Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Diagnoskopem np. Bosch MOT, Motoelektron GZ1000 itp.

 

Pewno nie o to chodziło koledze. :-)

U mnie w Rover'e kable dawały iskrę na obudowę silnika (świecenie kabli).

 

pozdr

Mariusz

Opublikowano
chce sprawdzic czy nie ma przebicia i iskra nie idzie na obudowe, jak to sprawdzic, niby powinno byc to widac w nocy albo po ciemku ale swice sa tak schowane a do tego zaslania ja uszczelka kolektora
e38 m62
Opublikowano

Podnieś maskę do góry i za uruchomionym silniku spryskaj wodą ( rozpyl mgiełkę ) z atomizera okolice przewodów zapłonowych ( oczywiście po ciemku ) jeżeli pojawią się błękitne iskry to kable na 100 % do wymiany.

jest to prosty sposób

BMW... and nothing else matters

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.