Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Gość chce 800 zł za przerdzewiały i dziurawy wydech (tłumik bez rury wydechowej). Mam nadzieję, że dobrze dojrzałem i nie piszę głupot :worried:
Opublikowano
Gość chce 800 zł za przerdzewiały i dziurawy wydech (tłumik bez rury wydechowej). Mam nadzieję, że dobrze dojrzałem i nie piszę głupot :worried:

 

niestety ten pajac chce 900zl za kilka kilogramow zlomu!

 

takich rzeczy nie kupuje sie uzywanych lecz nowe

"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano

a może z tym hamulcem to koleś wymyslił bo tłumik końcowy w 328 ma sterowaną podciśnieniem klapke na jednej rurce wydechowej :)

fachowo to nie wiem jak to ugryźć i o co biega :?:

Opublikowano
Hamulec gorksi ystepuje w samochodach siezarowych a dziala na zasadzie spreasana spalin w kolektorze wydechowym prze to silnik zmniejsza obroty i tym samym hamuje cale auto.Czyli krotko mowiac wspomagacz hamowania silnikem. Pierwszeslysze ze takie cos w osobowkach wystepuje.
Opublikowano
a może z tym hamulcem to koleś wymyslił bo tłumik końcowy w 328 ma sterowaną podciśnieniem klapke na jednej rurce wydechowej :)

fachowo to nie wiem jak to ugryźć i o co biega :?:

Pewnie o to chodzi, nawet na foeum ktos to ladnie opisywal, ale tez nie pamietam jak znaleźć..
Opublikowano

zaleznie od obrotow ( a wlasciwie ilosci spalin) leci z jednej, przy niskich, a z obu przy wysokich

steruje tym zawor, tlumik koncowy 328 jest dwudrozny

ale watpie ze dziala to na zasadzie opisanej przez .:chudego:.

Opublikowano
Ja myślę, że gość szuka naiwnego. Wystawił kawał złomu, wywindował cene i pomyślał, że ktoś mu to kupi. No bo w tej cenie przecież musi być dobre :duh: <--- To była ironia :twisted2: A opis tłumików odpowiednio przygotował do zasady działania hamulca górskiego (opisanego przez .:chudego:.) :mad2:
Opublikowano

Górski hamulec działa na zasadzie klapy w układzie wydechowym. zamyka sie go i silnik dusi sie spalinami, zwiększają sie opory w silniku i auto hamuje tylko osia napędzana. stosuje się to w ciężarówkach. przy prędkości ok 90km/h i 12-litrowym silniku diesla w scanii przy zjeździe z góry daje ogromny hałas :( musi być sterowany pneumatycznie lub elektronicznie. Jeżeli załączylibyście go mechanicznie to w końcu można zadusić silnik :( w cieżarówkach czasami ratuje to życie jadąc z góry, ale w BMW darowałbym sobie. niedługo może ktoś będzie chciał montować retarder w BMW :duh:

dla zainteresowanych mogę to też opisać :D

Opublikowano

Wiem, że to był żart :cool2:

Nie dzięki, pozostanę w słodkiej niewiedzy :wink: A tak na poważnie, to mam Internet, także sobie sprawdzę. Nie róbmy OT.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.