Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Nie wiem czy jest to normalna cecha tego modelu wiec wolę się upewnic: światła mijania w moim bmw (518i z 94 roku) są tak słabe, że trudno przy nich cokolwiec zobaczyć, zmienialem zarówki na Osram, dające o 30% wiecej światła, ale różnicy nie ma. Zastanawiam się nad zmianą żarówek z 55W na 100W, tylko nie wiem na ile ma to sens, i czy klosze są do tego przystosowane. Co wy na to??

 

A przy okazji to jesczze jeden mankament: po zrobieniu kilkudziesięciu km prawe przednie kolo zaczyna piszczeć, nie nonstop, ale bardzo często, pisk wzmacnia się przy nawet delikatnym ruchu kierownicy w lewą strone. Podczas hamowania - cisza. Klocki mają mniej niż 10000km. Miał ktos taki przypadek??

Pozdrawiam

Opublikowano
mam e34 518 z 93 roku i wymieniłem żarówki na Osram 55W +4000 - są super, śliczne białe światło. Nie zakładaj 100W bo się pożegnasz z lampami.
Opublikowano
Poszperałem trochę w archiwum forum i znalazłem kilka osób które rozwiązały ten problem poprzez wyczyszczenie elementów refrektora. Jutro od rana idę tym tropem :)
Opublikowano
Hehe taaa, jak nie bedzie innego rozwiązania to trzeba bedzie zakupic, ale puki co sprobuje czegos tańszego -> czyszczenie:)
Opublikowano
Albo Philips BlueVision - też wypróbowane przez forumowiczów.

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

WItam ponownie

 

Myslalem ze zdam juz dzis relacje z tego jak swieca wyczyszczone lampy, ale nic z tego :? . Nie moge wyjac reflektorow, a nie chce czegos polamac. MOze ktos juz to robil i da mi kilka wskazówek :?:

Dzieki

Opublikowano
tylko po co od razu nowe lampy kupować?

Poniewaz:

1. Element odblyskowy ulega nie tylko przybrudzeniu, ale i wypaleniu oraz z wiekiem matowieje. Czyszczenie rozwiazuje zatem problem polowicznie.

2. Slabe swiatla to rowniez wynik zmatowionego szkla zewnetrznego oraz licznych mini-uszczerbkow spowodowanych kamyczkami itp. a kazdy taki uszczerbek powoduje inne ukierunkowanie wiazki swiatla.

3. Po przeanalizowaniu wszystkich kosztow (co zrobilem kilkakrotnie i dosc dokladnie): renowacja odblysnikow, wymiana soczewki, szlifowanie szkla zewnetrznego oswiadczam, ze :!: TANIEJ :!: jest kupic nowe lampy.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
hmmm, wybacz, ale nie zgodze się, przynajmniej jeśli chodzi o mój przypadek wystarczyła sama wymiana żarówek, same lampy nie są najnowsze, ale to w zupełności wystarczyło. Ale jak pisałem, to jest mój przypadek, a jak to u kinusa będzie działało o nie wiem.
Opublikowano

ja po lekturze na forum kupilem philips bluevision! wyczyscilem klosze i doblaski i roznica jest kolosalna! kiedy zrobilem tak z lewa strona to mialem wrazenie ze tylko lewa swieci! Auto mam 12letnie i chyba odblaski tak strasznie sie nie wypalily!

Straszna roznice widac miedzy wyczyszczonymi blyszczacymi mijania a nie wyczyszczonymi dlugimi! Nie mam wyboru i musze wyczyscic dlugie:(

 

Jesli chodzi o rozebranie to od tylu masz 3 srobki (jedna ze slabym dojsciem) odkrecasz i wyciagasz wnetrze! klosz myjesz od srodka bez demontarzu (ja tak zrobilem)

Opublikowano
ja u siebie na brak światła nie nażekam uważam że BMW ma dużo lepsze światła niz Audi 100 mojego brata, lampy mam oryginalne z 91r a wyglądają jak nowe, poza tym powiedzcie mi jak sie może lampa zakurzyć w środku przecież ona jest niemal hermetycznie zamknięta, szkło od czoła uszczelnione, żarówka na sylikonową uszczelke i cała kostka pod gumowym kondonikiem

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

witam

 

Przerabiałem to ostatnio.Nie wymieniaj lamp.Na razie spróbuj je oczyścić.Dostęp jest ciężki ale jak masz odrobine zdolności manualnych to dasz rade :D.Rozepnij przednią listwe ozdobną i kratke grilla.Nie musisz ich demontować do końca ale muszą być lużne.Potem kierunkowskaz, 3 śruby trzymające lampe i powinna wyjść od strony komory silnika.Potem odkręcasz soczewke od lampy i patrzysz na stan.Najczęściej jest tylko nalot który polerujesz np.B drobną pastą ścierną do szkła.Zwróć uwage na stan odbłyśnika.Jak jest czarny nalot a nie są wypalone w całości spróbuj z tą samą pastą ścierną.Jak sie nie uda to niestety :( nowe lampy.U mnie się udało :D .NIE UŻYWAJ BENZYNY EKSTRAKCYJNEJ(potrafi rozpuścić odbłyśnik choć to nie jest reguła).NIE UŻYWAJ ŻARÓWEK 100 w.Bardzo szybko niszczą lampy z soczewkami.Poprawa jest widoczna ale bardzo krótkotrwała :( .Wypalisz odbłyśnik i lampa do wywalenia :evil: .Kup porządne żarówy np.OSRAMY takie jak poleca Marco bądz PHILIPSY z nowej serii.Moim zdaniem raczej nie zakładaj żarówek z niebieską poświatą.Ładnie wygląda jak jest sucho.Jazda w deszczu albo w śniegu to moim zdaniem tragedia :( .Po tych zabiegach powinno sie polepszyć ale nigdy nie będą to nowe lampy :evil:

 

P.S. Dobra rada dla użytkowników nowych żarówek(PHILIPS,OSRAM.....tych o podwyższonej mocy światła).W odróżnieniu od zwykłych żarówek gaz świecący w tych halogenkach potrzebuje dużo więcej czasu na wychłodzenie).Nie gaście świateł na chwilke (np.Odwożąc panne .....no chyba że sie dłużej zejdzie :D :D :D ).Wydatnie podniesie to czas świecenia tych żarówek.

 

P.S.II.Całkowity koszt tej operacji w moim przypadku wyniósł:

 

1.dwie urwane spinki:) - 9 zł w a.s.o

2.flacha dla zaprzyjażnionego mechanika:) - 40 zł

3.porządny śrubokręt(który musiałem kupić aby się dobrać do śrub :D ) - 18 zł

4.pasta polerska - 27 zł

5.1,5 mojej tzw."roboczogodziny" - bezcenne :D :D :D

6.żarówki OSRAM 122 zł :( (kupowałem chyba w drogim sklepie :evil: )

 

razem 220 zł i moim zdaniem to porządnie wydane pieniądze :D

 

Pozdrawiam

Opublikowano
jak dałeś za 4 żarówki 122zł to norma, ja za dwie 64 zapłaciłem. Aż się zdziwiłem jak je założyłem bo już chciałem te lampy IN PRO kupować (które notabene są super hiper i w ogóle mniodzio). Naprawdę nowe żaróweczki są świetne. Długie mam jeszcze dobre, ale jak się skończą to na pewno wstawie sobie tego typu żarówki.
Opublikowano
jak nowe, poza tym powiedzcie mi jak sie może lampa zakurzyć w środku przecież ona jest niemal hermetycznie zamknięta, szkło od czoła uszczelnione, żarówka na sylikonową uszczelke i cała kostka pod gumowym kondonikiem

 

nie wiem jak ale chusteczka ktorej uzylem byla prawie czarna:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.