Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam bmw 323i '84 +lpg. Mam dwa pytanka:

1) Próbowałem ją dzisiaj odpalić - nie da rady. Krece i nic - brak reakcji. Myślałem, że to aku bo zdarzało mu sie rozładowywać, ale po podpięciu klem dalej brak reakcji. Jakie mogą być przyczyny? Dodam, że przy odpalaniu awaryjnym na gazie też nic sie nie dzieje. Podejrzewam cewkę, ale nie jestem pewien. Czy jakiś bezpiecznik ją odłącza- może się przepalił? Pomożcie :(

2) I pytanko drugie - Czy ma ktoś może schemat bezpiecznikow ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

jeśli od razu zakładasz że to elektryka to sprawdź czy masz wogóle iskre! bo to może nie być wcale wina elektryki!

 

tylko podpowiadam: ...miałem podobną sytuację (nie miałem iskry)...rozleciał się styk centralny w kopułce rozdzielacza (pomogła wymiana kopułki i palca)

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Opublikowano
jeśli od razu zakładasz że to elektryka to sprawdź czy masz wogóle iskre! bo to może nie być wcale wina elektryki!

 

Hmm, Iskra jest - sprawdzalem, więc z elektryką wszystko jest wporządku. Świece miałem zalane - poczyściłem, osuszyłem.. Dalej nic :/

Opublikowano

skoro zalałeś świece to przypuszczam że pompę paliwa masz sprawną (ale możesz ją sprawdzić, jej bezpiecznik też)...ja bym stawiał na cewkę która daje za małe napięcie przez co iskra jest sabiutka...

Gdy kręcisz to czy chociaż na chwilkę próbuje zaskoczyć?

 

może też być uszkodzony przepływomierz powietrza...

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
skoro zalałeś świece to przypuszczam że pompę paliwa masz sprawną (ale możesz ją sprawdzić, jej bezpiecznik też)...ja bym stawiał na cewkę która daje za małe napięcie przez co iskra jest sabiutka...

Gdy kręcisz to czy chociaż na chwilkę próbuje zaskoczyć?

może też być uszkodzony przepływomierz powietrza...

 

Pompa jest sprawna - bezpieczniki tez. Cewka daje mocna iskre, ale przy kreceniu wogole nie chce zaskoczyc :/ Przeplywomierz tylko po podpieciu do kompa mozna sprawdzic, czy jest jakis inny, 'domowy' sposob? Wymuszalem tez odpalanie na samym gazie - tez nic :/

Opublikowano
miałem podobny przypadek jak u ciebie. tylko ze ja bawiłem sie krokowcem i go przestawilem. a jak zalapal to mial obroty rzedu 3000. pokrecilem nim z lekka i mu przeszlo. sprawdz ewentualnie czy masz szczelny dolot
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, diagnoza elektryka brzmi "zacięty przekaźnik pompy paliwa" :) Koszt: 60zł. Wszystko gra i znowu słyszę warkot silnika mojego 'maleństwa' ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.