Skocz do zawartości

Sekwencja , a branie oleju i znikanie płynu chłodzącego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym to zamknąć w jednym wątku, a mianowicie:

Auto mam z instalacją gazową BRC24 Sekwencja i :

 

1) Auto bierze olej. Nie są to jakieś ogromne ilości , ale zdarzy się raz na ok.8000km, że muszę dolać troszkę

 

2) Ucieka mi płyn z chłodnicy - podobno to norma , kwestia łącznika przy parowniku czy jakoś tak , ciężkie do wyeliminowania

 

Czy tak powinno być ? Czy lepiej uznać gazownika za nienormalnego i podjechać gdzieś indziej na konkretną diagnozę i wyeliminowanie usterki ?

 

Model : E46 318i 1998r. 118KM

Opublikowano
Ja mam sekwencję i jakoś nie stwierdziłem u siebie opisanych przez ciebie objawów i z tąd wnioskuję iz to nie przez instalkę.
Opublikowano

2) Ucieka mi płyn z chłodnicy - podobno to norma , kwestia łącznika przy parowniku czy jakoś tak , ciężkie do wyeliminowania

 

To Ci spec :lol: :lol: . No tak te modele juz tak maja ze plyn z nich ucieka :lol: . Oj radzilbym zmienic fachowca :wink: (choc sam nigdy auta z LPG nie mialem) .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

1) Zależy ile dla ciebie to troszkę. :mrgreen:

 

2) Zmień fachowca :mrgreen: Łącznik też może być do podmiany, popatrz którędy to ucieka i postaraj się czymś "załatać".

Opublikowano
a moze masz poprostu jakoś opaske luźną, gazownicy za słabo skręcili a jak sie tworzy ciśnienie to i wywala płyn.

 

Najłatwiejsze rozwiązania bywają najskuteczniejsze :mrgreen: :cool2:

Opublikowano
Jak masz gwarancje jeszcze to molestuj ich, aż zrobią jak trzeba. Jesli nie masz, to zmien gazownika, a temu obecnemu każ sie popukać w czoło. "Musi leciec - tak ma być" :duh: Specjalista po zbóju fest...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W temacie oleju, to jeszcze do tego zależy, jak jeździsz... Jeżeli dajesz w palnik, to się nie dziw i dolewaj (to nie żaden problem, auto zużywa olej). Krótko, jeżeli silnik jest suchy, to dolewaj (bo ilości przypuszam masz niewielkie, do 1l między wymianami) i nie marudź :) Normy wcinania oleju przez silniki są dość wysokie, ciężko im nawet dorównać...

 

Odnośnie płynu... jeżeli również układ masz suchy, a jedynie daje z komponentów zamontowanych przez gazownika - sytuacja jasna. Jak pisali koledzy - dymaj do tego gazownika i "NIE MÓW DZIEŃ DOBRY" :)

BMW ma dość wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia (2atm w M50, 1,4atm w M20), wyższe niż w innych autach, więc gazownikom się nie chce tego zrobić tak, jak ma być...

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.