Skocz do zawartości

Nic mi się nie psuje


aris

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem.Bardzo lubię te forum.Wasza pomoc jest wyjątkowa.Aż chciało by się poradzić...ale nic mi się nie psuje!!!

Jestem ciekaw jak wam spisują się beemki!Jakie modele...piszcie!

 

:lol:

Miałem :

E-30 316i

E-36 316i

E-39 523i

Mam

E-36 325i coupe

E-38 740i

 

i z zadnym z tych aut nie mialem nigdy problemow, dlaczego??? bo dbam o swoje maszynki , BMW stało się dla mnie filozofią zycia

A tak jak kolega wczesniej pisal nie nalerzy dlubac bez podstawnie w swojim autku

Kiedys rozmawiałem z chłopakiem z BMW w niemczech i on powiedział mi ze "silnik tej marki jest jak serce człowieka, jeżeli nie będziesz go bez przyczyny otwierał on Cie nie zawiedzie"

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys rozmawiałem z chłopakiem z BMW w niemczech i on powiedział mi ze "silnik tej marki jest jak serce człowieka, jeżeli nie będziesz go bez przyczyny otwierał on Cie nie zawiedzie"

:twisted:

ŚWIĘTE SŁOWA jak przegrzejesz to nie warto rozbierać tylko kupić inny ! mogę to powiedzieć z czystym sumieniem bo po rocznej walce z przegrzanym silnikiem i kupieniu drugiego a następnie trzeciego WKOŃCU JĘŻDŻA TAK JAK POWINNO SIĘ JEZDZIĆ BMW !!!!!!!!!!!!!!!

 

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Przy okazji chciałbym podziękować kolegom którzy cały rok podczymywali mnie na duchu i trzymali za mnie kciuki

Szczególnie Bickerowi i Proznemu

pozdrawiam Damian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem.Bardzo lubię te forum.Wasza pomoc jest wyjątkowa.Aż chciało by się poradzić...ale nic mi się nie psuje!!!

Jestem ciekaw jak wam spisują się beemki!Jakie modele...piszcie!

W mojej co chwila coś się sypie. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pete ale ty chyba żartujesz?

Chciałbym. :( Co prawda nie są to jakieś wielkie rzeczy, niemniej co chwila coś tam... elektryka/elektronika, zawiecha, teraz jakies problemy z wodą i z czynnikiem chłodzącym w oleju... ech... jedna wielka skarbonka. W przeciągu roku 4 tys. USD poszło na różnorakie serwisowania, opony, naprawy i inne duperele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pechowy egzemplarz? czy ferelny poprzedni wlasciciel.....>>>

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pechowy egzemplarz? czy ferelny poprzedni wlasciciel.....>>>

Cholera wie. Z tak niskim przebiegiem (miał 48 tys. km jak go kupiłem) myślałem, że poprzedni właściciel niewiele mógł w tym czasie sknocić, zwłaszcza, że w tym czasie był na gwarancji i na darmowej obsłudze serwisowej.

 

A rzeczy, które zaczęły się psuć raczej nie miały nic wspólnego z poprzednim właścicielem i są to typowe bolączki e39: jeż, padające piksele w radiu i na desce rozdzielczej, czujnik poduszki w fotelu pasażera, elektryka fotela pasażera, tuleje wahaczy... Jedyne co mnie martwi to ten czynnik chłodzący w oleju, ale jeszcze nie doszedłem co jest przyczyną. Ta woda w oleju też mnie niepokoi, ale też raczej trudno za to winić poprzedniego właściciela...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pete mozemy podac sobie ręce mi tez to wszystko sie przytrafia,no moze oprócz tego płynu w oleju, też padł jeż (dlaczego akurat na zimę),tuleja wahliwa tez siadła i to tak ze musialem dokupic to gniazdo bo nowa wypadała tak było wyrobione, ostatnio padł czujnik położenia wału, nie wspomnę o kontrolce air bag.Narazie dzielnie z tym walczę choć nie powiem ze szlak mnie trafia!!![/b]
BMW e-39 523i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na dziendobry... swieci sie kontrolka poduszki.. zegary czasem wyswietlaja czasem nie.. musze dac lcd do naprawy.. uszczelki pod pokrywami zaworow.. dwa weze wodne.. poprzedni wlasciciel chyba nie zmienial oleju w ogole bo jak zmienialismy olej to filtr sie generalnie rozpadl... :evil: ... ale juz ja zadbam o ta moja bumcie.. jak trzeba bedzie wezme kredyt.. ale kocham ją i juz! :)
E39 540iA ... Kocham i Szanuję... :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E34 520i 24V. Rocznik 1991. Raz wymiana skrzyni biegów (olałem uszczelniacz, ponad 5000km na suchej skrzyni zrobiłem - nadal działała idealnie, ale huk był tak duży, że mimo dość dobrego wyciszenia wnętrza, przebijał się i zagłuszał nawet silnik, więc ją wymieniłem). Oprócz tego nic nie robiłem. Oczywiście poza standardowymi rzeczami: wymiana świec, klocków, opon, filtrów, oleju, a no i nowy tłumik środkowy. Fabryczny po 16 latach w końcu na tyle przegnił, że zaczęło z niego "popierdywać", szczególnie na niskich obrotach. Regularnie powraca mi też problem z układem chłodzenia. Nadal nie wiem co może być nie tak - chyba ten typ tak ma. Miała tak od samego początku, gdy ją kupiłem w marcu tego roku (miała wtedy przebieg nie całe 182000, teraz ma 197000). Mianowicie, raz na jakiś czas zapowietrza mi się układ chłodzenia i ucieka płyn gdzieś między zbiornikiem wyrównawczym a chłodnicą. Po porządnym odpowietrzeniu problem ustaje na 1-2 miesiące, aż znowu się zapowietrza. Cóż więcej mogę dodać. Aa tak. Rozlał mi się wyświetlacz w zegarach, widać tylko 2 pierwsze cyfry i kawałek trzeciej (przebiegu). Nie doszło jeszcze do licznika kilometrów dziennych, ale i tak cały wyświetlacz wkrótce pójdzie do wymiany. Dodatkowo do wymiany idą, ale już na wiosnę - przednie amortyzatory. Tak poza tym, nie narzekam, wszystko działa idealnie, jak należy. A i jeszcze jedna sprawa. Co mniej więcej 1000km odkręca mi się gałka od zmiany biegów (znaczy ta nasadka na drążek, wewnątrz kabiny) i wtedy kręci się dookoła :) To chyba najbardziej denerwująca mnie rzecz.
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja walczę z moim td- cholera już nie wiem czemu to auto moc gubi! A najzabawniejsze jest to że raz jest ok, a następnym muł. Ciśnienie ok, wymieniona uszczelka pod głowicą, uszczelniacze wszelakie, pompa rozebrana, wyczyszczona, wyregulowana, pod kompem żadnych błędów, a auto ma dalej swoje humory. Kosztowało mnie sporo, ale to głównie wina poprzedniego właściciela, który widać oszczędności szukał w tym aucie :/ Ale nie zraziło mnie to jakoś- kolejne tylko bmw!

Żółw się rusza...

Nie sprzedam mojego is-a (a na pewno nie tanio) :D

Fotki http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=96849

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzicie że te starsze egzemplarze BMW są mniej awaryjne.Moja e34 pełnoletnia i powiem wam że nic poważnego się z nią nie dzieje.Jeżeli chodzi o blache to jest jak z fabryki nie wiem czy może to jakiś ocynk ale jestem zaskoczony.Mój kolega ma e34 nowszą i powiem wam że zaczyna mu gnić .

E34 1988r 2.0l 12v M20

E36 1.8i 1996r sedan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja walczę z moim td- cholera już nie wiem czemu to auto moc gubi! A najzabawniejsze jest to że raz jest ok, a następnym muł. Ciśnienie ok, wymieniona uszczelka pod głowicą, uszczelniacze wszelakie, pompa rozebrana, wyczyszczona, wyregulowana, pod kompem żadnych błędów, a auto ma dalej swoje humory. Kosztowało mnie sporo, ale to głównie wina poprzedniego właściciela, który widać oszczędności szukał w tym aucie :/ Ale nie zraziło mnie to jakoś- kolejne tylko bmw!

Jakie to warsztaty? Jacy specjalisci? Przypuszczam, ze "polecani fachowcy - zlote raczki".

Chyba szybciej i sumarycznie moze taniej wyjdzie w ASO?

Wszyscy szwendaja sie po roznej masci "specjalistach", tracac czas, nerwy i pieniadze, z powodu obiegowej opini o kosmicznych cenach w ASO.

Ostatnio poslalem tam tescia, bo zaswiecila sia kontrolka klockow. Okazal si tylko czujnik do wymiany. Zaplacil 56 zetow! Jak to sie stalo? Nie wiem... Sam czujnik drozszy... Jestem teraz daleko od domu, kaze sobie pokazac fakture po powrocie. Mnie tez kasuja umiarkowanie, zawsze daja upusty.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arecki to powiem Ci że fajny ASO macie bo na moim terenie za sam wjazd kasują 50zł.

Sam niedowierzalem :shock: , ale zona przez telefon zaklina sie, ze to prawda!

Moze dlatego, ze majstra znam juz kilkanascie lat, jeszcze z mojego poprzedniego, nieistniejacego juz ASO. :?

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.