Skocz do zawartości

320d Stukanie przy gwałtownym hamowaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pierwszy śnieg, i jak na złość pierwsze małe bum :-( Najnormalniej w świecie wywaliłem w krawężnik!!! Troszeczkę za szybko jechałem a na drodze sam lód i prawym, zamiast skręcić to pojechałem prosto kołem w krawol. Felga pogięta ale to pikuś, zmieniłem na inną na razie.

Stuka mi strasznie przy gwałtownym naciśnięciu hamulca, nawet lekko czuć to pod nogami pasażera w podłodze. Ale stuk dosyć poważny. Oprócz tego jakieś dziwne zrzędzenie przy 60km/h.

Jeszcze sie na razie nie zabrałem za to ale ja obstawiam sobie wahacz, i lepiej żeby nic więcej. A i jescze jedno, sciaga mi teraz autko lekko na prawo, przy normalnej jeździe i troszkę przy hamowaniu.

Pytanie do was, mieliście kiedyś podobne zdarzenie, co wam poszło , co obstawiacie ?

Pozdrawiam

Opublikowano
..moze tuleje wahacza,

trudno powiedzieć, kanał i trza patrzeć co tam się poluźniło :)

Jak zmieniałem felge na inna to powiem że tak troszke sie przygladałem wahaczowi i nie wygladał, na skrzywiony. A co do tulei to moze byc racja. Modle sie tylko żeby to nie poszło dalej do maglownicy,. A co do ściagania, to przestawiło sie coś na drążkach ? Dlaczego ściaga przy hamowaniu i jeździe na wprost. ?

Opublikowano

To stukanie przy hamowaniu to na bank tuleja tylna wachacza przedniego. U mnie było tak samo stukanie przy hamowaniu takim pulsacyjnym mocno. Wtedy stukało.

 

Sprawdź na kanale, podjedź do warszatu albo do mechanika jakiegoś niech sprawdzi.

 

A z resztą jak przywaliłeś w krawężnik to pewnie się coś pokrzywiło, nie ma co się zastanawiać tylko do warszatu jakiegoś podjechać.

Opublikowano
To stukanie przy hamowaniu to na bank tuleja tylna wachacza przedniego. U mnie było tak samo stukanie przy hamowaniu takim pulsacyjnym mocno. Wtedy stukało.

 

Sprawdź na kanale, podjedź do warszatu albo do mechanika jakiegoś niech sprawdzi.

 

A z resztą jak przywaliłeś w krawężnik to pewnie się coś pokrzywiło, nie ma co się zastanawiać tylko do warszatu jakiegoś podjechać.

 

Dokładnie tak, przy pulsacyjnym hamowaniu sie tak dzieje, wali strasznie. Jutro jadę sprawdzić.

Pozdrowienia

  • 2 miesiące temu...
  • 4 lata później...
Opublikowano

witam koledzy. odkopałem taki temat poniewaz mam pytanko, wymieniałem dzis koncowke drazka,wszedłem pod auto razem z mechaniorem i sprawdzał łyżką reszte zawiechy, trafiło na tylną tuleje wachacza przedniego i jak łychą ruszał tą tuleją to koło sie ruszało przod-tył a ona gada ze to ma tak byc bo ta tuleja jak sie patrzy na nia z przodu to ma po bokach takie przerwy miedzy guma a metalem,i kazal mi zalozyc jakies sportowe ktore tego nie maja,ale zastanawia mnie fakt ze na jakis nierownosciach kierownice musze mocniej trzymac bo chodzi kiera lew-prawa. wiec jak to jest?wczesniej myslalem ze moze to wina szerszych opon i w kolein y nie pasuja..ale kolega tez nie dawno sie na to skarzyl..wiec mowie moze tak ma byc. prosze o podpowiedzi pozdro :wink:

 

kurcze nie w tym dziale to napisalem a nie umiem przeniesc moje bmw to e36

Opublikowano

Zapewne Masz na myśli podporę przedniego wahacza, w której jest faktycznie tuleja (odpowiadam na przykładzie e46) to ten element jako nowy jest sztywny i uniemożliwia wszelakie ruchy.

 

Po wymianie podpór lub samym tulei kontrola zbieżności wymagana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.