Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
hej ludzie.mam problemik a mianowicie odkrecilem cewke bo chcialem sprawdzic czy swiece sa w do wymiany i okazalo si ze nie mam klucza do odkrecenia swiec . gdy sciagnelem cewke wszedzie bylo duzo oleju a swiece byly nim po prostu zalane, a z nikad on nie cieknie.2 problem to to ze mam chyba za malo mocy bo na 218 ps to cieniutko idzie.przy 100km gdy wcisne gaz do konca bez kickdowna nie przspiesza a czasem nawet jakby chamuje raz pcha raz ciagnie.do 100 km rozpedza sie w okolo 15-16s.mam 730 V8 automat 96r.bez gazu po wymianie oleju,filtrow i uszczelniaczy w skrzyni i w silniku.prosze poradzcie co mam robic i co moze oznaczac ten olej na swiecach.pozdrawiam! :modlitwa:
moderatorzy dajcie wklejic fotke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opublikowano
Sprawdzałeś uszczelki pod deklami zaworów? Ja miałem identyczny objaw ( olej w gniazdach świec ). Winowajcą okazała się właśnie uszczelka pod deklem zaworowów. Po wymienie ani grama oleju.
Opublikowano
dzieki smutny740 a orientujesz sie ile kosztuje taka uszczelka razem z wymiana
moderatorzy dajcie wklejic fotke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opublikowano (edytowane)

na 90% uszczelki pokrywy zaworów.. u mnei było to samo... auto sługo stało w niemczech... i neistety guma tak stwardniała ze zaczeło wywalac olej...

do wymiany masz te uszczelki...

po dwie na jedną stronę + uszczelki srubek ... ... jesli się nie myle .. ale to jzu musisz policzyc...

sprawa dość prosta... trudna z pocżatku... tak sie wydaje...

jednak przy pracy nie jest już taka trudna...

pokrywe od strony kierowcy sciągniesz bez wiekszego problemu...

pokrywe z drugiej strony ja wypinałem wtryski i sciągałem listwe...

może nie jest to konieczne... ( ale zawsze jak coś robie, to robie sobie meijsce żeby był dobry dostęp i nic nie trzbeabyło robić na wcisk itp ) ...

jakbyś miał jakieś pytania to pytaj... mam jeszcze chyab nwet jakeis foty bo mialem to umieścic w zób to sam..

 

koszt 116zł strona

 

czyli 232 ( 4 uszczelki ) + 14 uszczelek do śrubek 65zł Oryginały w BMw

 

 

 

 

żeby nie pisac nowego posta...

z wzgledu na to że masz swiece zalane... to tak może byc...

 

u mnie nie była mulasta... ale przy zapalniu czasem nie chciała na wszystkei gary i nie wiedziałem o co .. a po uszczelkach nowych, oczyszczeniu wszystko jak reka odjał...

 

u mnie było troche oleju... jesli go masz sporo... moze to miec duzy wpływ na prace silnika

Edytowane przez Rafal_W_wa
http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
jeszcze tylko pytanie czy jak mi nie pali jeden lub dwa gary to jest mulasta.i czy kreci obroty do konca tzn. do 6.5 tys.pozdro z wrocka!!!!!!
moderatorzy dajcie wklejic fotke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opublikowano
najgorsze jest to ze jest slaba , wyje jak zarzynana swinia jak ja wkrecam a nie ma kopa takiego jak powinna miec.skrzynia napewno jest ok bo mam bdb kolesia i znam go od podstawowki ktory siedzi w tym od lat sprawdzil mi ja i wymienil to co powinien i na 100% by mnie nie oszukal.co o tym myslicie?
moderatorzy dajcie wklejic fotke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opublikowano
najgorsze jest to ze jest slaba , wyje jak zarzynana swinia jak ja wkrecam a nie ma kopa takiego jak powinna miec.skrzynia napewno jest ok bo mam bdb kolesia i znam go od podstawowki ktory siedzi w tym od lat sprawdzil mi ja i wymienil to co powinien i na 100% by mnie nie oszukal.co o tym myslicie?

 

zrób jedno ... bo i tak powinieneś to zrobić...

jedno wyeliminujesz zajmiesz sie dalej.

To jakiś swiezy nabytek? masz jakeis foty... ? dużo Cie kosztowała?

Ja teraz sprzedaje swoją 7... i jestem ciekawe ile sa ludzie wstanie zapłacic... ( najgorsze ze wiem ze w życiu nie odzyskam kasy - łacznie powyżej 30 tys zł ... w samochodzie z 95 r.)

 

 

daj mi mail na PW to dam Ci jakies foty w wolnej chwili... moze coś Ci pomogą

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
sory sie zapedzilem rozumiem ze zalanie swiec moze byc przyczyna mulenia i slabego kopa?dzieki jeszcze raz za szybka reakcje.BMW RULES!!!!! :doh:
moderatorzy dajcie wklejic fotke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opublikowano
a wiec tak kupilem ja miesiac temu za 18000 od kolesia ktory mial razem 9 aut w tym 4 cadilaki.tym autem jezdzila jego zona i bylo troszke zaniedbane wizualnie jak i mechanicznie(koszt wszystkich napraw to okolo 1000 pln)reszta to kosmetyka.to autko stalo jakies trzy miechy w bez ruchu wiec to i tak nie jest duzy wydatek na to autko.duzo zbilem bo az jakies 3000pln bo facet nie mial gdzie bmki trzymac i stala na podworku.mam navi+tv i reszte wyposarzenia oprocz skory.jestem bardzo zadowolony,mam juz dwie bmki 3 i 7.wczesniej mialem A6 tdi 140 ps kompletna porazka.moim zdaniem jak bedziesz sprzedawal swoja to najmniej za 25000pln.pozdro
moderatorzy dajcie wklejic fotke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opublikowano

no .. tylko że u nas w polsce malo liczy sie stan.. a wlasnie cena... jak wystawie 25 000zl ... to nawet nie przyjedzie obejrzec... bo 95 rok pełno jest od 18 do 20 000zł...

 

 

to jak twoja stała 3 miechy... te uszczelki stwardnialy i puszcza... po trochu..

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano

rafał nie opłaca sie sprzedawać auta, ja swoją wystawiłem za 22 tys a mam naprawde w bdb stanie i nawet gaz sekwencje (nie wiem czy to atut czy nie, dla jednych napewno tak ) i zadzwoniły 3 osoby i pierwsze pytanie ile spuszcze

 

niestety duzo szybciej pójdzie złom za 16 tys do którego trzeba 5 tys włożyć na dzien dobry

 

cóż takie czasy

........srebrne beem wjeżdża na teren........
Opublikowano

witka ponownie!i [BAD] zbita.usunelem olej ze swiec,przeczyscilem wszystkie swiece(nie byly mokre ani ciemne),przeczyscilem silniczek krokowy,zresetowalem kompa poprzez odlaczenie akumulatora i dalej nim trzesie.ma za malo mocy to fakt bo koles jezdzil 2.8l i moja 3.0 i mowil ze moja bunia cienko idzie.sam jak jade i wcisne mu maxa bez kickdowna to ciagnie do 110-120 i raz ciagnie a potem jakby ktos lekko hamowal a pedal do konca.co to moze byc?czy cewki sa walniete i jak je sprawdzic,bo wydaje mi sie ze jakby nie chodzila na wszystkie gary.pomocy! :modlitwa:

acha i jeszcze jak wcisne kickdowna na dwojce bardzo dlugo wkreca sie do nastepnego biegu i dlatego wydaje mi sie ze nie laczy na wszystkie gary.pozdro!

moderatorzy dajcie wklejic fotke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opublikowano
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia sprężania, to ci pokaże, czy masz sprawną mechanikę, dopiero później szukaj dalej, ze starości mogła też pójść uszczelka pod głowicą, a olej na świecach, być może, tylko odwraca Twoją uwagę od meritum sprawy.
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

A podpowiedzcie panowie, czy jak będę wymieniał sobie uszczeleczkę pod pokrywa zaworów, to czy mam ją czymś posmarować dodatkowo, czy tylko umyć benzyną ekstrakcyjną i składać na sucho?

 

Pytam, bo we wcześniejszej olej dalej zaczął się pojawiać na świecach gdzieś 30-40 tyś km po zmianie uszczelki składanej na sucho.

 

pozdrawiam

kordek4

126p>Polonez 1,5>Seicento 900>Polonez 1,4 103kM>Nissan 100NX 150kM>Peugeot 406>Peugeot 406>Opel Vectra 2,2DTI>BMW520i 24V>BMW 525i 24V Touring i VW POLO 1.0 sport GT :) '92>A-klasa 140KM>E61 530d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.