Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam...jak w temacie mam z tym problem...posiadam e-32 z 3 litrowym zagazowanym silnikiem z 1990r...opisze co sie dzieje....wsiadam rano odpalam autko temperatur sie normuje ogrzewanie dziala i wszystko jest ok...ale jak ja cos najdzie to ogrzewanie przestaje dzialac i grzeje sie woda az komputer pokazuje ze trzeba zatrzymac auto...myslalem ze to tzw.VISCO wiec wymienilem na nowe i wywalilem termostat....i dalej to samo...mechanik powiedzial ze to uszczelka lub glowica a inny znow mowi ze jak by to byla uszczelka lub glowica to grzala by sie caly czas i bylo by coraz gorzej...a ona ma tylko takie zaskoki...raz jest dobrze a raz nie...tworzy tez sie cisnienie w ukladzie chlodzenia...ja juz jestem glupi i nie ogarniam...wiec prosze was o pomoc...czy moze jest jakis zawor ktory sie blokuje czy moze to cos elektryka ma do tego...prosze o pomoc i z gory dziekuje

pozdrawiam emil

Opublikowano
a nie ubywa czasem płynu? może jest poprostu nieszczelny układ i się zapowietrza !!!! ja mam z tym problem ale u mnie cieknie nagrzenica ale nie mam kiedy się za to zabrać , najpierw muszę kupić drugie autko a potem będę grzebał , narazie zbieram części , a trochę się ich już nazbierało.....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Sprawdź drożność przewodu odpływowego ( przelewowego ) z chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego ( taki cienki przewód z lewej strony ) . Jego zapchanie daje takie efekty .
BMW... and nothing else matters
Opublikowano
plynu nie ubywa...ale moze byc ze to nie drozny przewod...jutro to sprawdze...bo to tak wyglada ze jak sie nagrzewa juz do max to nagle cos odpusci i wszystko sie normuje...dlatego myslalem ze to termostat badz jakis inny zawor o ktorym nie wiem..wielkie dzieki za rady...jutro nabazgram wam czy to bylo to...pozdrawiam emil
Opublikowano
kolega 73-PIOTR dobrze radzi ja też stawiam na przewód odpływowy. U mnie całkowicie zamulił się wlot w zbiorniczku i wszystko stało.
Opublikowano

Jeśli nie ubywa Ci płynu, to niedrożny układ. Są takie dodatki do czyszczenia układu chłodzenia. Jeżeli ubywa płyn, to już czytałeś powyżej co Cię czeka.

Kiedyś w E30 wywalało mi płyn po założeniu dobrego termostatu. Wymieniłem uszczelkę, a okazało się, że zawór upustowy na korku był zacięty jakimś paprochem.

Inna sprawa, że po wyjęciu termostatu w układzie nie było ciśnienia i wody nie wywalało (u Ciebie nadal się gotuje).

 

pozdr

powodzenia

Mariusz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.