Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam dosyc uciazliwy problem z abs-em podczas gwałtownego chamowania pedał hamulca ( podskakuje , drga ) niemam pojecia co sie dziej i jak to naprawic unikam gwałtownego chamowania ale to nie jest wyjscie z sytuacji POMOCY!!!!!
Opublikowano
dokładnie tak jak pisze kolega , deptasz do końca i jak drga to znaczy że działa (ale najlepiej hamować normalnie czyli delikatnie i nie wierzyć bezgranicznie w ABS)
Opublikowano
i przy tym wydostaje sie dzwiek - tzn ja tak mam !!!

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano

a ja chce miec taki magiczny guzik ktory by odlaczal to ustrojstwo np w zimie / bo w sezonie cieplym jest ok/ i za bardzo nie wiem jak to zrobic tzn gdzie go podlaczyc.

 

to ustrojstwo czyli ABS dziala nawet jak sie wylaczy zaplon podczas jazdy i zaden bezpiecznik w puszcze na niego nie dziala :duh:

 

macie jakies koncepcje????doswiadczenia????

Opublikowano
Wyjmij sterownik :) chyba najprostsze rozwiazanie :)......Pozdro.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
hmm specjalnie psuć ABS??? :mad2: poto ktoś stworzył zebyś był bezpieczniejszy... ile razy ABS uratował moją betke od spotkania z tyłkiem tira przy wyprzedzaniu....

BMW - (B)undi (M)ogą (W)szystko

____________________________________

http://images28.fotosik.pl/149/a02ba562ebf79f25.png


http://www.bmw-wloclawek.pl

Opublikowano

Moja rada - jak wciskasz to wciskaj do konca i trzymaj az sie nie zatrzymasz...ABS to system dla ludzi z odruchami bezwarunkowymi - czyli dla wiekszosci...Widzisz zagrozenie , gęś , psa , czlowieka , FOTORADAR , wciskasz hamulec - im bardziej doswiadczony kierowca to zrobi to delikatniej , im mniej doswiadczony zrobi to gwaltownie i wlasnie ABS czuwa nad zblokowaniem kół.....Moze jednak jestes lepszy od ABS'u wiadomo nie od dawna ze czlowiek jest w stanie lepiej zatrzymac samochod od systemu ABS.......ale tylko nieliczni maja taka umiejetnosc....ABS dziala swietnie w momencie zaskoczenia - a wiadomo ze wlasnie wtedy najczesciej tracimy panowanie i smaochod sunie....

 

Osobiscie tez nie lubie wszelkich systemow wspomagania , esp , asc , abs , lubie fury bez elektroniki i tony kabli....Najlepiej v8 i podwojny gaznik weber'a/solex'a Niestety ktos udowodnil ze te systemy dzialaja i robia to doskonale pomagajac kierowcom...dlatego nie mozna podwazac sensu ich istnienia :)......Skoro kolega chce jezdzic bez ABS'u ma do tego prawo.....Ale musi pamietac ze wyhamowanie takiej krowy ze 120 na mokrej nawierzchni nie jest wcale łatwe :) pomijajac fakt iz bunie maja doskonaly uklad hamulcowy.....A Abs w bmw wlacza sie naprawde Baaaaardzo pozno :) - cale szczescie - w przeciwienstwie do ich bratankow VW...w ktorych ABS sie wlacza zanim pomyslimy o uzyciu hamulca...//sluzbowe passaty// octavie // vectry//

 

Dlatego jesli chcesz sobie odlaczyc ABS - po podniesieniu maski.....po stronie pasazera masz plastikowa puche przy podszybiu...na 4 sruby....Odkrecasz....w srodku ukażą CI sie sterowniki BOSHA i SIEMENSA , siemensa wypinasz - sterownik odpowiedzialny za ABS :) automatycznie zapala Ci sie kontrolka abs NA DESCE i mozesz cieszyc sie jazda bez wspomagacza......Wiadomo sterownik wypinaj na odlaczonych klemach.....Pozdrawiam

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
Wyjmij sterownik :) chyba najprostsze rozwiazanie :)......Pozdro.

 

ale ja chce miec zrobione to full profi np tak jak bylo to zrobione fabrycznie w audi 200 Quatro. guzik na desce /nie bylo by problemu gdybym wiedzial ktory przewód rozciac przekaznikiem.

 

 

ABS w bmw jest super systemem jezeli porownywac go z innymi markami /moze porsche ma lepszy/

nie twierdze ze ten system jest zly, bo super sie sprawuje na suchym lub mokrym asfalcie.

 

osobiscie mam do tego systemu zastrzezenia TYLKO gdy jade po sniegu, oblodzonym asfalcie pokrytym sniegiem, lodzie. twierdze ze hamując w takich warunkach abs mi przeszkadza gdyz znacznie wydluza droge hamowania / nikt nie twierdzi ze abs ma ja skracac/ a ja potrafiłbym wychamowac 5-tke duzo wczesniej niz ABS.

 

bylbym bardzo wdzieczny za podpowiedz ktory przewód mam rozciac zeby nie zrobic "krzywdy" sterownikom.

Opublikowano
No wiec wyjecie sterownika jest jaknajbardziej nie inwazyjna metoda :).....

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

najprościej to rozłączyć wtyczka np. przy przednim kole (i dobrze ją zabezpieczyć) i z tamtąd można najłatwiej i najbezpieczniej pociągnąć kabelki i zrobić wyłącznik

po włączeniu system zaczyna działać bez ingerencji komputera a jak wyjmniesz bezpiecznik to przestaną też działać funkcje w liczniku np. prędkość (specjalnie zrobione by nie wyłanczać)

Opublikowano
Jak wyjmiesz Sterownik to zegary i cala reszta dziala...wiem bo sprawdzalem :).Pozdro No jak chcesz wylacznik - to nie wiem czy tak na czujniku odcinanie niebedzie generowalo jakichs błędów:).Pozdr.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.