Skocz do zawartości

BMW INTERFEJS SOFT - CKM-EDIABAS-GT1-DIS-SSS i INNE


rOBSOnX

Rekomendowane odpowiedzi

czy możesz wgrywać softy do sterowników (np. silnika), robić diagnostykę komunikacji między modułami itp. :)

 

GT1 (nawet ten oryginalny) nie programuje sterowników, do tego jest inne urządzenie...

 

:duh: :duh: :duh:

GT1 - tak to wygląda:

http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img1207/dme_14_1522408.png
http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img1207/dme_07_1147b9f.png

EDIABAS/INPA to jest tak:

http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1207/ok1_197f61c.jpg
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1207/ok_16317f7.jpg

Proszę jeszcze raz - jak nie jesteście pewni to nie piszcie !!!

:mad2: :mad2: :mad2:

 

 

 

jestem pelen podziwu i uznania dla Twojej "pracy dyplomowej"....

 

1) programowałeś albo kodowałeś kiedys GT1?

jeżeli tak zauważ jaka była wersja softu w GT1

 

2) GT1 moze służyć powiedzmy jako panel sterujący do programowania

i kodowania za pomocą innego urządzenia.... czyli prosto mówiąc

polecenia wydajesz z GT1, ale de facto GT1 tego nie robi, tylko SSS,

 

3) Wcale nie kwestionowałem tego że Inpą (a dokładnie WINKfp) nie da

sie programowac, tylko co z tego..... BMW co pare miesiecy pisze

nowy soft do sterowników, bedziesz miał ich aktualizacje? Bo ja bym

nie ryzykował programowania np. swiezo zamontowanego sterownika

softem sprzed 2lat kiedy auto ma soft aktualny.... moga być

zaje....ste jaja

 

4) pisałes ze OPS (czy OPPS, nie ma znaczenia w sumie) jest głowicą

bezprzewodową, czyli smiga po radiu... Z tego co ja wiem to niestety

nie jest, te dwie głowice łączą sie tylko po kablu... A po radiu lata

głowica DK20

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak wam idzie "praca domowa" ???

...jak to zwykle bywalo z praca domowa, albo sie nie odrabia albo sie przepisuje od kogos :mrgreen:

 

DIS'a zinstalowalem, ale w porownaniu z tym co trzeba zrobic pozniej to sama instalacja to byl pikus :duh:

 

Teraz troche sie pogubilem, nie bardzo wiem jak zmienic plik ediabas.ini w katalogu dis zeby skonfigurowac glowice. Prawde mowiac to nie bardzo wiem jak do tego pliku dojsc, raz mi sie udalo ale nie znalem comend vi, a :mad2:teraz jak probuje to nic mi sie nie udaje (comendy pod unixem wydaja sie nie dzialac np. cd.., no i cos sie pomieszalo bo teraz mam prompt $ a wczesniej mialem #, ah ten unix :mad2: )Druga sprawa to nie wiem ktory

plik mam jeszcze zmienic i uzywac czy ten z passthru czy moze ten po

zainstalowaniu inpy/ediabasa. Zainstalowalem jakas niemiecka wersje ale pokś co to nie bardzo kumam o co chodzi.

Kabel bede mial dopiero po swietach, moze chociaz inpe uda mi sie na nim odpalic...

 

A jak idzie u ciebie? Pamietam ze skonfigurowales glowice ale czy laczysz sie bez problemu z samochodem i czy udalo sie zrobic jakies testy diagnozy/codowania?

pzdr

:hand:

 

:mrgreen:

No widzę że chociaż 1 osoba coś próbuje robić (a może inni już zrobili i nic nie piszą), nie bądźcie tacy napiszcie jak wam idzie.

 

vi commands

General Startup
To use vi: vi filename
To exit vi and save changes: ZZ   or  :wq
To exit vi without saving changes: :q!
To enter vi command mode: [esc]


Counts
       A number preceding any vi command tells vi to repeat
that command that many times.



Cursor Movement

h       move left (backspace)

j       move down

k       move up

l       move right (spacebar)

[return]   move to the beginning of the next line

$       last column on the current line

0       move cursor to the first column on the 
	current line

^       move cursor to first nonblank column on the
	current line

w       move to the beginning of the next word or 
	punctuation mark

W       move past the next space

b       move to the beginning of the previous word 
	or punctuation mark

B       move to the beginning of the previous word,
	ignores punctuation

       e       end of next word or punctuation mark

       E       end of next word, ignoring punctuation

       H       move cursor to the top of the screen 

       M       move cursor to the middle of the screen

       L       move cursor to the bottom of the screen 



Screen Movement

      G        move to the last line in the file

      xG       move to line x

      z+       move current line to top of screen

      z        move current line to the middle of screen

      z-       move current line to the bottom of screen

      ^F       move forward one screen

      ^B       move backward one line

      ^D       move forward one half screen

      ^U       move backward one half screen

      ^R       redraw screen 
	( does not work with VT100 type terminals )

      ^L       redraw screen 
	( does not work with Televideo terminals )



Inserting

      r        replace character under cursor with next 
	character typed

      R        keep replacing character until [esc] is hit

      i        insert before cursor

      a        append after cursor

      A        append at end of line

      O        open line above cursor and enter append mode



Deleting

x       delete character under cursor

dd      delete line under cursor

       dw      delete word under cursor

       db      delete word before cursor



Copying Code

       yy      (yank)'copies' line which may then be put by
	the p(put) command. Precede with a count for
	multiple lines.



Put Command
       brings back previous deletion or yank of lines,
words, or characters

       P       bring back before cursor

       p       bring back after cursor


Find Commands

?       finds a word going backwards

/       finds a word going forwards

       f       finds a character on the line under the
	cursor going forward

       F       finds a character on the line under the
	cursor going backwards

       t       find a character on the current line going
	forward and stop one character before it

T       find a character on the current line going
	backward and stop one character before it

;	repeat last f, F, t, T



Miscellaneous Commands

.	repeat last command

u	undoes last command issued

U	undoes all commands on one line

xp	deletes first character and inserts after
	second (swap)

J	join current line with the next line

^G	display current line number

%	if at one parenthesis, will jump to its mate

mx	mark current line with character x

'x	find line marked with character x

NOTE: Marks are internal and not written to the file.



Line Editor Mode
Any commands form the line editor ex can be issued 
upon entering line mode.

To enter: type ':'

To exit: press[return] or [esc]



ex Commands
For a complete list consult the 
UNIX Programmer's Manual



READING FILES
copies (reads) filename after cursor in file 
currently editing

:r filename



WRITE FILE

:w 	saves the current file without quitting



MOVING

:#	move to line #

:$	move to last line of file



SHELL ESCAPE
executes 'cmd' as a shell command.

:!'cmd'

napisz cd .. będzie oki

jak masz prompt $ - to nie jesteś zalogowany jako "root" i nie masz dostępu do zmiany "parametrów" w UNIX'ie

 

EDIABAS.INI

Jak masz "kabel" passthru to używaj tych ustawień z passthru

Jak masz "kabel" do INPY to to używaj tego z INPY

 

Właśnie z tym połączeniem do samochodu jest problem od miesiąca (myślę coś mam z siecią w "notbuku" (muszę przeinstalować ???)

Piszą że jak INPA śmiga to DIS musi śmigać

A u mnie INPA śmiga a DIS nie śmiga chociaż używa tego samego.

Dziwna sprawa - niby wszystko świeci a coś jest nie tak.

NET-0018: UNKNOWN PROTOCOL lub HOST ERROR

Gościom z forum ECU to "hula" super przy takich ustawieniach u mnie ni h..a

:cry2: Godziny, dni, tygodnie - i jestem prawie w tym samym miejscu (no może troszkę mądrzejszy) :cry2:

 

:mad2: Myślę że jestem spokojny ale to już mnie "letko" wk...ia !!! :mad2:

Chciałbym tego DIS'a skończyć i zacząć SSS'a po zakupieniu większego dysku (SSS=80 Gb)

 

P.S.

Nie piszę więcej idę "grzebać" w UNIX'ie

Napiszcie jak coś wykombinujecie !!!

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:?:

Cicho, cicho sza - CISZA :?:

:?:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
:?:

Cicho, cicho sza - CISZA :?:

:?:

 

Czyli podsumowujac dotychczasowe osiagniecia, wiemy ze majac

 

IBM'a T22 (podobno ma hardware ten sam co GT1)

Interfejs INPA

Odpowiedni Software (dis)

 

Mozna odpalic GT1 w pełni funkcjonalny ? Co z miltiplexerem (tym zoltym) ?

Xdrive

Koder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

I stało się k...a !!!

 

Wystartowało - męka trwała baaaardzo długo ale warto było : przetestowałem 5 - E39 2001 3.0 dA (program rozpoznał 2000_09)

Zestaw:

 

DELL 630 (COM)

2 Gb RAM

2 x 2.2 GHz

VISTA

VMware

Interfejs OBD II - COM

 

To testowałem:

 

Auto identyfikacja - OK !

Testowanie modułów (wszystkich) - OK !

Czytanie i kasowanie błędów - OK !

Programowanie CAR MEMORY - OK !

Programowanie KEY MEMORY - woła o płytę ale nie wiem jaką (ale się dowiem, a może ktoś podpowie) !

 

Innych rzeczy nie testowałem - muszę poznać program (co robi)

 

A wszystko na interfejsie OBD II do EDIABAS INPA !!!

Chodzi bardzo szybko - wszystkie moduły rozpoznaje (testuje) w około 10-13 minut (ale i tak dużo wolniej niż INPA)

 

Innych modeli nie testowałem bo nie miałem dostępu do innych Bemek- do starszych powinno być ADS (tak myślę) ale to można zmienić w ustawieniach programu (EDIABAS)

 

Czy jeszcze ktoś to uruchomił - mam parę pytań ???

Napiszcie jak wam idzie - ale na forum a nie na priv - niech inni też się coś dowiedzą przecież też mają Bemki i są NASZYMI kolegami !!!

 

Niech będzie OPEN BMW a nie CLOSE BMW - myślę że to jest OK !!!

 

 

P.S.

 

RADOŚĆ NADAL TRWA !!!

 

POZDRAWIAM

:cool2: :cool2: :cool2:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziala, dziala :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Na razie tylko diagnosis (zainstalowana wersja v39) bez coding, car/key memory. Troche mialem malo czasu zeby sie pobawic z ustwieniami ale mam nadzieje ze uda sie i to odpalic. Po zainstalowaniu v44 powinno wszystko dzialac jak nalezy...

 

Troche zdrowia i nerwow mnie to kosztowalo... ale warto bylo :roll2: :roll2: :roll2:

 

http://img508.imageshack.us/img508/6564/gt1fx1.th.jpg

 

Zestaw: laptop HP (2.16GHz, 1G RAM), przejsciowka USB/RS232 (lub zwykla karta PCMCIA), XP Pro, VMware, interface OBD (inpa/ediabas).

 

rOBSOnX dzieki za motywacje i wskazowki :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, napiszcie prosze jak zainstalowac ten program bo to co tam widze to jakaś męka, jest do tego jakis manual ? Jest jakas szansa ze pojdzie toto na zwyklym fejsie OBD2 od carsofta 6.1 (nie od 6.5 z kluczem) ?

Xdrive

Koder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest w tym temacie i na forum bmwecu.org - jak nie znasz angielskiego to ... zacznij sie uczyc :norty:

 

Manual jest dosyc dlugi i w sumie ogranicza sie do samej instalcji pod vmware - nie mam za wiele czasu i szczerze to nie chce mi sie go tlumaczyc. Po prostu zacznij instalowac i jak bedziesz mial jakies konkretne problemy/pytania i nie znajdziesz odpowiedzi na bmwecu.org to wtedy postaram sie pomoc (jak bede wiedzial). Poza tym sama instalacja to dopiero poczatek, pozniej trzeba jeszcze dokonac kilka zmian i skonfigurowac glowice (teraz wszystko wydaje sie latwiejsze...).

 

Mam interface viaken'u pod cs 6.1.4, w okolicach weekendu bede mial wiecej czasu to postaram sie sprawdzic czy pojdzie... ale wydaje sie to maloprawdopodobne :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Po zainstalowaniu v44 powinno wszystko dzialac jak nalezy...

Moze masz jakis link do tego?

 

Ja aktualnie jestem na etapie budowy interfacu. Mam nadzieje ze w ciagu miesiaca dolacze do grona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że temat w końcu ruszył :cool2:

 

 

rOBSOnX może jakiś manual ,drugiego kolegi widzę że nie ma co prosić bo każe sie uczyć :) Mam wszystko co potrzeba ale nie mogę tego zainstalować.Przydała by sie jakaś instrukcja krok po kroku. Przetłumaczyłem translatorem to mi jakiś cyrk wyszedł. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że temat w końcu ruszył :cool2:

 

 

rOBSOnX może jakiś manual ,drugiego kolegi widzę że nie ma co prosić bo każe sie uczyć :) Mam wszystko co potrzeba ale nie mogę tego zainstalować.Przydała by sie jakaś instrukcja krok po kroku. Przetłumaczyłem translatorem to mi jakiś cyrk wyszedł. Pozdrawiam

 

:mad2:

No ładnie - jesteś pewny że chcesz mnie wkopać w taką robotę ???

:mad2:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dis Odpalony śmiga ,komunikuje sie z autami bez problemy .

 

:cool2:

NO to brawo JACEK !!!

:cool2:

Edytowane przez rOBSOnX

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz to ci podesle skonfigurowany tylko odjarasz . śmiga na każdym kompie a na VMware można wszystkie wersie w jednym zainstalować a szukam V44, a nawiasem mówięc GT1 robi tylko nowsze auta ADS z INPA wymiata wszystko co się porusza i BMW zowie do CAn czyli E70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Jest jakas szansa ze pojdzie toto na zwyklym fejsie OBD2 od carsofta 6.1 (nie od 6.5 z kluczem) ?

Niestety nie dziala, moze trzeba go jakos zmodyfikowac bo w sumie schematy interfejsow OBD nie sa skomplikowane i mozna je samemu wykonac...

Moze masz jakis link do tego?

Kto szuka, ten znajduje. Ta wersja byla (jest) na ftp bmwecu.org, nowsze wersje tez mozna znalezc... emule, torent...

drugiego kolegi widzę że nie ma co prosić bo każe sie uczyć :D

To po co ci ten program? Wszystkie komendy, opisy bledow, procedury kodowania sa po angielsku (lub niemiecku, zalezy jaka wersja). Wiec nie wiem jak chcesz go pozniej uzywac jesli nie potrafisz go zainstalowac postepujac zgodnie z prostym manualem. DIS to nie primitywny carsoft gdzie wszystko ogranicza sie w zasadzie do 3 przyciskow: czytaj bledy, kasuj bledy i ogladaj live-data (plus jeszcze 'kodowanie' ktore nie zawsze dziala i kasowanie inspekcji). Jesli nie bedziesz rozumial komend i procedur w DIS'ie to wierz me moze byc z tego wiecej problemow niz korzysci...

Dis Odpalony śmiga ,komunikuje sie z autami bez problemy .

Jak widac ci mniej leniwi i wykazujacy sie odrobina wlasnej inicjatywy potrafia to zainstalowac...

:cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem że nie ma Go co prosić :duh: Zachowaj tajemnice dla siebie :jawdrop: Typowe u nas w Polsce .Kolego nie zapominaj że sam korzystałeś z czyiś instrukcji ,bo sam byś sobie nie poradził a teraz cwaniaka zgrywasz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie to chodzi na byle interfejsie jednak jak uzyje sie zwykłego np KKL z dorobionym napięciem spod kluczyka robi tylko standart OBD2 ,czyli auta od 98 wzwyż zreszta nie ma co kombinowac z np ads dis i tak nie ruszy ze starszymi autami wybiórczo auta od 94 roku . dis V39 starsze codowanie i programowanie, diagnostyki nie rusza , jedna jak wiadomo i w niektórych atach z 98 roku trzeba interfejsu z L line -E39 zawkły KKL nie jdzie . ads i GAL załatwia sprawe bez problemu zrobiłem oryginała jednak okazuje się że JED do GAL z forum BMW mozna sobie w buty wsadzić lipa . nie działa DS2 napięcie spod stacyjki świeci się non stop ale to szczegół choć istotny . zato z softem INPA 5.02 wymiata wszystko .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem że nie ma Go co prosić :duh: Zachowaj tajemnice dla siebie :jawdrop: Typowe u nas w Polsce .Kolego nie zapominaj że sam korzystałeś z czyiś instrukcji ,bo sam byś sobie nie poradził a teraz cwaniaka zgrywasz.

Typowe w Polsce to jest lenistwo i buractwo, a Ty jestest tego najlepszym przykladem. Zamiast zaczac instalowac program wyzywasz kogos od cwanikow...

 

Czy ja gdzies napisalem ze to jest jakas tajemnica jak zainstalowc ten program? Napisalem kilka postow wczesniej ze jak ktos bedzie mial konkretne problemy przy instalacji to postaram sie pomoc (jak bede w stanie). Ale to dla Ciebie za malo, chcesz miec krok po kroku instrukcje...

Obrazac kogos jest bardzo latwo ale zrobic cos samemu, przetlumaczyc kilka slowek juz sie nie chce. Trudno, nie karzdy moze byc pilotem, nie karzdy bedzie w stanie zainstalowc DIS'a. Ci ktorzy chociaz beda probowac maja wieksze szanse ze im sie uda, moze z pomoca innych.

 

Zycze milego dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Moze masz jakis link do tego?

Kto szuka' date=' ten znajduje. Ta wersja byla (jest) na ftp bmwecu.org, nowsze wersje tez mozna znalezc... emule, torent...

[/quote']

 

Na ftp jest pusto bynajmniej dla konta anonymuse. Z emule sciagnelem ale v39. Moze jakis konkretny link.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mrgreen:

Panowie może ma ktoś trochę wolnego miejsca na FTP żeby udostępnić dla forum ???

Zamiast tłumaczyć na nasze instrukcję wrzuciło by się gotowe obrazy DIS'a z VMware tak jak na ftp BMWECU.

Niech inni też spróbują coś zrobić ze swoimi Buniami (potestować, programować, itp).

:mrgreen:

 

 

:nienie:

NIE ma co się kłócić - trzeba sobie pomagać !!!

:nienie:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze masz jakis link do tego?

Kto szuka' date=' ten znajduje. Ta wersja byla (jest) na ftp bmwecu.org, nowsze wersje tez mozna znalezc... emule, torent...

[/quote']

 

Na ftp jest pusto bynajmniej dla konta anonymuse. Z emule sciagnelem ale v39. Moze jakis konkretny link.

 

:oops:

FTP na razie nie działa !!!

:oops:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ftp jest pusto bynajmniej dla konta anonymuse. Z emule sciagnelem ale v39. Moze jakis konkretny link.

v39 tez dziala. EasyDIS v44 to tylko program bazowy (tak jak v39base), na to trzeba zainstalowac program, np. v44 lub v39 (lub cos nowszego, v47, v52, jak ktos ma dostep). Ja nic innego nie mam wiec zainstalowalem v39 (wyslalem ci pm).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.