,ale tezy na temat "gaz=zabojca silnika" sa dla mnie lekko przesadzone.kto rozbieral silnik zasilany gazem,wie ze przy dobrze wyregulowanej instalacji,nie ma jakichkolwiek zmian przesadzajcych o tym ze gaz jest be. co innego jak ktos kombinuje przy instalce nie majac o tym pojecia,lub jezdzi do gazownikow ktorzy niewiele wiecej wiedza.w przypadkach zlej regulacji,wiadomo zbyt ubogo lub zbyt bogato mozna wyrzadzic dua krzywde silnikowi,ale nadal nie bedzie spowodowane to posiadaniem instalacji i jazdy na gazie.
  13. york524

    Dziwny poziom oleju 2.4 td

    zawsze wydawalo mi sie ze stan oleju powinno sprawdzac sie na zimnym silniku,lub ewentualnie "odstanym" przez dluzszy czas. co do dziwnych wskazan,wez pod uwage,ze jezdzac,olej w misce sobie plywa i chlapie na wszystkie strony,wiec sprawdzanie stanu zaraz po jezdzie nie jest wogole miarodajne
  14. york524

    Antena FM

    idz do sklepu z czesciami elektronicznymi,i popros o kabelantenowy.z tego co sie orientuje,to w samochodzie rownierz stosuje sie kabel 75ohm,z tym ze nie taki jak do kablowki,tylko ciut cienszy i czarny zazwyczaj.generalnie chodzi o to aby byl bardziej miekki i dawal sie ladnie ulozyc.jak beda mieli kabel,to pewnie i koncowke tam znajdziesz. co do kosztow to sadze ze kabel powinien byc w granicach 1/1,5 zl za metr no i niech koncowka kosztuje ze 2zl. jesli chodzi o schemat,to pewnie trzebaby zajrzec pod tapicerke.u mnie w 524td z 88 roku bylo tak jak na 2-gim,znaczy sie jeden modul,na lewym slupku.ale widze ze oba sa do e34 wiec moze byc roznie
  15. ehh sorki za zamieszanie,faktycznie kolega pytal o lata 93/96
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.